امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو

#1
آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو


پروسه انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران و باشگاه روبین به لاتزیو وارد مرحله نهایی خود شده است تا جایی که این موضوع بازتاب گسترده ای در محافل معتبر دنیا داشت.


به گزارش "ورزش سه"، سردار-لاتزیو؛ قصه ای است جذاب برای طرفداران این باشگاه مشهور رم اما تکراری برای ایرانی ها که در طول چند ماه گذشته مدام اخبار و شایعات پیرامون کوچ این مهاجم 22 ساله به باشگاه های بزرگ اروپایی را شنیده و پیگیری کرده اند که آخرین خبر هم به ماجرای سماجت باشگاه ایتالیایی برای خرید این بازیکن از باشگاه روبین کازان برمی گردد.
 

آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو 1


در شرایطی که پیش بینی می شد با مخالفت رسمی باشگاه متمول شهر کازان پرونده کوچ ستاره تیم ملی ایران به لیگ های معتبر اروپایی حداقل تا بعد از جام جهانی بسته شده باشد انتشار خبری فوری در اسکای اسپورت ایتالیا آن هم به نقل از دو کارشناس سرشناس نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا و سری A پروسه جدایی سردار از روبین و حضور این بازیکن در لاتزیو را وارد فاز جدیدی کرد.

 

آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو 1


ادعایی که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های معتبر نقل و انتقالاتی اروپا داشت  و باعث شد تا سردار آزمون به یکی از چهره های مهم مارکتینگ باشگاه های اروپایی و فوتبال ایتالیا تبدیل شود و توئیت های خبری گسترده ای از این بازیکن منتشر شود. بنا به ادعای رسانه های منتسب به باشگاه لاتزیو ایگلی تاره مدیر فوتبالی باشگاه لاتزیو با اختیار تام در پرونده جذب سردار در تلاش است تا ظرف چند روز آینده آزمون را به عنوان گزینه اول جانشینی کیتابالده مهاجم سیه چرده و در حال فروش به یوونتوس و اینترمیلان به جمع عقاب های رم اضافه کند و در این راه با پدر سردار به عنوان مدیربرنامه آزمون به توافقی 15 میلیون یورویی برای 5 سال رسیده است و تنها توافق با سران باشگاه روبین باقی مانده تا این انتقال نهایی شود.

 

آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو 1


برخی دیگر از رسانه ها همچون "رم نیوز"، "بوندس لیگا لایو" و "کالچومرکاتو" نیز مدعی شدند این توافق ممکن است تا سقف 20 میلیون یورو نیز برسد چون باشگاه روبین کازان بعد از حکم محرومیتی که دیروز اتحادیه فوتبال روسیه صادر و این باشگاه را از نقل و انتقالات تابستانی تا اطلاع ثانوی منع کرد هیچ بعید نیست با بالا رفتن پیشنهاد مالی روبینی ها با فروش و جدایی سردار آزمون موافقت کنند تا این انتقال رویایی فوتبال ایران تا چند روز آینده نهایی و سردار مسافر ایتالیا و باشگاه لاتزیو شود.

 

آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو 1


در این بین طعنه یک فعال توئیتری به روزنامه نگاران فعال در این پروسه نیز جالب بود. جایی که او نوشت:« باز هم شایعات جدایی سردار و حضور در لاتزیو...روزنامه نگاران ایتالیایی چه زمانی  از این شایعه پراکنی ها خسته می شوند».

 
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین شایعات و واکنش‌ها از انتقال سردار به لاتزیو 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان