امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفریح های آبی هیجان انگیز در تهران

#1
هیچ چیز در هوای گرم تابستان بهتر از یک ساحل خنک و تفریحات هیجان‌انگیز آبی نیست. حتما با خودتان می‌گویید درست است اما تهران و ساحل و ورزش‌های آبی؟ باید بگوییم که بسیاری از تهرانی‌ها نیز مانند شما بر این باورند که برای رسیدن به رودخانه و دریاچه و بازی‌های آبی باید ساعت‌ها طی طریق کنند اما در واقع این‌طور نیست. در این مطلب شما را با اماکنی کمتر شناخته‌شده در تهران و اطراف آن آشنا می‌کنیم که برای رسیدن به آنها نیازی نیست حتما به خارج از پایتخت سفر کنید و سختی ترافیک را به علت چند ساعت تفریح به جان بخرید.

دریاچه مصنوعی فشافویه

دریاچه 7 هکتاری فشافویه، در منطقه حسن‌آباد شهر ری این امکان را به شما می‌دهد تا با کمترین هزینه از امکانات بازی‌های آبی، در همین نزدیکی‌ها استفاده کنید. این مکان تفریحی اکنون روزانه تا 300 مراجعه‌کننده دارد که عمدتا برای ورزش‌های آبی مثل قایق‌های شاتل و دونات، بنانا و کایاک به آنجا می‌روند. البته اگر در روزهای تعطیل یا آخر هفته به فشافویه بروید، تا هزار و 500 نفر را می‌توانید بشمرید که دنبال جت‌اسکی و اسکی روی آب و سایر تفریحات آبی هستند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تفریح های آبی هیجان انگیز در تهران 1

در این مجموعه تفریحی ورزشی، علاوه بر تفریحات آبی نام‌برده شده،ATV (موتورهای چهار چرخ)، پیست اتومبیلرانی، پینت‌بال، سوارکاری و تفریحات ورزشی و مهیجی از این گروه نیز وجود دارد.

نشانی: اتوبان تهران به سمت قم، کیلومتر ۱۸ بعد از عوارضی، کیلومتر ۵ بعد از زیرگذر اتوبان (خروجی رباط‌کریم) به سمت حسن‌آباد


اسنپ رفتینگ

قایق‌های رفتینگ ابتدا فقط برای جابجایی افراد و حمل کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی اوایل سال ۱۸۴۰ یک آمریکایی به نام جان فرمونت، از تیوپ اتومبیل برای ساخت قایق رفتینگ استفاده و برای بالا بردن مقاومت آن در برابر سنگ‌های رودخانه و پاره شدن، آن را با پارچه برزنتی محصور کرد. بعد از آن اوایل قرن بیستم قایق‌های رفتینگ بادی با روکش pvc به شکل کنونی برای مصارف گردشگری مورد استفاده قرار گرفت و به دنبال جذابیت‌های ورزشی و اقتصادی آن، تورهای هیجان‌انگیزی در آب‌های خروشان راه‌اندازی شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تفریح های آبی هیجان انگیز در تهران 1


دهکده آبی پارس

این پارک بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین‌المللی در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع احداث شده. این مجموعه ظرفیت پذیرش 2 هزار نفر را به‌طور همزمان دارد که این تعداد در طول یک روز به حدود ۵ هزار نفر هم می‌رسد. دهکده آبی پارس امکاناتی مانند سرسره‌های مهیج، چاله فضایی، وسایل بازی ویژه کودکان، رودخانه وحشی، دریاچه مواج و... دارد که باعث می‌شود تجربه جدیدی کسب کنید و کنار خانواده یا دوستانتان خوش بگذرانید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تفریح های آبی هیجان انگیز در تهران 1

نشانی: تهران، کیلومتر 22 تهران-کرج، روبروی ایستگاه مترو گرمدره، خیابان شهدا


دریاچه خلیج فارس

از نظر مکانی، دریاچه خلیج فارس تهران در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. جنوب دریاچه، آزادراه تهران-کرج است و شمال آن بزرگراه همت و غربش نیز بافت مسکونی شهرداری منطقه ۲۲ تهران قرار دارد. این دریاچه به مساحت 140 هکتار، بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران محسوب می‌شود. این منطقه در چند سال اخیر به سرعت رشد کرده و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در آن برای علاقه‌مندان به تهران‌گردی و ورزش‌های آبی ایجاد شده است.

از جدیدترین امکانات این مجموعه می‌توان به ساحل سنگی اشاره کرد که فضای جالب و نوستالژیکی برای شهروندان فراهم کرده تا بتوانند بدون جوراب و کفش، روی این ساحل سنگی پرآب راه بروند و حال و هوایی تازه کنند. این ساحل سنگی در بخش شمالی دریاچه مشاهده می‌شود و افراد می‌توانند تا نزدیکی آب بروند. پارکینگ، زمین بازی و رستوران‌های بزرگ و کوچک کنار دست‌فروش‌ها، بلالی‌ها و بستنی‌فروش‌ها، از جمله خدمات این مجموعه است که کنار آب‌نمای موزیکال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تفریح های آبی هیجان انگیز در تهران 1



علاوه بر اینها، دریاچه خلیج فارس تهران امکانات فراوانی از جمله اسکله قایقرانی برای قایق‌سواری پارویی و موتوری و قایق‌های پدالی 2 نفره و 4 نفره دارد. درواقع، دو اسکله قایق‌سواری کنار دریاچه به چشم می‌‌خورد که یکی در بخش جنوب‌غربی و دیگری در قسمت شمالی واقع شده است. اسکله جنوبی به ورودی اصلی مجموعه نزدیک‌تر است و شما می‌توانید با مراجعه به آن و تهیه بلیت، هم از قایق‌سواری انفرادی و هم جمعی استفاده کنید.

نشانی: مسیر شماره 1: اتوبان همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه خلیج فارس
مسیر شماره 2: اتوبان آزادگان شمالی، خروجی شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس
خلاف قوانین!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up با 10 مکان شگفت انگیز و ناشناخته در دنیا آشنا شوید!
  ۱۲ هتل برتر تهران
  پارک آب و آتش تهران :)
  6 باغ و بوستان بهشتی گمشده در تهران
  پیشنهاد هفته : تفریح هیجان انگیز در پارک ژوراسیک تهران
  معرفی 10 بنای شگفت انگیز خشتی در جهان +عکس
  نکاتی برای سفر خاطره انگیز تــک نفره
  زیباترین و شگفت انگیز ترین باغ های جهان + تصاویر
  دبی و مراکز خرید هیجان انگیزش!
  شهری شگفت انگیز و رویایی در اسپانیا + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان