امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد تند کاپیتان نادی از سعید معروف

#1
انتقاد تند کاپیتان نادی از سعید معروف

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به انتقادات تند کاپیتان فعلی تیم ملی علیه کارشناسان پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر که والیبال ایران پیشرفت چشمگیری داشته و بازیکنان تیم ملی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و البته از نظر قراردادهای مالی نیز بیشتر حمایت می شوند، کارشناسان بعد از هر گونه انتقاد به ملی پوشان با عکس العمل تند آنها مواجه شده اند.

کار به جایی رسیده که به نظر می رسد کارشناسان و مربیان والیبال در جبهه مخالفی با ملی پوشان قرار دارند و ماجرای اخیر که باعث اخراج عادل غلامی از تیم ملی شد، بیش از پیش به این اختلاف دامن زده است. 

روز گذشته سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در اظهارنظری تند به منتقدان والیبال از جمله کارشناسان حمله کرد که این موضوع به مذاق مربیان والیبال ایران خوش نیامده است. 

علیرضا نادی که در ابتدای مسیر پیشرفت والیبال ایران در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ کاپیتانی تیم ملی را برعهده داشت و بعد از خروج او سعید معروف چنین عنوانی را در اختیار گرفت،‌ به صحبت های تند جانشین خود در تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" پاسخ داد. 
 

نتایج لیگ جهانی ما را اذیت کرد
با توجه به اینکه سرمربی جدیدی در تیم ملی کار خود را آغاز کرده فرصت زیادی برای آماده سازی بازیکنان جهت حضور در لیگ جهانی وجود نداشت. با این حال معتقدم که نتایج لیگ جهانی مردم ما را اذیت کرد اما باید در انتظار بود که در بازی های انتخابی قهرمانی جهان شاهد نمایش بهتری از تیم ملی باشیم. بدون شک می توانیم تیم های آسیایی را از پیش رو برداریم. 
 

اخراج غلامی شوک به موقعی بود
در چند سالی که من در تیم ملی به عنوان کاپیتان حضور داشتم، به هیچ عنوان دعوا و جروبحثی را شاهد نبودم. با این حال در تمام دنیا با بهترین بازیکنان هم بعد از انجام یک کار خطا همینطور برخورد می شود. البته موضوع این بود که این درگیری دوطرف داشت اما فقط یک نفر قربانی شد. در مجموع من اقدام سرمربی تیم ملی را یک شوک به موقع و مثبت می دانم تا در آینده دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. سرمربی تیم ملی اقتدار خود را نشان داد وگرنه شاید رسانه ها از او انتقاد می کردند و می گفتند بازیکن سالاری در تیم ملی رخ داده است. 
 

بازیکن باید سرش به کار خودش باشد
روز گذشته شاهد انتقاد عجیب سعید معروف از کارشناسان و رسانه ها بودیم اما به نظرم این صحبت ها اصلا خوب نیست. باید بدانیم در هر تیمی سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد و بازیکنان نیز بهتر است حواسشان به کار خودشان باشد. می بینیم که همین بازیکنانی که الان اینطور انتقاد می کنند یکی، دو سالی است که در فرم ایده آل خود نیستند و نتایجش را هم در لیگ جهانی دیدیم. 
 

ملی پوشان درست تمرین نمی کنند
از نظر من تمرینات ناکافی باعث آسیب دیدگی بازیکنان تیم ملی می شود که در این یکی،‌ دو ساله افزایش پیدا کرده است. بازیکنان باید هوش و حواس خود را به کار خودشان بدهند چون تیم سرمربی و سرپرست دارد. اگر غیر از این باشد،‌ به نفع تیم ملی نیست. اینکه بازیکن در کار مربی دخالت کند و ترکیب بچیند در هیچ رشته ای رخ نداده و بازیکنان هم باید به نظر سرمربی احترام بگذارند. 
 

همین کارشناسان شما را به اینجا رساندند
وقتی می خواهیم حرفی بزنیم و انتقادی کنیم،‌بهتر است که به پشت سرمان نگاه کنیم که در کدام جایگاه حضور داشتیم و الان کجا هستیم. باید بدانیم که یک روز هم از این جایگاه کنار می رویم و نباید گذشته مان را فراموش کنیم. اگر والیبال موفق شده،‌همین کارشناسان و رسانه ها که شما به آنها می گویید ناکارشناس حمایت کردند که به اینجا رسیده است. باید به نظر کارشناسان احترام گذاشت. 
 

خودتان بازنده می شوید
من سال ها کاپیتان تیم ملی بودم اما الان هیچ اسمی از من نیست. هیچ کدام از مجریان تلویزیون هم مرا یادشان نیست اما من هم هیچ گاه از این موضوع گلایه نکردم. بهترین دفاع جهان بودم و ۵ سال هم از آن موقع نگذشته است. این را می گویم که بازیکنان تیم ملی بدانند خیلی زود فراموش می شوند و خصوصیات اخلاقی و رفتاری شان است که برایشان می ماند. پس به آنها می گویم که انتقادات را بپذیرید، نه اینکه بجنگید چون در آخر خودتان بازنده می شوید
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقاد تند کاپیتان نادی از سعید معروف 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  آلرژی کاپیتان پرسپولیس به «تن کاته»
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا
  انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست
  استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام
  لیگ والیبال چین|معروف و یارانش با اقتدار فینالیست شدند
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان