امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبریز شهر بی دفاع؛پرسپولیس2_تراکتورسازی1

#1
دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

طرفداری- در چارچوب هفته دوم از مسابقات لیگ برتر هفدهم، دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از ساعاتی پیش در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل تلاش دو تیم با نتیجه 1-2 به سود شاگردان برانکو به اتمام رسید.

ورزشگاه یادگار امام تبریز
پنج شنبه، 12 مردادماه
تراکتورسازی- پرسپولیس
ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز/ ساعت 19:30
گروه داوری: حسین زرگر – علی میرزابیگی – هادی طوسی – محمد ملکی – ناظر: نادر جعفری
کارت زرد: علیرضا بیرانوند(93) از پرسپولیس
ترکیب دو تیم

تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

پرسپولیس:
عليرضا بيرانوند-صادق محرمي-شجاع خليل زاده -محمد انصاري-حسين ماهيني-محسن ربيع خواه-فرشاد احمدزاده-محسن مسلمان-وحيد اميري-گادوين منشا-مهدي طارمي
نیمه اول

بازی دو تیم بسیار سریع و هیجان انگیز آغاز شده و از دقایق نخست دیدار موقعیت های گل زیادی بر روی هر دو دروازه ایجاد شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ همانند همیشه، تلاش بر کنترل جریان بازی و گردش توپ داشتند. در سوی مقابل یحیی گل محمدی که از خط دفاع جوانی در این دیدار استفاده کرده بود، تلاش داشت با نزدیک کردن خط میانی خود به خط دفاعی، حملات پردامنه حریف را کنترل نماید. گل محمدی همچنین برای گشودن دروازه بیرانوند، روی فرار های سریع ابراهیمی و شریفی از جناحین و پاس های قطری مهدی کیانی حساب ویژه ای باز کرده بود. پرسپولیس خیلی زود موفق شد نتیجه بازی خوب خود را بر روی یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه حریف بر روی ضربه دقیق گادوین منشا بگیرد. با به ثمر رسیدن گل نخست سفیدپوشان، بازی کمی از تب و تاب افتاده و در دقایق میانی دیدار، شاهد موقعیت گل چندانی بر روی دو دروازه نبودیم. تراکتورسازی با دو ضربه از راه دور دروازه بیرانوند را با خطر روبرو ساخت ولی ضربات بی دقت گودرزی و شریفی، راه به جایی نبردند. در ادامه حملات تراکتور زهرآگین تر شده و در 2 صحنه ابراهیمی و حاتمی شانس بسیار خوبی را از دست دادند. گرچه دقایقی بعد با اشتباه شجاع خلیل زاده، محمد نوری حاتمی را در فرصتی بسیار خوب صاحب موقعیت کرد و بر روی شوت بسیار خوب حاتمی، دروازه بیرانوند گشوده شد. احمدزاده در دقایق پایانی می توانست بر روی یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر برساند که این ضربه با اختلافی کم به بیرون رفته و نیمه نخست دیدار با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.
نیمه دوم

پس از تساوی دو تیم در 45 دقیقه نخست بازی، نیمه دوم نیز همانند نیمه اول، بسیار سریع و تهاجمی از سوی دو تیم آغاز شد. پرسپولیس همانند نیمه نخست سعی در کنترل بازی و گرفتن میانه میدان از رقیب داشت. اتفاقی که با دوندگی فوق العاده محسن مسلمان و وحید امیری،تا حدودی رخ داده بود. در طرف مقابل تراکتورسازان برخلاف نیمه نخست، بیشتر بر روی زمین کار کرده و با ارسال های خطرناک محمد ایرانپوریان از جناح راست، صاحب چند موقعیت خطرناک نیز شدند. همچنین نفوذ های خطرناک مهدی شریفی در عمق خط دفاعی پرسپولیس نیز بار ها مدافعان این تیم را به زحمت انداخت. جدی ترین فرصت نیمه دوم پیش از گل پرسپولیس را گادوین منشا با ضربه ای سهمگین از پشت محوطه جریمه حریف به وجود آورد. لحظاتی پس از این موقعیت منشا جای خود را به کمال کامیابی نیا داد تا هافبک جنگنده پرسپولیس در نخستین تماسش با توپ، گل دوم را از روی توپی بلوکه شده در محوطه جریمه به زیبایی به ثمر برساند.
در ادامه شاگردان گل محمدی تلاش به جبران نتیجه و در نقطه مقابل با حضور کامیابی نیا در زمین مسابقه، سفیدپوشان سعی در کنترل و مدیریت نتیجه داشتند. بهترین فرصت سرخپوشان تبریزی بر روی فرار بی نقص شریفی از تله آفساید با تعلل این بازیکن از دست رفت. در ادامه نیز تلاش تراکتورسازان بی نتیجه ماند تا دومین پیروزی فصل پرسپولیس شکل گیرد.
شرح گل ها

دقیقه 15: ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه تراکتورسازان را گادوین منشا با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه زاویه موافق دروازه بان فرستاد.

دقیقه 42: پاس اشتباه شجاع خلیل زاده با کنترل بسیار خوب محمد نوری به فرزاد حاتمی رسید تا مهاجم بلند بالای سرخپوشان تبریزی با ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه برساند.

ارسال بلند وحید امیری با پرتاب دست به محوطه جریمه تراکتور رسید و پس از برگشت توپ از سوی مدافعان تبریزی توپ به کامیابی نیای تازه وارد رسید تا او با شوت سر ضرب گل دوم پرس را بزند
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ ، *yoksel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  دفاع چپ پرسپولیس؛ امیری یا شجاعی؟
  کتک‌کاری شدید در تبریز بعد از دقیقه۹۰ (عکس)
  دفاع راست تیم ملی سیاسی شد
  سن ورود به دفاع شخصی
  رضاییان؛ دفاع راست ترمز بریده لیگ ستارگان!
  9 دلیل برای دفاع از پنالتی تاریخی مسی
  ترین های اروپا؛ بایرن بهترین در حمله، رئال بهترین در دفاع
  تراکتور 4 - ذوب‌آهن 4؛ تساوی دیوانه‌وار در تبریز
  جشن تولد خسرو حیدری و آرش برهانی در تبریز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان