امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استقلال1_تراکتور0؛ آبی، آبی، آبی

#1
وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال اولین پیروزی خود در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را جشن گرفت.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در نیمه نخست با تک گل دقیقه ۴۲ سرور جپاروف با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.


استقلال:مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، جباروف، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده

تراکتورسازی:فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران‌پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

دقایق حساس



دقیقه ۶: شوت فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه از با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۸ : حرکت بازیکنان استقلال از سمت راست با پاس کات بک شجاعیان برای شهباززاده همراه شد و چرخش و پاس این بازیکن به بیت سعید رسید و در شلوعی محوطه جریمه مدافعان تراکتورسازی هوشیار عمل میکنند و این فرصت خوب از دست رفت.

دقیقه ۱۴ : کار تیمی بازیکنان استقلال با چند پاس کوتاه و زیبا در نهایت به بیت سعید رسید و کار تکنیکی و سرتوپ او با یک پاس عالی به شجاعیان همراه شد و ضربه سرضرب این بازیکن با برخورد به مدافعان تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه ۱۵ : سجاد شهباززاده داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و طی حرکت انفرادی و تکنیکی در قلب دفاع تراکتور چندین بازیکن را جای گذاشت و شوت این بازیکن به بیرون رفت تا حرکت تکنیکی عالی این بازیکن به گل ختم نشود.

دقیقه ۱۶ : حرکت انفجاری امید نورافکن با ضربه این بازیکن همراه شد که در بین راه میرفت تا حسن بیت سعید با یک دخالت کوچک دروازه را باز کند اما مدافع تراکتورسازی مانع انجام این کار شد.

دقیقه ۱۸ : کرنر برای استقلال صورت گرفت و مدافعان تراکتورسازی این توپ را ناقص به پشت محوطه جریمه دفع کردند و یعقوب کریمی با یک شوت سنگین از راه دور توپ را با اختلاف اندک به بیرون فرستاد.

دقیقه ۳۱ : کار تیمی بازیکنان تراکتورسازی با سانتر محمد نوری همراه شد و ضربه سر فرزاد حاتمی با جایگیری مناسب رحمتی مهار شد.

دقیقه ۳۵ : سانتر روی دروازه استقلال با پرش بلند و ضربه سر مهدی شریفی همراه شد که خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲ ( گل اول استقلال - سرور جباروف ) : بازیکن ازبکستانی استقلال با یک شوت روی پا از راه دور به زیبایی دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

دقیقه ۴۶: سانتر عالی و مواج ایرانپوریان پشت مدافعان استقلال برای ابراهیمی ارسال شد و این بازیکن سانتری متری کم آورد تا بدون مزاحمت دروازه آبی پوشان را باز کند.

دقیقه ۵۱ : سانتر عالی حسن بیت سعید برای سجاد شهباززاده در حالی که دروازه خالی بود این مهاجم موفق به باز شدن دروازه نشد و ضربه بی دقت او به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸ : سانتر حسن بیت سعید با ضربه سر سجاد شهباززاده همراه شد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹ : حرکت زیبای مهدی کیانی ، چرخش این بازیکن و شوت محکم او با واکنش عالی رحمتی همراه شد و راهی کرنر شد ، جدال ۲ کاپیتان دیدنی بود.

دقیقه ۷۲ : حرکت مهدی شریفی از سمت راست با پاس او برای ابراهیمی همراه شد و ضربه این بازیکن در حالی که رحمتی تسلیم شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد .

دقیقه ۷۸ : پاس فوق العاده مهدی کیانی برای تهامی این بازیکن را تک به تک کرد اما این بازیکن ضربه ضعیفی را به توپ میزنه و تلاش محمد ابراهیمی برای گل کردن این توپ هم بی فایده ماند.

دقیقه ۸۵: محمد ایرانپوریان توپی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که مهدی رحمتی با خروج از دروازه توپ را دفع کرد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان