امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

باز هم پرسپولیس و نفت؛ استقلال در سیرجان

#1
ی
باز هم پرسپولیس و نفت؛ استقلال در سیرجان

قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد. تیم های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند و در این میان شش تیم لیگ برتری با یکدیگر روبرو خواهند شد.


به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی فوتبال امروز برگزار شد، مرحله ای که تیم های لیگ برتری نیز به بالا آمده ها اضافه می شوند و با این حساب تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را در این مرحله شناختند.
 
* پرسپولیس – نفت؛
صدرنشین لیگ در این مرحله از رقابت ها با یک تیم لیگ برتری دیگر روبرو می شود، آنها در حالی باید به دیدار نفتی ها بروند که پس از آغاز فصل فوتبالی دو بار (دیدار سوپرجام و بازی رفت لیگ هفدهم) با یکدیگر روبرو شدند و هر دو دیدار با نتیجه مشابه سه بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.
 
* پدیده خراسان - تراکتورسازی تبریز؛
این دو تیم، تیم های دیگر لیگ برتری هستند که در این مرحله با یکدیگر روبرو می شوند، آنها که بازی های اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند می توانند یکی از جذابترین بازی های این مرحله را به انجام برسانند.
 
* سپاهان - صنعت نفت آبادان؛
آخرین دیداری که بین لیگ برتری ها انجام می شود همین دیدار است، شاگردان کرانچار و کمالوند در حالی که تاکنون در لیگ برتر با یکدیگر رودررو نشدند می توانند در این بازی برای اولین بار در فصل فوتبالی پیش رو با یکدیگر روبرو شوند.

 
* گل گهر سیرجان – استقلال؛
استقلالی ها که این روزها اوضاع مناسبی ندارند اولین بازی خود در جام حذفی را باید در سیرجان برگزار کنند، آنها در این دیدار رودرروی شاگردان وینگو بگوویچ قرار خواهند گرفت و بازی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر و آبی پوشان نیز از حساس ترین بازی های این مرحله می توان نام برد.
 
* سپیدرود رشت - ملوان بندر انزلی؛
یقینا یکی از مهمترین و البته حساس ترین بازی های این مرحله در رشت برگزار خواهد شد، جایی که باید یک ال گیلانوی دیگر را شاهد باشیم و سپیدرود تازه لیگ برتری شده در این بازی از ملوانی پذیرایی خواهد کرد که در هفته های پایانی فصل قبل از صعود به لیگ برتر باز مانده بود.
 
* نساجی مازندران - پارس جنوبی جم؛
شگفتی ساز لیگ برتر نیز در این دیدار باید به عنوان مهمان در مازندران به میدان برود، شاگردان تارتار که به تازگی راهی لیگ برتر شده اند به یاد بازی های حساس فصل قبل در لیگ دسته اول، در این بازی روبروی قائمشهری ها صف آرایی می کنند.
 
* ذوب‌آهن اصفهان -فجر سپاسی شیراز؛
ذوب آهنی ها در خانه خود و در زمین فولادشهر باید به مصاف فجرسپاسی شیراز بروند. آنها این روزها در میانه های جدول رده بندی قرار دارند اما فجری ها پس از دو بازی اوضاع مناسبی در لیگ دسته اول ندارند.
* فولاد خوزستان - ایرانجوان بوشهر؛
فولادی ها نیز در اولین حضور در جام حذفی به مصاف تیم همسایه ایرانجوان بوشهر می روند. با وجودی که آنها در چهار بازی خود موفق به کسب 7 امتیاز شده اند بوشهری ها از دو بازی خود در لیگ دسته اول امتیازی به دست نیاوردند.
 
* استقلال خوزستان - میعاد مغان اردبیل؛
استقلالی های خوزستان به نسبت دیگر تیم همشهری خود از شانس بیشتری برخوردار بودند، آنها در این دیدار نه در برابر تیم لیگ یکی که باید در خانه خود از تیم میعاد مغان اردبیل پذیرایی کنند.
 
* اکسین البرز – سایپا؛
این بازی را نیز می توان از دیدارهای حساس این مرحله دانست، سایپایی ها که سابق بر این به عنوان تیمی کرجی شناخته می شدند باید با بازگشت به ورزشگاه قدیمی خود در برابر اکسین البرز قرار بگیرند.
 
* بادران – پیکان؛
شاگردان مجید جلالی نیز در اولین بازی خود در جام حذفی باید در برابر یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرند، آنها در این دیدار میهمان بادرانی ها هستند.
 
* نفت مسجد سلیمان - گسترش فولاد تبریز؛
گسترش فولاد تبریز آخرین تیم لیگ برتری است که باید در این مرحله به میدان برود، آنها در این دیدار باید برابر تیم نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند که در هر دو دیدار قبلی خود در لیگ دسته اول به پیروزی رسیدند.
 
* راه‌آهن - خونه‌به‌خونه مازندران؛
راه آهنی ها که در ادامه فصل قبل از وضعیت مناسبی در لیگ دسته اول بهره نمی برند باید در این بازی برابر یکی مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرند، آنها در حالی با خونه به خونه بابل روبرو خواهند شد که دو بار نیز در لیگ دسته اول باید با آنها دیدار کنند.
 
* نیروی زمینی - گل ابریشم تهران
 
* داماش گیلان - سیاف کنگان
این مرحله از رقابت ها طی روزهای 16، 17 و 18 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باز هم پرسپولیس و نفت؛ استقلال در سیرجان 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان