امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming برای دنباله آن باز خواهند گشت

#1
طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم باز خواهند گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، نویسندگانی که در پشت صحنه نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) نقش داشته‌اند، برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم باز خواهند گشت. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله این فیلم بازمی‌گردند. با این حال، بازگشت جاناتان گلدستاین، جان فرانسیس دالی و کریستوفر فورد، دیگر نویسندگان فیلم Spiderman : Homecoming، در دنباله آن تایید نشده است. علاوه بر بازگشت نویسندگان این فیلم، جان واتس که مسئولیت کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده داشته است نیز برای کارگردانی دنباله آن باز خواهند گشت و مانند فیلم اول در نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد.


با این حال، هالیوود ریپورتر اضافه کرد که نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای نوشتن داستان دنباله این فیلم هستند و هنوز قرارداد همکاری امضا نشده است. بنابراین مک‌کنا، سامرز و واتس هنوز قراردادی با کمپانی سونی و مارول امضا نکرده‌اند، اما خبر بازگشت گروهی که در پشت صحنه ساخت فیلم Spider-Man: Homecoming حضور و نقش داشته‌اند، در دنباله آن خبر خوبی برای طرفداران مرد عنکبوتی و دنیای سینمایی مارول است. سامرز و مک‌کنا بیشتر برای نوشتن فیلمنامه سریال‌هایی چون بابای آمریکایی! (American Dad) و کامیونیتی (Community) شناخته شده‌اند.


نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming برای دنباله آن باز خواهند گشت 1

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تاکنون بازگشت تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم تایید و اعلام شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله دیگر بازیگران یا خلاصه داستان فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بازی کند. با وجود این انتظار می‌رود که بخش زیادی از بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming در دنباله آن بازگردند.


فیلم Spider-Man: Homecoming در تیرماه امسال به‌روی پرده‌های سینما رفته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، این فیلم تاکنون موفق شده بیش از ۷۳۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
منبع: Gamespot
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_ ، αԃηєѕ ، RedSparrow ، SABER
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  آغاز فیلمبرداری سریال دنباله Band of Brothers توسط کارگردان جیمز باند
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
  بیشتر از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 جمع شده است
  مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی فیلم Ambulance است
  جرمی استرانگ برای بازی در فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر مذاکره می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان