امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر

#1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۸دی  به نقل از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرنیان گیل ، این روزها خبر دو زن در فضای مجازی و واقعی بیداد می کند و هردو از عشق می گویند و هردو از زندگی سخن به میان می آورند و هردو به تاج عشق اشاره می کنند.
وقتی از صبح علی الطلوع به فضای مجازی ورود می کنی می بینی این دو زن عقاید را چگونه به چالش می کشند یکی تاج بندگی آسمانی عشق دارد و دیگری تاج زمینی عشق ،اما سخنانشان قابل مقایسه نیست .
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
در یکی صلابت زن بودن می بینی و دیگری زنان غمگینی را توصیف می کند که با کارش موجبات تشویقشان را فراهم می کند.
این روزها ازدواج مجدد بهاره رهنما تیتر یک خیلی از رسانه ها بود و وی ابراز خوشحالی می کند از ازدواج مجددش و اینکه موجبات شادی را برای زنان افسرده ای که در زندگیش دیده را فراهم می کند و آنان را تشویق به ازدواج و زندگی می کند و می خواهد سنبلی باشد برایشان تا زندگی کنند.
اما زن دیگری را در رسانه ها دیدیم که نه تنها زنان را افسرده و غمگین نمی پندارد بلکه یاد می دهد که زن تا زمانی اعتقاد به راه حق داشته باشد می تواند راسخ باشد و مرد زندگی را هدایت کند تا به اهداف الهی برسد و عشق را معنا می کند و تاج عشق را بر سر خود نهد.
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
زهرا عباسی (همسر شهید مدافع حرم محسن حججی)،زنی با نگاه پر صلابت ، که شاید با سن کم اما استوار که نه تنها خود را با صلابت نشان می دهد بلکه در عمل و کلام ،همه ی زنان را استوار و همچون کوه پشتیبان عقاید دینی به نمایش می گذارد.
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
زنی که می گوید : همسرم رفت که بگوید رهبر تنها نیست…رفت که بگوید هنوز هم مردان خدایی هستند…اگر کسی خواست اشکی برای همسرم بریزد به اشکش هدف بدهد و برای حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) گریه کند…همه زیر لب فقط بگوئید امان از دل زینب(س)…راهش را ادامه بدهید…دعا کنید خدا به من هم صبر بدهد… .
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
نگاه این دو زن به زندگی به روش های مختلف در رسانه ها منتشر شد و ذهن ها با این دو سبک زندگی درگیر شد.
تاج عشق بهاره و زهرا با هم فرق دارد…تاج زهرا جنسش با تاج بهاره فرق دارد و هدف این تاج را باید در هدف و اعتقاد جستجو کرد تا معنا پیدا کند.
رهنما ادعای عدم مردستیزی می کند ولی در عمل عکس سگ خود را منتشر می کند و می گوید که همه سگ ها از همه مردان دنیا بهتر هستند و دغدغه شخصی خود را در راستای توهین به تمام مردان مطرح می کند .
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
و چند وقت بعد مردی را از همان مردان بعنوان شریک زندگی انتخاب می کند و وی بعنوان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر مدتی پیش از همسر سابقش «پیمان قاسم‌خانی» فیلم نامه‌نویس و کارگردانِ آثار طنز کشورمان جدا شد و این بار با فردی به نام «امیرخسرو عباسی» مالک یک برند بهداشتی‌آرایشی مطرح، ازدواج کرد.
در کشور و فرهنگ ما، جشن عروسی افراد به خصوص چهره های مشهور یک اتفاق خصوصی است و حتی افراد عادی دوست ندارند عکس و فیلم مراسم شان بین عموم دست به دست شود، چه برسد به چهره‌ها و سلبریتی‌ها. از آن جا که معمولا همین سلبریتی‌ها و به شکلِ خاص، خود سرکارخانمِ رهنما از مدافعان سرسختِ احترام به حریم خصوصی افراد و چهره‌ها هستند و کافی است هنگامِ چالش‌هایی مثل جدایی و اختلافات خانوادگی، مردم و طرفدارانشان بپرسند: «چرا و ماجرا چیست»؟ تا اعتراضی به این مضمون داشته باشند که: هر کسی، حتی چهره‌ها، حق دارند حریم شخصی خودشان را داشته باشند و درباره اتفاقات زندگی خصوصی‌شان به هیچ کس توضیح ندهند، انتشار بی‌محابای عکس و فیلم‌های جشن عروسی، حرکت بسیار عجیبی بود!
نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
و این سخنان بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان که درخصوص لباس عروسی مطرح کرد و گفت: “برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه ،من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !در مورد ربان آبی کمرم هم که خیلی سوال کردید باید بگم این یک اعتقاد شخصی بود که رنگ عشق توی تم کفش و لباسو مراسمم باشه چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ اشنایی من و همسرم و رنگ محصولات ” هاینس” هم ابیه” .
و بدین گونه بود که سبک زندگی عاشقانه بسته به رنگ آبی یک محصول آرایشی بستگی دارد و سطح عشق را در حد رنگ یک محصول معنا می کند .
با اینکه مساله ازدواج مجدد بهاره رهنما موضوع این گزارش نیست اما مطرح کردن تاج عشق در زندگی و شادی با این موضوع مساله ایست که جای فکر دارد که البته باید زندگی کرد و شاد بود ولی باید مراقب بود تا افکار طوری بر زبان جاری شود که بعنوان یک فرد مطرح در شان و منزلت بیان شود.
نگاه به دو سبک فکری که خیلی می تواند موثر باشد بر زندگی دیگران از موضوعاتی است که این دو خانواده بر جامعه داشتند چه بسا کسانی که با انتشار اولین عکس ها از ازدواج مجدد و رنگ آشنایی بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی دچار بهت شدند و جنس این بهت از روی تعجب بود و اینکه چرا با اعتقاد به حریم خصوصی باید در این سطح وسیع عکس ازدواج مجدد وی توسط خودش منتشر شود و از طرفی افرادی بودند که رنگ عشق زندگیشان را گره زدند به سبک زندگی زهرا عباسی و محسن حججی و پاکی آغاز زندگیشان را مدیون سبک زندگی آنان دانستند.

نگاه دو زن به تاج عشق زندگی + تصاویر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
Heart مردی که 40 سال است مثل پنگوئن زندگی می کند!
Shocked در شکم این زن باردار یک شیطان زندگی می کند! (عکس)
Heart ترامپ: زندگی در شیکاگو از زندگی در افغانستان هم بدتر است
  زندگی جهان زیر سایه کروناویروس
  تاثیر گذارترین جمله ای که زندگی جرج کلونی را عوض کرد
  بحران کرونا و پیامدهای آن از نگاه جامعه‌شناس برجسته فرانسوی
  زن و شوهری که 73 روز در زیر آب زندگی کردند+عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان