امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور

#1
ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور 1

ماجراجویی های هیجان انگیز و تکان دهنده در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزیره ونکوور با دورنماهای فراوان و حیرت‌انگیزش یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور کانادا با تجربه‌ی واقعی ماجراجویی روبرو شوید. اهمیتی ندارد که سن‌تان چقدر است یا شیفته‌ی چه چیزهایی هستید، همیشه تکه‌ای از آدمی در جستجوی ماجرا است.
ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور 1
گشت‌‌های تماشای خرس و نهنگ
اگر به جزیره ونکوور سفر کنید با محیط‌زیستی حیرت‌آور روبرو می‌شوید، سرزمینی که سکونت‌گاه عقاب، نهنگ و خرس است. اقامت در جزیره حسی صمیمی در ارتباط با طبیعت در رو‌ح‌تان می‌آفریند و شما را از آشوب زندگی روزمره به دور می‌کند.در یکی از مقاله‌های «Telegraph» از جزیره‌ی ونکوور به عنوان بهترین مقصد تماشای نهنگ در جهان نام برده شده بود.همچنین ونکوور سکونت‌گاه خرس‌های سیاه و گریزلی است بنابراین در تورهای تماشای این جانور نیز ثبت‌نام کنید.
ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور 1
با دوچرخه در جزیره گردش کنید
بریتیش کلمبیا بهترین مکان برای دوچرخه‌سواری در کوهستان است و جزیره‌ی ونکوور نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسیرهای دوچرخه‌سواری متعددی، چه در داخل شهرها و چه در سایر نواحی استان، وجود دارند. پس خودتان را برای تفریح چند ساعته در طبیعت با دوچرخه و با کمترین هزینه، آماده کنید.
ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور 1
ماجراجویی در فضای باز نانایمو
نانایمو شهری در جزیره‌ی ونکوور است که در ساحل شمال شرقی آن قرار دارد؛ چشم‌اندازی خوش‌منظره از شهری که سکونت‌گاه محلی‌های مهربان و سواحل بی‌ایراد است مشاهده خواهید کرد. دورنمای نشاط‌‌آور رودخانه را از زوایای مختلف دیدن تجربه‌ای منحصر به فرد است؛ سفری با کابل بدون کابین نفس‌گیر بر فراز رودی زیبا و مسیری جنگلی، حس ماجراجویی‌ در حین حرکت بر فراز رود درخشان نانایمو، گذر از لبه‌ی صخره‌ها و نوک درختان، همه این فعالیت‌های هیجان‌انگیز به شدت اعصاب‌تان را تحریک خواهد کرد
در دل جنگل خطوط کابلی، بازی‌های هوایی، تاب‌های غول‌آسا و بانجی جامپ‌ها مسافران را سرگرم می‌کنند. بانجی جامپ‌ها مستقیما بر روی رودخانه قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود قبل از شیرجه آرامش محیط را تنفس کنید.
ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور 1
تماشای طوفان، توفینو
اوج هیجان در فصل زمستان نهفته است. در ماه‌های زمستان، سواحل توفینو جلوه‌گاه طوفان‌های خشمناک شمال غرب اقیانوس آرام هستند. هیچ هیجانی قابل مقایسه با برآمدگی عظیم اقیانوس، وز وز کردن بادها در میان درختان سدار و صاعقه نیست. این تجربه به راستی بسیار ماندگار است و خاطرات و داستان‌هایی را رقم می‌زند که تا آخر عمر به یاد خواهند ماند.
در تابستان توفینو مکانی برای آمال موج‌سواران است. این محل که در لبه‌ی پارک ملی «Pacific Rim» قرار گرفته موج‌هایی خروشان و ساحلی طلایی دارد.

پاسخ
 سپاس شده توسط mnhh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان