امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین روش دنیا برای ترک استمنا * پست ثابت *

#1
(این روش تا به حال صدها نفر از افراد مبتلا به خودارضایی را نجات داده است لطفا مطالب را جدی بگیرید و طولانی بودن متن شما رو نترسونه فقط حرفهاییست که در کنار روش و تکنیک ها گفتیم که حساب کار بیاد دستتون !!!!)



یک لحظه به پدر زحمتکش و مادر دلسوزت فکر کن ، چه جوری میخوای باعث افتخار اونها بشی ؟ تو الان باعث افتخار اونها هستی یا خجالت اونها ؟؟؟



داری با خودت چی کار میکنی ، چه بلایی باید سرت بیاد تا تمومش کنی ؟

یک روزی در اوج بودی ، اما الان چی ! خودتو بدبخت کردی ،

یه کار بیخود و مسخره رو مدام تکرار میکنی ! تک تک سلول های بدنت از این گناه زشت خسته شدند !

واقعا تا کی میخای این گناهو ادامه بدی ؟ این توبه کردن و توبه شکستن تا کی ؟

برای ترک خودارضایی ، باید توبه ای مثل حضرت حر در کربلا کرد ، توبه ای با تمام وجود ...

داستان خودارضایی دیگر ادامه ندارد ...هرچی مطالب و روش توی سایتای دیگه خوندی و امتحان کردی رو بریز دور چون این روشی که ما گذاشتیم باهاش خیلی ها ترک کردن که شما هم اگه بخواید میتونید جزو اون افراد باشید انشاالله (100 درصد ترک میکنی تضمینی پس همین اول کار به این روش ما به یه چشم دیگه نگاه کن و نگران طولانی بودنش نباش چون نکته هایی توش گفته شده که هیچ جای اینترنت و کتاب ها پیداش نمیکنید )



برای مشاهده کامل روش و شروع یه زندگی جدید روی لامپ زیر کلیک کنید یا کمی پایین تر به ادامه مطلب بروید




صلی الله علیک یا حر بن ریاحی ...



ابتدا دوستان قبل شروع میگویم اگر واقعا واقعا واقعا تصمیم گرفتید که این کار ترک کنید لطفا این بخش را مطالعه کنید وگرنه همینطوری نمیشه باید خواسته باشید تا محکم قدم بردارید چرا که انجام بعضی مراحل قدری مشکله و واقعا همت می خواهد نمی دانم شما اهلش هستید یا نه ایشالا که هستید.راستی یه نکته مهم اینکه بعضیا میان از بین تکنیک هایی که گفتیم گلچین میکنن برا خودشون!!! مثلا میگه من نماز نمیخونم! خب داش گلم آبجی عزیز اینا همش پشتش یه سری هست که گذاشتم اینجا وگرنه منم میتونستم از چیزای الکی مثه بقیه سایتا بذار که به هیچ دردی نمیخوره! پس اگر گلچین کردی و شکست خوردی دائما بدون مشکل از خودت بوده! این همه مثلا نماز نخوندی کجای دنیا رو گرفتی عزیز دلم؟ما عجب کسایی هستیمااا واسه خدا هم شاخ و شونه میکشیم!!




بسیار مهم : لطفا همین الان توی هر حالتی هستی اگر میخوای ترک کنی واقعا، برو یه قلم و کاغذ بیار بذار کنار دستت ..نکاتی که گفتم چیکار کنی رو یاد داشت کن...نمیخوام تک تک کلماتم رو که اینجا نوشتم بنویسی بلکه میخوام راه کار ها رو بنویسی...پس تا شروع نکردیم زود پاشو و یه قلم و کاغذ بیار!!!! پاشو داداش پاشو آبجی گلم .



( این روش توسط یک تیم حرفه ای تشکیل شده که شامل یک پزشک و چند نفر از دوستان ترک کرده میباشد ، پس شکی به دل راه ندهید چون این روش باعث ترک همان اعضای تیم شده که الان به صورت مشاور در سایت های دیگر هم فعالیت دارند..این افراد سابقه ی 9 سال و 13 سال خودارضایی هم داشتن والان با این روش ترک کردن پس خودت رو دست کم نگیر و شک نکن به توانایی هات....فقط بخواه راه و روشش با ما !!!)



برای مشاهده کامل روش و شروع یه زندگی جدید به ادامه مطلب بروید



چنانچه جدی هستید یقین داشته باشید که خداوند هم کمکتان میکنه و طوری شرایط مهیا می کنه خودتان هم فکرش نمی کردید یعنی خلاصه کلام در و تخته طوری بهم میاره که می بینی ای ولا 40 روز گذشته و هیچ به این عمل مبتلا نشدی



حالا چرامیگیم ۴۰ روز چون طبق روایات اگر انسان چهل روز موفق بشه کاری انجام بده دیگه انجام آن کار تا آخر عمر برای آن فرد به یک عادت تبدیل میشه چیزی که اینجا هدف ما هست



پس قبل از هرچیز باید از خدا خواست اما همینطوری که نمیشه خواستن شرایطی داره یکیش اینه که حتما پاک باشی



قبل اجرای همه مراحل)از خدا بخواهید:



اول از همه یک غسل جنابت بگیرید تا پاک گردید بعد دو رکعت نماز حاجت بخوانید و با تمام وجودتان از پروردگار طلب موفقیت و پیروزی در پیمودن مسیر داشته باشید .



یک نماز توبه هم بخوانید بسیار عالیست: روایت داریم از پیامبر که :



« هیچ بنده‌‌خدایی از امت من نیست که این نماز را بخواند مگر این‌که از آسمان ندا داده شود که : ای بنده‌ی ایزد ! کردارت را از نو آغاز کن که توبه‌ات پذیرفته شد و گناه‌ات آمرزیده شد . و فرشته‌ای از زیر عرش ندا می‌کند : ای بنده‌ی ایزد ! به تو وخاندان و نسل‌ات ، برکت داده شد . و فرشته‌ی دیگری ندا می‌دهد : ای بنده‌ی ایزد ! دادخواهان از تو ، در روز قیامت ، از تو راضی خواهند شد . و فرشته‌ی دیگری ندا می‌دهد : ای بنده‌ی ایزد ! با ایمان می‌میری و دین اسلام از تو جدا نخواهد شد وبه قبرت وسعت داده می‌شود (‌ و در فشار نیستی ) و در آن نور پاشیده می‌شود . و فرشته‌ای دیگر ندا می‌دهد : ای بنده‌ی ایزد ! پدر و مادرت از تو راضی می‌شوند ، هر چند پیش از این بر تو خشم‌گین بودند . توبه‌ی تو با این نماز ، سبب آمرزیدن پدر و مادر و نسل‌ات می‌شود . در دنیا و آخرت ، وسعت رزق خواهی داشت . و جبراییل ، علیه السلام ، ندا می‌دهد : من همان‌ام که به همراه فرشته‌ی مرگ خواهم آمد تا بر تو مدارا کند و میراندن ، آسیبی به تو نرساند . همانا ، روح از بدن تو به آرامی خارج خواهد شد . . » .



این حرف پیغمبر خدا بود پس بدون چقدر خدا ما رو دوس داره و ما بی خبریم !!!!



برای نماز توبه باید به صورت زیر عمل کنید :



2 تا نماز دو رکعتی بخوانید (مانند نماز صبح ) با این تفاوت که در هر رکعت بعد از اینکه حمد رو خوندید سه مرتبه سوره ی توحید(قل هوالله احد....)، یک مرتبه سوره ی فلق و یک مرتبه سوره ی ناس بخواند. بعد از تمام شدنِ نماز، هفتاد بار استغفار کرده یعنی میگید : استغفرالله ربی و اتوب الیه (وقتی هردو نماز را به پایان رساندید بگید اینو70 بار بگید )و بعد یک بار بگویید: «لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ إلّا بِالله العَلِیِّ العَظیمِ» سپس یک بار هم بگویید:



«یا عَزیزُ یا غَفّارُ إغفِر لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُـوبَ جَمیعِ المؤمِنینَ وَ المُؤمِناتِ فَإنَّهُ لا یَغفِرُ الذُّنوبَ إلّا أنتَ»



ای خدای عزیز و ای خدایی که بسیار آمرزنده هستی! گناهان من و گناهان همه ی مردان و زنان مؤمن را بیامرز، چرا که کسی جز تو آمرزنده ی گناهان نیست»



توجه: برخی از دوستان سؤال می کنند که شاید این نماز، به صورت یک نماز چهار رکعتی باشد. در جواب به ابن اشکال می گوییم:

اولا: اصل در تمام نمازهای مستحبی این است که دو رکعتی باشند. در غیر این صورت باید دلیل خاص روایی برای آن داشته باشیم. و حال آن که در رابطه با این نماز، هیچ دلیل خاصی وجود ندارد.

ثانیا: به عنوان نمونه: حضرت آیت الله بهجت به عنوان یک فقیه، این نماز را به صورت دو نماز، دو رکعتی می خواندند.



------------------------------------------------------------

حالا که نماز توبه رو خوندید شما بخشیده میشید ان شالله خب میریم سر روش :

حالا که آماده شدید پس با من همراه باشید چرا که سفر طولانی و درازی با هم خواهیم داشت بعضی جاها حرکت خیلی سخته و به کندی صورت می گیره اما رو تیم ناقابل ما بعنوان راهنمایی که قبلا این گردنه ها پیموده حساب کنید منظورم اینه که به کلیه نکات و موارد بیان شده خوب عمل کنید تماس با ما رو قطع نکنید هر روز به وبلاگ ما (tobe94.blog.ir ) سر بزنید و به توصیه هامون عمل کنید.

بعضی جاها لازم باشه بیاین واسمون حالتتون( در بخش حرف دل،اعلام پاکی، درخواست کمک و ...در بالای سایت tobe94.blog.ir)) بگین هر مشکلی یا سوالی داشتن بپرسین خجالت نداره که....نه ما شمارو میشناسیم نه شما مارو پس هرچی دلت میخواد بگو تا بهت جواب بدیم تو هم مث داداشمون یا خواهرمون چه فرقی میکنه آخه... ولی اگه قراره ترک کنی واقعا پس چیزهایی که ازت میخوایم انجام بدی رو با دل و جون و بدون شک و دو دلی انجام بده......محکم بزن به مسیر چیزی از دست نمیدی بلکه به دست هم میاری

و اما اون دستور العمل معجزه گر که دوستان رو شفا داد چیزی نیست جز چند اصل زیر:

قبل از اینکه شروع به خواندن راه حل کنید این رو بگم که لطفا وقتی تموم کردین یه قلم و کاغذ بردارین یا هرجوری دوس دارین...تمام نکاتی که لازمه رو بردارین...از هیچ نکته ی حتی کوچیک هم الکی رد نشید...نکته برداری کنید...یاداشت کنید که یادتون نره دقیقا باید چیکار کنین...چون مهمه همش....حالا بسم الله

چند سوال از خودتان بپرسید:

آیا واقعاً میخواهی ترک کنی؟ آیا حاضری برای ترک گناه و رسیدن به یک زندگی سالم و پر نشاط سختی ترک را تحمل کنید؟

اگر پاسختان مثبت است پس کارهای زیر را انجام دهید:

یک دفترچه یا دفتر بردارید. اولین صفحه را با نام خدا آغاز کنید.

در صفحه دوم تاریخ امروز را بزنید.. سپس شرح مختصری از خودتان ، از گناهتان، از قصد تان بر ترک، از ویژگی ها و مشکلات جسمانی که در اثر خودارضایی دارید، حالات عصبی و میزان پایبندی خود را به بصورت زیر یادداشت کنید. البته اغراق به خرج ندهید و حقیقت را بنویسید.مثلا :



مثلا امروز شنبه ۲۶ ادیبهشت ۱۳۹۴

اینجانب …. به گناه خود اعتراف دارم؛ از آن شرمنده ام و قصد اصلاح خود را دارم.

بنده در هفته ۹ بار خودارضایی میکنم. نسبت به نمازم توجه زیادی ندارم و غالبا قضا میشود.

دور چشمانم سیاه شده است. دچار نگرانی و افسردگی هستم و…

سپس با خط درشت خطاب به خدا بگویید

خدایا بنده ات قصد تغییر دارد کمکش کن!

(اگر امکان داره که این برگه رو اعضای خونه یه وقتی ببینن، میتونید جور دیگه ای بنویسید! مثلا اشاره ای به گناه و... نکنید و یه قول و قرار با خودتون بذارید برای رسیدن به هدف مثلا! یه همچین چیزی البته این بخش نوشتن توی برگه و اینا دلخواهی هست میتونید انجام بدید میتونید انجام ندید! اصلا میتونید همینو توی گوشیتون هم بنویسید ولی مثلا یه برنامه قفل هم از بازار دانلود کنید بذارید روش که مثلا کسی نتونه اونو بدون اجازه ببینه! در کل میگم که این بخش دلبخواهی هست و جزو اصول روش نیست )

سپس خطاب به خودتان بنویسید

من میتوانم! من میتوانم! (البته با کمک خدا و دعای امام زمان)

حتی بنده توصیه میکنم این جمله «من میتوانم» را جدا بنویسید توی یه کاغذ هرجایی که به نظرتان میرسد بچسبانید. مثلا روی در و دیوار اتاقتان با کاغذ بنویسید: من میتوانم! یا بعنوان تصویر زمینه گوشیتان! اگر کسی گفت منظورت از این کارها چیست؟ فقط جواب دهید من میتوانم! بگو یه هدف دارم توی زندگیم که الان برام مهمه و شخصیه و چون دوس دارم بهش برسم و دارم تلاش میکنم براش اینو گذاشتم یادم بمونه همیشه ! به همین راحتی...

از این به بعد پایان هر هفته ویژگی های خود را مجددا یادداشت کنید و حتما تاریخ بزنید. بعد از مدتی خودتان تغییر را در خودتان احساس خواهید کرد

خب اینم اصل روش که باید در کنار اون نکات بالا انجام بدید اگر میخوایید مثل بقیه دوستان که ترک کردن شما هم ترک کنید:

1-حتما نماز بخوانید اول وقت:

روزی پیامبر(ص) در جمع اصحاب نشسته بود به ایشان عرض کردند جوانی مرتکب عمل خلافی می باشد پیامبر پرسید آیا نماز می خواند؟ جواب دادند بله ایشان فرمودند پس مطمئن باشید سرانجام روزی نمازش او را از این عمل جدا می کند.

بله دوستان قضیه همین هست پس یقین داشته باشید نماز روزی شما را نجات خواهد داد نه فقط برای ترک اینکار بلکه خدا شاهده آنقد اثرات و فواید در زندگیتان می گذارد که حتی تصورش را هم نمی کنید شاید تا چند روز اول چیزی احساس نکنید اما بعد مدتی می بیینید که چقدر کارهایتان روی روال می افتد و خداوند یاریتان خواهد کرد در همه جا وجود خدا را حس می کنید اصلا انگار کسی مواظب شماست وهوایتان دارد.

و اما در مورد اول وقت خواندن تنها به این جمله اکتفا کنم که خداوند فرموده "هر کس از نمازش در اول وقت مراقبت نماید ما نیز از او مراقبت می نماییم"

یعنی با اینکار یک طورهایی تا وقت نماز بعدی بیمه می شوید و با این حساب تنها کافیه مثلایک ظهر نماز اول وقت بخوانید خواهید دید که تا زمان مغرب (یعنی نماز بعدی) به این عمل مبتلا نمی گردید من خودم زمانیکه مبتلا بودم زمان هایی که نماز اول وقت می خواندم به مراتب مراقبت خداوند از خودم احساس می کردم و شرایط کمتری مهیا می گردید تا دست به آن عمل بزنم ( دوستان ازتون خواهش میکنم صدای اذان رو که شنیدید هرکاری دارید انجام میدید ولش کنید و وضو رو بگیرید...دارم ازتون خواهش میکنم چون شما الان نمتونید تصورش هم بکنید که چه زاری پشت این کار هست...شما حتما نمازتون رو اول وقت بخونید باور کنید 10 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره !!!!!! فقط 10 دقیقه ی بی ارزش !

بعد از نماز ظهر هرچندتا که حوصله کردید صلوات بفرستید (از ۲۰ صلوات تا ۱۰۰ تا)هرچقد دوس داشتی....حال داشتی...خودت و خدای خودت

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا قرائتی:

اگر در اینجا پسر من حضور داشت و 6 بار من او را صدا بزنم که آقازاده با شما هستم و او در این 6 بار جواب من را ندهد،‌ شما نمی‌گویید، چه پسر بی‌ادبی؟! حال اگر کسی که صدای اذان را بشنود، دو بار «حی علی الصلوٍة»، دو بار دیگر «حی علی الفلاح» و 2 بار دیگر «حی علی خیر العمل» به او گفته شود و همچنان نسبت به اقامه نماز بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اهمیت باشد، این شخص بی‌ادب نیست!؟

آره دوستان عزیز پس سعی در اول وقت بودن آن داشته باشید !!!!!!!!!!!





دوستان عزیز میخوام تجربه ی شخصی خودم رو هم بهتون بگم توی این مسائل : شما روزانه توی شبکه های اجتماعی صدها مطلب میخونید ولی تا حالا فکرش رو کردی که چرا روزی فقط یه صفحه قرآن نمیخونید؟؟؟؟ یه صفحه که شاید 10 دقیقه هم وقتتون رو نگیره!!!! شما وقتی مُردی یه روز فک میکنی خدات نیمیگه کتاب من (معجزه پیامبرم) توی خونه شما خاک میخورد و تو یه بار هم تمومش نکردی توی این همه سالی که بهت وقت دادم ؟؟؟ یه بار هم تمومش نکردی ببینی من کل این کتاب رو چی گفتم؟؟؟

دوستان من خودم یه نماز سرسری میخوندم و همین ولی خب از یه جایی به بعد شروع کردم به نماز اول وقت و بین نمازم 5 دقیقه وقت میذاشتم و یه صفحه فقط یه صفحه قرآن میخوندم....باورتون شاید نشه ولی من یه آرزوهایی داشتم که فقط توی خواب میتونستم بهش برسم ولی با خودندن قرآن به خواسته ها رسیدم !!!!! قبلا یه نفر قاری بهم گفته بود که خییییییلی تاثیر عجیبی توی زندگیت میذاره فقط شروع کن به خوندن منم وقتی شروع کردم بعد یه مدت چنان تحول بزرگی توی زندگیم ایجاد شد که با زبون نیمتونم وصفش کنم...پس : خواهش میکنم بین نمازتون یه صفحه قران بخونین ...بخدا راه دوری نمیره...خودتون تاثیرش رو میبینید و میاید میگید...حالا اونایی که دنبال یه زندگی جدید هستن از این به بعد این قران هم به برنامه شون اضافه کنن !!!




2-فکر نکنید(این خیلی مهمه) :

دوستان فکر فکر فکر همه چیز از یک فکر خیلی ساده و کوچک آغاز می گردد فکری که به سادگی میشه جلویش را گرفت اما هر چه که جلوتر برویم حریف قویتر میشود و دیگر نمی توان به این راحتی ها جلویش را گرفت پس همان اول بسم الله تا فکری به سراغتان آمد با قدرت و صلابت جلویش را بگیرید وآنرا در دم خفه کنید هرگز نگویید حالا یه ذره بذار فلان صحنه برای خودم مجسم کنم نه نه نه همان اول دم جلوش بگیرید همان لحظه هرجا که هستید قطعش کنید بهترین کار اینه که سریع موضوع فکریتان را عوض کنید وبه یک اتفاق خوب هدایتش کنید مثلا به خنده دارترین جک یا موضوعی که برایتان اتفاق افتاده ویا بالعکس به بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاق زندگیتان

اینطوری بعد ازمدتی می بینید که برعکس اوایل کار براحتی می توانید افکار بلوکه کنید ودیگر روی آنها کنترل کامل دارید.

کلا یه چیزو بهتون رو راست بگم! فکر عامل 90 درصد بدبختی هایی بوده که تو الان کشیدی! پس خفه اش کن توی همون لحظه اول که هرچجی بیشتر بذاری ادامه پیدا کنه تحریکت بیشتر و بیشتر میشه

برای کسانیکه زیاد اینطور افکار بسراغشان می آید یک راه حل خوب از آیت الله بهجت دارم ایشان دوای این افراد را زیاد بیان کردن ذکر"لا اله الا لله" میداند پس سعی کنید آنرا مدام در زبانتان جاری سازید

همین یک مورد شما تا 40درصد کار جلو میبره یعنی تقریبا تا نصف مسیر خیلیه دوستان مگه نه...... تا نصف مسیر... حتی مهمتر از سایر موارد.

۳-عوامل تحریک کننده نابود کنید:

یه پرتگاه رو تصور کن ، اگه کسی به این پرتگاه نزدیک بشه ، امکان سقوط و افتادنش وجود داره ، ولی اگه کسی به پرتگاه نزدیک نشه ، امکان نداره بیفته یا سقوط کنه ، امکان نداره !

خود خداوند همین را در قرآن میگه ...

آیه 151 سوره انعام رو بخون :

دیگر به کارهای زشت آشکارا و پنهان نزدیک نشوید و...

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ،

این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره این یعنی اینکه نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت گناه هم خطرناکه

این دیگه حرف من که نیست ، حرف اون خدایی است که من و شما رو آفریده ،قطعا خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید نزدیک نشوید...

پس ما باید چکار بکنیم:

همین الان بلند شو و یه قلم کاغذ بردار ...

بعد هر چیزی که باعث میشه تحریکت شروع بشه ، را در کاغذ بنویس ، هر چیزی که فکرشو میکنی ...

مثلا داشتن فیلترشکن ، اینترنت موبایل ، دیدن ماهواره یا مثلا دیدن یه فیلم صدا و سیمای خودمون ، دیدن فیلم زبان اصلی ، دیدن شو یه خواننده ، دیدن بی حجابی های بیرون خونه ، وب گردی بی هدف ، چت کردن و ...اینا همون پرتگاه ها هستند ، تو اگه به اینا نزدیک بشی ، هر لحظه امکان داره سقوط کنی ، مثل خیلی اوقات که خودارضایی کردی !

پس باید خیلی فاصله ات دور کنی تا اون موقع نجات یافتی

خب , حالا فکر کن برای از بین بردن تک تک این عوامل راه حل چیست ؟

اول از همه فیلترشکن رو حذفش کن- گفتم حذفش کن - با تو هستم شک نکن

مگه اول راه باهت طی نکردم گردنه های سختی در پیش داریم و تو باید به من اعتماد کنی پس حذفش کن عزیز من، 40روز بیشتر نیست پس آینده ات رو تباه نکن

بعدش نوبت به این میرسه که ممکنه توی واتس اپ یا تلگرام عضو گروهی باشی که اعضای اون به صورت شوخی یا جدی فیلم و عکس مستهجن بذارن توی گروه ،پس باید حتما از این گروه بیای بیرون و گروه رو حذف کنی اگرم اینستاگرام میری لطفا وارد قسمت سرچ نشو!! چون معمولا تصاویر تحریک کننده برخی اوقات میاره بالا همچنین افرادی که تحریکت میکنن هم آنفالو کن اگرم کلا دوست داشتی میتونی خود برنامه هم تعطیل کنی تصمیم با خودته ....اگر کسی از دوستات در قسمت خصوصی هم برات چیزای بد میفرسته یا حتی عکسای نیمه برهنه بهش بگو برات نفرسته... درمورد گروه ها انیجاست که میگن باید بلد باشین نه بگیم !!!! خجالت نداره اون آدم هرکسی میخواد باشه بهش بگو دوس ندارم اینچزای چرت رو بفرستی برام...اصن ربطی به بچه مذهبی هم نداره...من خودم نه بچه مذهبی ام نه آدم بی دین و ایمانی هستم بلکه یه آدم نرمال معمولی ولی از این چیزا بدم میاد تموم شد و رفت .

حالا نوبت فایلهای کامپیوتری هست بیا و خوب دقت کن کدام فیلها در کدام فولدرها میتونه تو تحریک کنه(از آهنگ یه خواننده بگیر تا عکسهای مستهجن و تا یک فیلم زبان اصلی) پس همه و همه بریز تو یه فولدر اگه مردی حذفش کن و خیال همه راحت کن و نشان بده چقدر برای ترک جدی هستی

تبریک میگم تازه الان کامپیوترت پاک شد و محیطی امن هست!

حالا باید محیط موبایلتت را هم کاملا تمیز و امن تبدیل بکنی درست همانند بالا که گفتم

در مورد ماهواره که اقدامی انتحاری انجام بده و به کل ریشه کنش کن اگرم خانواده نمیذارن پس شما تحت هیچ شرایطی این 40 روز پای کانالای تحریک کنندش که بیشتر خارجی هست نشین اصن عادت کن کانالی تحریک کننده یا فارسی زبان های خارج کشور که ممکنه تحریکت کنه رو نبین! چیه بخدا تلویزیون همش وقتت رو بیخود میگیره هیچی هم بهت اضافه نمیکنه

باید دیگر اطراف تو یک محیط کاملا تمیز و پاک باشه محیطی بسیار تمیز که کوچکترین اثری از پلیدی ها در آن دیده نشه تا تو در این محیط زندگی کنی رشد کنی و پیشرفت کنی بعبارتی چون می خواهی پاک شوی اول محیط پیرامونت را پاک می کنی

پس باید هرچیز که برای شما مقدمه گناه است را کنار بگذارید.

اگر از انجام این مرحله خود داری کردید من به شما تضمین میدهم که هرگز ترک نخواهید کرد .شوخی که نداریم.یکی از عواملی که سبب خودارضایی میگردد ؛ چشم چرانی است!! راحت تر بگویم خیلی ها هنگام خودارضائی به سوژه جنسی که در خیابان دیده اند فکر میکنند.

دوست عزیزم فکر نکن ...نگاهت رو توی خیابون بنداز پایین....بخدا هیچی گیرت نمیاد وقتی به نامحرم نگاه میکنی...اگرم چیزی گیرت میاد جز بدبختی این دنیا و اون دنیا نیست...نکن داداش...نکن آبجی...نگو فقط یه لحظه ...همین یه لحطه ها پدرمون رو در آورده دیگه ! خوب دوست عزیز بهت تبریک میگم تا اینجا تونستی بفهمی چجوری دور و برت از عوامل آلوده خوب پاک کنی!

حالا نوبت به اصل ماجرا رسید :



ـــــــــــــــــــ و اما این هم شاه کلید اصلی ما که از عالمی بزرگ گرفتم ــــــــــــــــــــ

۴- سوره لقمان:

سوره لقمان یک هدیه قرآنی , یک نور الهی و بعبارتی یک دوای معجزه آسایی هست برای امثال من و تو (بنا به گفته امام محمد باقر(ع) هرکس این سوره را در روز بخواند تا شب و هر که آنرا در شب بخواند تا صبح از دست شیطان و لشکریانش در امان خواهد بود) چرا که این سوره دشمن اصلی شهوت می باشد وبا خواندن آن شهوت تا حد زیادی از شما خداحافظی میکنه و میره پی کارش بهتره بگم این سوره یک داروی ضد شهوت قویه قبلا شنیده بودم هر سوره از قرآن خواصی دارد اما تا حالا نمی دانستم که کدام یک برای دوای شهوت است تا اینکه به این سوره رسیدم .

وقتی برای اولین بار امتحانش کردم فوق العاده بود به جرات می توانم بگویم حداقل تا 5 ساعت بعد خواندن این سوره تا حد زیادی بیمه شدم

این همان قرص اصلی ما و داروی معجزه آسایی است که گفته بودم.

اگه واقعا خیال ترک دارید ابتدا خوب خوب فکر کنید چه وقتهایی در روز شهوت به سراغتان میاد بعد ظهرها بعد ناهار خوردن یا شبها قبل خوابیدن پس درست قبل آن لحظات اینرا بخوانید برای مثال من که بعد نهار شهوتی می شدم این سوره را قبل ناهار خوردن یعنی ظهرها تا وارد خانه می شدم فورا آنرا می خواندم .

ببینید دوستان توصیه اکید دارم اینو هر وقتی که در طول روز شهوت میاد سراغتون بخونید! مثلا اگر در طول روز، صبحها که از خواب بیدار می شوید بیشترین حس شهوت رو دارید یا ظهرها که برمیگردید منزل و غذا خورده اید یا شب ها ! در هر صورت خودتون بهتر میدونید توی شبانه روز چه ساعاتی بیشتر سابقه شهوتی شدن داشته اید! اون زمان رو اختصاص بدید به خوندن سوره لقمان !

چگونگی انجام:

خیلی خوبه از این سوره از قرآن یک فتوکپی بگیرید تا در دوبرگ داشته باشید سپس جایی در اتاق جلو چشم قرارش بدهید

تا یک یادآوری بحساب بیاد و سبب بشه تا هر دفعه که از کنارش رد میشی به یادش بیوفتی !

خب میدونم بعضی ها بعد چند روز حال خوندن قرآن رو از دست میدن که سعادت بزرگی رو هم از دست دادن یا اینکه واقعا وقتش رو ندارن خب من یه راهکار دارم واسه همه :

اصلا میتونید بجای خوندن ، اون رو صوتی بذارید برای خودتون در هربار که قراره بخونید اون رو گوش بدید....پس روزی دو بار در روز بهش گوش بدید...اصلا میتونید بیشتر هم بهش گوش بدید...اصن عالیه...توی اتوبوس ..خونه...سر کار...بین مسیر رفتن به بیرون تا خونه و برعکس میتونید اون رو توی گوشیتون داشته باشید و با هندزفری گوش بدید هر وقت خواستید...تازه اینجوری توی خیابون هم تحریک نمیشید...همه هم فکر میکنن دارین موزیک گوش میدید!!!!! اصن عالیه !!!!

پس چی شد؟ این که یا از قرآن فوتوکپی بگیری(توی نت این سوره رو میتونی کپی کنی و توی یه فایل word پیست کنی و بعد کپی بگیری) و بذاری یه گوشه از اتاقت که جلوی چشمت باشه ولی هر وقت انرژی وحالش رو داشتی بخونی(صرفا جهت دسترسی سریع یادآوری میگیم کپی بگیر وگرنه تو خود قران هم هست! به هرحال اینا تصمیش با خودته و مشکلی نداره هرکدومو انجام بدین ولی اگه کپی نگرفتی حتما صوتیش رو گوش بدید) از دوبار به بالا...یعنی دوبار کمتر نشه...حالا اگه دوس داشتی دوبار هم بیشتر خیلی هم عالی میشه !!!( دو بار که میگم مثلا میتونه صبح و ظهر باشه...یا ظهر و شب باشه یا هر وقتی که شما بیشتر توی اون تایم تحریک میشید) ....خب گرفتید چی شد دیگه!

۵- موقع خطر ادرار نوسانی کنید(مخصوص آقایان) :



می بایست هر بار که سخت تحریک هستید تا مبادرت به انجامش کنید فورا ادرار نوسانی داشته باشید این نوع از ادرار باعث میشه که بخوبی مجاریتان پاک و تمیز بشه عاری از وجود هر گونه مایع منی چرا که باقی مانده منی در مجاری بعدها سخت موجب تحریکتان میشه حالا دو روز بعد سه روز بعد وقتی تنها می شید و بدن به حالت ریلکس می رسه این شهوت پنهان آرام آرام به سراغتان میاد به این پدیده تشنگی مجاری می گوییم چرا که مجاری سخت تشنه ایجاد یک رابطه جنسی هستند.



چراکه این نوع از ادرار سبب میشه تا آن لحظات حساس سخت قبل خود ارضایی که برایتان اتفاق می افتد هم کاهش یابد



حالا اینکه این نوع از ادرار کردن چیست و چگونه انجامش داد را در مطلبی جدا با نام "توصیه های لازم برای لحظات قبل از خودارضایی " بطور کامل توضیح داده ام همچنین آمده ام نمودارهای رشد شهوت در بدنتان را برحسب روزهای آتی توسط علم sexography پیش بینی کردم و برای اولین بار در یک منبع فارسی قرارش دادم تا بدانید در چه روزهایی در خطر بیشتری قرار دارید(این نمودار رو خانوم ها هم میتونن استفاده کنن ولی اونا بیشترین زمان تحریک رو در دوره ماهیانه که مخصوص خودشونه تجربه میکنن که توی این روزا باید بیشتر مواظب باشن! همین)

( برای دیدن اون پست و دیدن نمودار شهوت در پایان همین پست یه لینک گذاشتم که خودم گفتم باید روش کلیک کنید تا باز بشه....پس شما ادامه این مطلب رو تا اخر بخونید خودتون به اون قسمت میرسید...نگران نباشید البته خواهش میکنم خواهش میکنم حتما برید و اون عکس نمودار شهوت رو دانلود کنید و داشته باشیدش !!!!!! وقتی رفتید توی اون لینک که گذاشتم اون عکس هم هست پس دانلودش کیند راحت)





6- تکنیک کش پول به مچ دست

من یه استاد روانشناس داشتم که می گفت یه کش پول بنداز دور مچ دستت و هر وقت یه فکر منفی اومد سراغت کش رو بگیر و محکم رها کن تا یه ضربه به دستت بخوره و یادت باشه نباید ب فلان قضیه فکر کنی !!! این برام خیلی جالب بود...ایشون توی جیب هاش پر از کش بود و هرکس میگفت من فکر منفی دارم و نمیدونم چجوری بهش فک نکنم یه کش بهش میداد ...شما هم یه کش پول سفید ،سیاه یا هر رنگی دوس داشتید بندازد دور مچ دستتون و هر وقت کوچیک ترین فکر تحریک کننده ای اومد سراغتون زود کش رو بکشید و رها کنید...هر بار که این فکرا اومد براتون از کش استقاده کنید !!! یعنی در کل کش دستتون باشه.....من خودم برای فکرای منفی و ناامیدی کش مینداختم اونم رنگ مشکی...اگه دقت میکردی میفهمیدی کش دم دستته ولی بعضیا فک میکردن یه دست بند معمولی دستم کردم....شما هم استفاده کنید چیز خیلی خوبیه. بعد یه مدت ذهن شما به این تربیت دست پیدا میکنه که نباید به محرک های جنسی معمولی واکنش نشون بده و این دقیقا یعنی شما میشید یه آدم نرمال سالم که فکرش پاک میشه و با هرچیزی شهوتش بالا نمیگیره و از خود بی خود نمیشه.








7-شربت آبلیمو بخوریید :

و اما میرسیم به شربت آبلیمو که من اسمش را نوش دارو گذاشتم چرا که بشدت بشدت ضد شهوت است (ضد شهوتیش هم بخاطر طبع سردش هست) وآنرا به کل از یادتان میبرد درست مثل اینکه اصلا شهوت نداشتید اما برای کوتاه مدت یعنی مثلا تا یکی دو ساعت درست مثل قرصهای زیر زبانی سریع و بشدت قوی اثر میکنه اما برای مدت کوتاه مدت (عکس سوره لقمان که برای بلند مدت عمل میکنه و حالت بی حسی داره نه کشنده)

به قولی ضربتی عمل می کند و فقط کافیه ظهرها بعد ناهار (که ساعت بحرانی اکثر افراد هست) و سایر ساعات بحرانی که در طول روز مواجه می شوید یک لیوان شربت آبلیمو بخورید تنها بعد از 4 دقیقه می بینی که اصلا انگار نه انگار که اینقدر شهوت داشتید واقعا این آدم خود تویی واقعا چه فعل و انفعالاتی صورت می گیرد که اینقدر حال افراد را دگرگون می سازد .

هیچ جای نگرانی نیست چرا که بدن جوانان تا سه لیوان ترش را هم براحتی جوابگوست بعلاوه به شما آرامش مفرطی هم میدهد که این نیز در سلامتیتان تاثیر خوبی دارد پس با خیال راحت می توانید میل کنید

نیازی نیست هر روز این شربتو بخوریدااا اینجوری همش باید برید آبلیمو بخرید از مغازه که هههههه !!! نه عزیزان فقط زمان هایی که حس میکنید اشتباه کردید و تحریک شدید به هر دلیلی ! برید و یه لیوان شربت آبلیموی خنک درت کنید و بخورید! به همین راحتی به همین خوش مزگی.البته اون راهکارهای بالا که گفتم رو در اون زمان فراموش نکیندهاااا...همه این ها کنار هم معنی پیدا میکنن.




خلاصه کلام قرارمان این شد:

که فورا اقدامی سریع علیه کامپیوتر و موبایل و ماهواره انجام بدی بعد تمرین عوض کردن فکر بکنی و نهایتا قرآن ببری بیرون و یک فتوکپی از سوره لقمان بگیری یا همون صوتی رو گوش بدی و چند کار دیگر که گفتم و تو باید همه رو یاد داشت کرده باشی... - اما قبل همه انها غسلت را بگیر و از خدا بخواه )

سوالی که خیلی ها تو این روش می پرسند اینست که چرا بعد از مدتی نسبتا خوب که موفق شدیم این کا را ترک کنیم باز مجددا به این عمل مبتلا می شویم ؟!!!!

خوب جوابش ساده است تصور کن قراره از روی یک جاده یخی بسیار لیز عبور کنی در ابتدای مسیر قدمهایت را آهسته و بااحتیاط بر میداری اما به محض اینکه یه چند روزی از ترک کردنت گذشت ، اون دقت قبل رو دیگه نداری و سریع راه میری اینجاست که ممکنه زمین بخوری !

پس دوستان توجه داشته باشید اتفاقا هرچقدر که از ترکتان می گذرد می باید بیشتر وسواس به خرج دهید چرا که تجربه ده ساله من میگه اینجاهاست که شیطان به کمین نشسته و بشدت حواسش هست تا شما قدری شل کنید و او از فرصت بدست آمده بهره اش ببره پس توصیه اکید دارم که شدیدا مراقب باشید و همچنان این ریسمان سفت و سخت بگیرید یعنی در انجام تمام 7 بند گفته شده دقت لازم به خرج دهید.

نماز بخوانید اول وقت . فکرش هم نکنید. عوامل تحریک کننده نابود کنید. سوره لقمان بخوانید و ادرار نوسانی در لحظات حساس داشته باشید و از تکنیک کش درو مچ دست استفاده کنید)

اصلا واسه رو کم کنی شیطان هم که شده تمامی دستورالعمل ها را با وسواسی بیش از حد معمول موبه مو اجرا نمایید بعبارتی همچنان سفت و سخت نماز روزانتان را بخوانید و دعای پایانی اش را از یاد نبرید سوره لقمان هر روزتان را فراموش نکنید مبادا کوتاهی کنید همان بعد مدرسه یا کار که آمدید خوبه ، یه وقت نشه حساسیت مربوط به ایام تعطیل را که قبلا بطور مفصل گفتیم را فراموش کنید !!! یه وقت نشه فکری بیاد سراغتون و شما رو ببره با خودش!!! تا میخواد سروکلش پیدا بشه با ذکر : لااله الاالله و یا ذکر لاحول و لا قوه الا بالله اون رو از بین ببرید .

همچنان فیلتر شکن را در گوشه ای نگه دارید و دور فست فود را خط کشیده شده (صرفا برای افرادی که بی تحرک هستند و در مصرف فست فود زیاده روی میکنند وگرنه درحد معمولی باشه موردی نداره) ماهواره را کلا کما فی السابق حتما در تحریم نگه دارید و یا طبق صحبت های گفته شده کانالهای ضایعش را حسابی فیلتر نمایید (البته الان دیگه نه چراکه نکنه همان یک لحظه هم دلتان را ببره پس دور ماهواره اگه میرید کانال هایی که تحریکتون نمیکنه ببینید! مثه همین نسیم و ورزش و آی فیلم و......به هرحال بعدش به سراشیبی میخورید پس طاقت بیاورید سرنوشت یک عمرتان هم اکنون در دستان شما قرار دارد و کمی حساس هست به جای سخت کار رسیده اید که اگر آنرا طی کنید خوشبختی رو میبینید .

پس همچنان چند بند قبل را خوب اجرا نمایید اگر دوست داری طی مراحل فوق برایتان ساده تر بشه یک راه میانبر دارم اینکه نمازهای ظهر و مغرب تان را اول وقت بخوانید یعنی تا ظهرها از مدرسه میرسید خانه فورا وضو بگیرید وهمان دم قبل ناهار بخوانید آنوقت خدا هم توجهی ویژه برایتان داره. بیشترین خطری که شمارو تهدید میکنه فکر و اندیشه هست پس اگه میخوای دوباره سر و کله اش پیدا نشه سوره لقمان بخون و میتونی به یک بار در روز برسونی خوندن رو .

حتما آن را در برنامه قرار دهید و شربت آبلیمو هم میل کنید مواقع تحریک ...خداروشکر شربت ارزونی هم هست ولی هرچی لیمو تازه تر باشه بهتره تا اینکه از آبلیمو های کارخونه ای درست کنیدولی خب جفتش خوبه .

راستی بعضی از دوستان میان و سوال میکنن که ما چند روزی هست که روش شما رو شروع کردیم و خیلی خوب بوده اما مثلا وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم منی از من خارج شده ،آیا نیاز هست که من روش را دوباره شروع کنم از اول ؟

پاسخ : دوستان عزیز این عمل جنب شدن در خواب نام دارد و هیچ گناهی برای اون نوشته نمیشه و کاملا برای بدن مفید هست چون انرژی اضافی بدن رو خدا از این طریق از بدن شما دفع میکند...گاهی وقتا که بیدار میشید ممکنه خوابی که دیدی و باعث شد در خواب ارضا بشید رو به یاد بیارید گاهی وقتا هم به یاد نمیارید ولی مهم اینه که کلا این عمل گناه محسوب نمیشه و شما نیاز نیست از اول روش رو شروع کنید و همون ادامه ی مسیر رو برید...یعنی اگر روز هشتم بوده پس شما ادامه هشتم رو برید !!! حتی اگر منی در حال خروج از بدن شما بود و توی همین حین بیدار شدید بازم موردی نداره و گناهی برای شما نیست! فقط حتما بیدار که شدید یک غسل جنابت بگیرید تا بدن شما طاهر بشه...پاک بشه از نظر شرعی



راستی دوستان عزیز اینو بگم که میدونم مشکل خیلی از شماها هم هست : حتما احساس آرامش چند وقتیه از زندگیتون رفته یا کم شده و احساس بی قراری و ناآرامی میکنید گاهی هم تپش قلب داری و تمرکزتون حسابی مشکل ساز شده ....خب من برای اینم راهکار دارم که برای دوستان بسیار نتیجه بخش بوده خداروشکر و اونم اینه که لطفا لطفا موسیقی آرام بخش گوش بدید...توی اینترنت سرچ کنید و چندین موسیقی آرامشبخش هم دانلود کنید و در طول روز حتما گوش بدید...اصن محشره برای آرامش...فوق العادس...میتونید وقتی دارید کاری رو انجام مدید یا پای کامپیوتر هستید اونا رو گوش بدید همچنین میتونید دراز بکشید وبجای فکرای منفی این موسیقی رو توی گوشتون بذارید و با چشمای بسته برای خودتون تصویر سازی کنید...تصورهای قشنگ رو توی ذهنتون بیارین...خودتون رو توی لحظه های خوب در ذهن خودتون مجسم کنید...کلی انرژی خوب دریافت خواهید کرد که باورتون نمیشه

و حالا باید اینو بگم که برای پاک موندن و نرفتن سراغ این کار شما باید یه چیزایی رو عادت خودت کنی

یعنی چی؟ یعنی وقتی تونستی چهل روز نمازت رو اول وقت بخونی پس واست عادت شده چرا میخوای کم کم کنارش بذاری؟؟ تا صدای اذون رو شنیدی هرکاری داری بذار کنار برو یه گوشه نمازتو بخون و همیــــــــــــشه بعد نماز با زبون ساده ی خودت دو کلام با خدا حرف بزن....واسه روزای خوب و آروومت ازش تشکر کن ، خواسته هاتو بهش بگو....تو الان پاکی یعنی دعات هزار برابر نسبت به قبل موثره !!!! پس چی فکر کردی تو دیگه همون آدم سابقی؟؟؟ نه بابا اون دیگه مُرد....تو یه آدم پاکی که انگار تازه متولد شدی(به گناه های دیگت کاری ندارم ولی وقتی تونستی یه گناه کبیره رو بذاری کنار پس خدا بدجور هواتو داره میگه این از اون بنده هامه که باید بهش حال بدم).....هرچیزی که انسان بخواد میتونه بهش عادت کنه مثل همین خودارضایی که عادت بود فقط خب اگه اینجوریه چرا به انجام ندادنش عادت نکنی؟

این شهوت چیز بدی نیست خدا اینو واست گذاشته اما موقعش باید ازش استفاده کنی.....وقتی ازدواج کردی....این درسته توی بدن توئه ولی حق خانومته یا اگه خودت خانومی حق شوهر آینده شماست....اگه تو الان با استمنا و یا تحریک خودت به هر طریقی غیر از ارضا با همسرت اینکارو بکنی داری نامردی در حق اون بنده خدایی میکنی که قراره بشه همسر آیندت...که ناسلامتی تو تکیه گاهش باشی.....غیرت داشته باش یعنی الان بعد چهل روز که دیگه سالم و پاک شدی ولی پاک و سالم همچنان بمون جون داداش.....میدونی واسه چی میگم حق اونه چون تو باید طبق دستور خدا فقط با اون ارتباط داشته باشی....اگه این کارارو الان انجام بدی که زود انزالی میگیری و فردا نمیشه جعمش کرد(پیش خودت هم فک نکن از اسپری و اینجور چیزا استفده میکنم چون باید خدمتت عرض کنم که بعد چن مدت استفاده از این چیزا دیگه آلت تناسلی شما واسه عمل جنسی با همسرتون نعوظ نمیشه...یعنی کار نمیکنه .....پس مرد باش و بمون سر قولت اگرم دختر خانمی باید بگم با این عمل شما از رابطه با همسرتون هیچ لذتی نمیبرید اگر این خودارضایی رو انجام بدید الان.......اگه مسجد نزدیک خونتون دارین که فوق العادس چرا نمازی که تو خونه میخونی رو اونجا نخونی؟ جماعت 70 برابر ثوابش بیشتره هااااا....یه دوستی داشتم قبلا همیشه بهم میگفت هر وقت شیطون اومد سراغت یادت بیوفته چن دقیقه بعدش اگه اون عمل رو انجام بدی چقد حس پشیمونی بهت دست یده و میگی کاش اینکارو نکرده بودم گفتم خب؟ گفت وقتی اومد سراغت به پشیمونی بعدش فکر کن و بگو ای شیطون کثیف تو یه عمر به ریش من خندیدی که گولم زدی حالا دیگه من میخوام به ریش تو بخندم....برو هرچی قدرت داری بیار ولی زورت دیگه به من نمیرسه یعنی قبلامیرسید ولی الان دیگه من اون آدم نیستم یکی دیگم

دوستان عزیزم فکر فکر فکر فکر فکر فکر خیلی مهمه بازم میگم فکرتون رو بجای گذاشتن رو چیز منفی و منحرف بذارین رو یه چیز قشنگ و مثبت و ادامش بدین تا شخصیتتون مثبت بشه اون وقته که خدا میگه دم این یکی بنده ام گرم که میتونه گناه کنه ولی نمیکنه ...اینو هرچیی بخواد بهش میدم.....عزیزان خدا دشمن انسان نیست خدا تو رو به وجود آورده دیقا مثه یه مادر....مگه مادرا با همه ی اذیت هایی که بچه هاشون انجام میدن و خطاها و بی احترامی هاشون دیگه بچه هاشونو دوس ندارن؟!!!!! خدا که دیگه جای خود داره........امیدوارم پاک پاک پاک بمونین و لذت پاکیتون تمام وجودتون رو بگیره واسه همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه.........به من و خودتون اعتماد کنین...شما از پس این دوره راحت بر میاین.

امام رضا میفرماید : هر کس روزی 30 بار بگوید التواب خداوند او را موفق به توبه میکند

یه نکته ی مهم که این چهل روز باید رعایت کنین اینه که هر روز یه شماره به دیوار اتاق یا مثلا کنار کامپیوتر یا توی گوشیت یا هرجایی که بیشتر خلوت میکنی و توی چشمت هست بزن و هر روز که تموم میشه عدد رو عوض کن...مثلا بنویس روز اول یا مثلا یک و روز بعد عدد عوض میشه مثلا اونو در بیار عدد جدید رو بذار جاش مثلا دومین روز یا دو میتونی از اخر هم شروع کنی


مثلا بنویسی چهل و روز بعد سی و نه پس یادت نره این کارو حتما انجام بدی البته توی سایت خودمون هم قسمت اعلام پاکی داریم اگه اینکارو نمیخوای انجام بدی



یکی از بچه های سایت هم یه پیشنهاد داده که عرض میکنم : علاوه بر این کارها شما میتونید توی کامپیوتر یه جدول 40 خونه بسازید و هر روز که پاکیتون اضافه میشه شما هم یه دونه شکلک اضافه کنید به اون جدول ولی خب چرا دارم اینو میگم؟ ببینید من اینو گفتم که بهتون پیشنهاد بدم از اون جدول عکس بگیرید و بذارید صفحه اول کامپیوترتون یا موبایلتون و هر روز که شکلک جدید بهش اضافه میکنید عکس جدید بگیرید ازش و اون عکس رو برای روز جدیدتون بذارید روی صفحه موبایلتون ....میتونید این جدول رو با ورد ،پاور پوینت و یا حتی با کاغذ هم بسازید

(این مورد مهم نیست و سلیقه ای هست میتونی فقط هم به این اعلام پاکی خودمون اکتفا کنید.)

برای نمونه ای که مثال زدم به این عکس نگاه کنید









نکات اضافی :



در ضمن برای کسایی که عادت دارن تو حموم اینکارو کنن وقتی میرید حموم زود تموم کنید....یعنی حموم رفتنتون زیاد طول نکشه...توی حموم هم با صدای خوب و رسا یا توی دلتون هر سوره ای از قرآن رو بلدی همزمان که داری خودت رو میشوری بخون...هرررررر سوره ای میخواد باشه...آیه الکرسی هم خوبه اگر حفظی....اگر چنتا بیشتر بلدنیستی بازم همونا رو تکرار کن تا حموم کردنت تموم بشه...اینا رو که میخونی به معنیش هم فکر کن....یا موزیک بخون برای خودت و به رویاهات فکر کن !!! اینجا تکنیک فکر جنسی نکردن و خاموش کردن فکر در همون لحظه شکل گیری میتونه کمک بزرگی کنه .یه نشونه با خودت ببر حموم که نباید این کارو بکنی....مثل یه کش پول که باید دور مچ دستت بیاندازی تا یادت باشه در ضمن اگه موهای زائد رو خواستید بزنید من توصیه میکنم کوتاهش کنید با قیچی البته مواظب باشید....اگر بزنید خب باعث تحریک میشه اگر نزنید هم باعث بی نظافتی و میکروب میشه پس بهترین راه کوتاه کردن اونه(البته منظورم موهای زائد شرمگاه بود نه زیر بغل )خلاصه اینم برنامه حموم رفتن اینم بگما که وقتی عادت کردید توی حموم اینکارو نکنید دیگه راحت میشید چه قران بخونید چه نخوندی اونجا.

از همین امروز ورزش را شروع کنید. نیاز نیست ورزش خیلی سنگینی را انتخاب کنید این ورزش میتواند پیاده روی یا حتی دراز نشست باشد. نیاز نیست خیلی به خودتان فشار بیاورید. برای شروع روزی ۱۰ دقیقه کافی است ولی همین مقدار کم را هر روز و تحت هر شرایطی انجام شود. فایده ورزش این است که بدن انرژی های منفی را از این طریق دفع میکند و همچنین برای بازیابی قوای جسمانی تحلیل رفته شما بسیار مفید است.اگر کلا ورزش سنگین هم دوست داشتید برید خوبه



اینکه ما اینجاییم، یعنی میخوایم خودمونو اصلاح کنیم، اما زمانی مشکل برامون پیش میاد که ما غافل میشیم از هدفمون، غافل میشیم از خدامون، غافل میشیم از فرشته هایی که موقع گناه کردنمون مارو نیگا میکنن، غافل میشیم از اینکه اولیای خدا در همه حال ناظر ما هستن و...
پس همیشه باید فکرمون پیش خدا باشه، نباید از شیطان فرار کنیم بلکه باید باهاش رودررو بشیم؛ شیطان برای هرکس از راهش وارد میشه، حتی برای کسی که عاشق کارهای خوب مثل عدالته هم از راهش وارد میشه؛ من یه زمانی ترک کردم، چطوری؟


خب من تنها چیزیکه بهم ضربه میزد، اینترنت بود؛ اومدم به جای اینکه از اینترنت فرار کنم گفتم باشه شیطان الان زمان وبگردیهSmile اما نه به شیوه تو بلکه به شیوه من، الان من میخوام یه چیزایی رو به تو نشون بدم.به همین خاطر هر وقت افکار زشت یادم میافتاد و در عین حال داشتم با اینترنت کار میکردم، به جای تایپ کلمات زشتی که شیطان بهم القا میکرد، این کلمات رو سرچ میکردم:
معجزات قرآن، معجزات پیامبر(ص)، اثرات صلوات فرستادن، معجزات قرن21 و...
و با مطالعه این مطالب تلنگری بهم میخورد و مصمم تر میشدم.

شما هم باید روزنه روحتون رو که شیطان از این طریق وارد میشه رو بشناسید و اون افکار پلید رو تبدیل به افکار خوب بکنید...این یعنی با یه تیر دو نشون زدن؛ هم گناه نمیکنید و هم اطلاعاتتون افزایش پیدا میکنه.

اگر هربار که وارد اتاق میشوید به یاد خودارضایی های خود در آنجا میافتید باید دست به یک تغییر دکوراسیون اساسی بزنید بطوری که اتاقتان ۱۸۰ درجه با قبل فرق کند( مثلا میزتون رو جاش رو عوض کنید یا کمد یا تخت خواب ..یا هرچیزی که توی اتاق دارید...درضمن نیمخوادحسابی شلوغ کاری راه بیاندازید...اگر والدین شما ناراحت میشن که دارید تغییر دکوراسیون میدید اونا رو با صحبت های خوب متقاعد کنید که دلتون گرفته و خسته شدید از یک نواختی و بهتره یه تغییر کوچولو انجام بدید توی قرار گرفتن جای وسایل!!!) اتاق شما از لحاظ ظاهر معنوی نیز باید تغییر کند. اتاق شما باید تبدیل به مکانی شود که در آن احساس معنویت کنید و حس و حال عبادت پیدا کنید و نه گناه! مثلا توصیه میکنیم که در دیوار تان آیت الکرسی نصب کنید. یا تصویری از کعبه و یا حرم امام رضا یا هر یک از معصومین و یا جمکران یا هر محل دیگری که در شما حس و حال معنوی ایجاد میکند تا دلتم بخواد پوسترهای این چنینی هست.



لباس تنگ نپوشید. آغا چیه هی افتادین دنبال لباسای تنگ!؟؟؟؟؟؟ من نمیگم لباس گشاد بپوشین که بتون نیاد بلکه یه لباش خوب و شیک، نه تنگه نه گشاد!!! پس لباس های راحت بپوشین که تحریک نشین ...امتحان کنید خودتون میبینید با لباس های راحت تر چقد کمتر تحریک میشین



اگر در اوج شهوت هستید ولی از طرفی نمیخواهید تن به خودارضایی بدهید. به شما توصیه میکنیم از تنهایی خارج شوید و سریع به یک محیط شلوغ بروید یا به یک دوست صمیمی تلفن کنیدو با او هم کلام شوید.



کاملا عریان نشوید.



مصرف بعضی غذا ها را یه کم کاهش دهید.(مثل خرما...گوشت قرمز...موز..پیاز...تخم مرغ ...فست فود و ...) نه اینکه نخوریدااا اگر از اون ادمایی هستید که خیلی زیاده روی میکنید لطفا کاهش بدید اینارو وگرنه مصرف معمولیش مشکلی نداره



تا خسته نشده اید نخوابید.



اتاق خود را به محیطی آرام و لطیف تبدیل کنید.



نمازهای خود را در مسجد بخوانید.



بار معنوی اتاق را با پوستر های معنوی و قرآن و … بالا ببرید.



در زمان بالا رفتن شهوت موسیقی آرام و سنتی گوش دهید.



رنگهایی مانند آبی را در محیط خود افزایش دهید حتی در تصویر زمینه گوشیتان. از قرمز اجتناب کنید.



یک دوست خیلی خوب و دلسوز و البته کسی که اهل معنویات باشد برای خودتان پیدا کنید. کسی که از گناهان کبیره فراری باشد. اهل نماز اول وقت و مستحبات باشد… از خود راضی و مغرور نباشد و خودش را بالا فرض نکند… پیدا کردن همچنین آدمی سخت است ولی غیر ممکن نیست.



دوستانی که اهل کارهای تحریک کننده...اهل تماشای فیلم های مستهجن و زشت...اهل فحش های رکیک و شوخی های جنسی و... هستن رو کاملا ترک کنید...آرام آرام ازشون فاصله بگیرید و دوستان خوب جایگذین کنید...شما ناخودآگاه از همین دوستان ضربه ها بزرگی میخوری که جبرانش به سختی انجام میشه و شاید جبران پذیر هم نباشه)
مراقب تعطیلات باشید: بدجوری شیطان برای پنجشنبه جمعه ها به کمین نشسته و هر آن می خواد از کوچکترین غفلتت سو استفاده کنه اینه بنا به تجربه چندین ساله ام می گویم دوست من پس تو این روزها بشدت و بیش از پیش مراقب باش و 3 بار سوره لقمان بخوان اگر تونستی یا هر کاری که بلدی که برات نتیجه داشته تا الان

حتما معنای فارسی دعای کمیل رو بخونین !!! خیلی چیزا توشه که به شدت دگرگون میشید !!! بازم تاکید میکنم من مذهبی نیسیتمااااا اینی که میگمم ربطی به بچه مذهبی بودن نداره! دوکلام حرف با خدا نوشته شده ولی عالی نوشته شده !!! چه حرف دلی !!!بعدش هم عربیش رو بخونین با حضور قلب...توی نت هست توی ارتباط با خدا هم دعای کمیل هست یا توی مفاتیح الجناح
ببین دوست عزیز تا اینجا چندتا مثال زدم خودت دیگه برای بقیه عوامل دور و برت یه فکری بکن و راه حلی بیاب

اما حتما حتما برای موارد روبرو اقدامی فوری بکن (فیلتر شکن و کامپیوتر و موبایل وماهواره)مثلا برای بی حجابی های بیرون تمرین کن اصلا نگاه نکنی در مورد چت کردن بی هدف برا خودت قانون بگذار اگه دوست دختر داری که دیگه وای ی ی... نه به جهت خودارضایی بلکه نگران آینده ات هستم !!!



ضعیت شما درست همانند دونده ای است که چیزی نمانده به خط آخر برسه و داره کلیه تلاشش میکنه تا به انتها برسه خدا کنه که کم نیاره منظورم اینه که کما فی السابق کلیه مواردی را که قبلا رعایت می کردید را عینا تکرار کنید اما توجه بسیار ویژه ای روی مورد افکار داشته باشید و همچنان تا فکری خواست به سراغتان بیاد با کمال قدرت آنرا کنار بگزارید و همان دم در نطفه خفه اش کنید (یادتان هست چه روشهایی گفتم بودم تعویض فکر به دردناک ترین اتفاق عمرتان یا خنده دار ترین اتفاقات زندگیتان یا خاطرات خوب و..می تواند خوب باشد) با قدری خویشتن داری یقینا به پیروزی خواهید رسید و یک عمر به جان خودتان و ما دعا خواهید کرد .





توجه کنید ،خیلی مهم :





حتما حتما حتما بعد از روز دهم و بعد از روز بیستم و روز سی ام دوباره کل روش رو بخونین !!!!! این خیییییییییییییلی مهمه اگر دلت میخواد موفق بشی بعد روز دهم و بیستم و سی ام بازم کل این روش رو یه دوره کامل بکن تا یه سری چیزا دوباره یادت بیاد !!!! توی این چیزی که گفتم اسراری هست که با تجربه به دست اومده !!!!!ضمنا برای برداشتن چله ترک گناه میتونین در قسمت اعلام پاکی به صورت خصوصی با ایمیلتون از ما درخواست کنید تا اسمتون رو به جدول اضافه کنیم،بازم تاکید میکنم حتما به صورت خصوصی تقاضا کنید.این کار اجباری هم نیست دلخواهیه.

((با توجه به نوع سوالات دوستان عزیز ،لازم شد چند نکته خدمت همه عزیزان گفته شود ))



نکته اول:در مورد مغفرت و رحمت الهی و بخشش گناهان هیچ حدی نمیتوان تصور کرد،خداوند متعال انقدر مهربان است که در فهم اندک ما نمیگنجد.ایات قران و احادیث حضرات معصومین (ع) بر این نکته که مهربانی خدا بی حد و اندازه است تاکید دارند .پس دوستان عزیز حق ندارند از بخشش خداوند متعال نا امید شوند حتی اگر به اندازه تمام موجودات عالم گناه کرده باشند.



نکته دوم:نکاتی که بنده و کلیه همکاران به عنوان راههای ترک خود ارضایی عنوان میکنیم،در صورتی قابلیت اجرا دارند که واقعا خودتان از ته دل بخواهید،این یک اصل مهم است،یعنی تا وقتی خودتان نخواهید و واراده نکنید،حتی اگر بهترین راهکارها هم گفته شود بی فایده است ،در مورد تمامی گناهان همینطور است.





نکته سوم:خیلی ها از ضعف اراده در ترک گناه،شکایت میکنند،دوستان عزیز تقویت اراده یک مهارت است و نباید انتظار داشته باشید به یک دفعه اهنین اراده شوید،تقویت اراده نیازمند کسب دانش،اگاهی،و تمرین است.و شما بتدریج میتوانید صاحب اراده قوی شوید.به طور مثال وزنه برداری که در یک مسابقه ۲۰۰ کیلو را بلند میکند،یک شبه که به اینجا نرسیده،او اول از وزنه ها و اندازه های خیلی کوچیک شروع کرده،پس شما هم کم کم باید مهارت تقویت واراده را یاد بگیرید





نکته جهارم:اغلب دوستان در مورد عوارض بوجود امده به خاطر خود ارضایی سوال میکنند,دوستان عزیز اگر ترک کنید جای هیچ نگرانی در مورد عوارض به وجود امده نیست به شرط اینکه ترک کنید و ادامه ندهید.بهترین و تنهاترین راه درمان مشکلات جسمی و روحی خود ارضایی ترک ان است



نکته پنجم:دوستان بدون تعارف اگر خود ارضایی رو ترک نکنید در اینده به مشکلات زیادی بر میخورید.



نکته ششم:درسته که خدا خیلی مهربونه و میبخشه،اما یادت باشه گول شیطان رو نخوری.بهت بگه گناه کن بعد توبه میکنی.از کجا معلوم بعد گناه فرصت و توفیق توبه رو پیدا کنی?



نکته هفتم:دوستان عزیز ،همونطور که از صبح تا شب سرمون تو گوشیه،چرا یه ذره اهل مطالعه نیستیم.چرا قران رو باز نمیکنیم و نمیخونیم?مگه ما مسلمون نیستیم؟چرا به عظمت خدا فکر نمیکنیم?چرا فکر نمی‌کنیم از کجا اومدیم،برای چی اومدیم و اخر به کجا میریم?




پس زودتر شروع کنید ...بسم الله



نظر برخی از محققان غربی درباره عوارض خودارضایی



1- «سیلوانوس استال» معتقد است:



«این کار زشت، آشفتگی و شوریدگی حال را سبب می شود و اگر تکرار شود نتایج محنت انگیزی را در پی خواهد داشت. استمنا هوش را ناتوان، خوی را پست و نیروهای بدن را نابود می سازد و آن را باید نه تنها گناه به خدا، بلکه بی حرمتی بدانچه در عالم بشریت پاک و نیک است به شمار آورد. این کار زشت اگر به درازا انجامد برای شخص، نه تنها بدبختی می آورد بلکه همه ی راههای به دست آوردن خوشبختی را تباه و ویران می سازد» .



منبع: کتاب «آنچه که یک جوان باید بداند»، نویسنده: سیلوانوس استال، ص 26، ترجمه: دکتر نصرت الله کاسمی، چاپ هشتم، شرکت سهامی کتابهای جیبی با همکاری مؤسسه انتشارات فرانکلین، 1354





2- «کانت» در خصوص این کار می نویسد:



«هیچ چیز به اندازه ی خود ارضایی، ذهن و جسم را ضعیف نمی کند و این نوع شهوترانی با طبیعت آدمی به کلی مغایر است اما نباید هم این موضوع از کودک (، نوجوان و جوان) پنهان بماند، باید آن را با همه ی زشتی اش پیش روی وی قرار داد و گفت بدین طریق از تولید مثل می افتد، باید به وی گوشزد کرد که این عادت زشت، بیش از هر چیز دیگری قدرت جسمی اش را نابود میشود





3- دکتر «هوچین سون» می نویسد:



«نخستین نتیجه ی عادت به این کار شنیع این است که قوت و شفافیت چشم ها زایل می گردد صورت، رنگ اصلی خود را از دست می دهد و پژمرده می شود در نگاههای مبتلایان به این کار، هوش و ذکاوت اولی دیده نشده، حالت گرفتگی در سیمای آنها ظاهر می گردد چشم های آنها با حلقه های کبود رنگی احاطه می شود بعد از آن سستی و تنبلی در اعضای مختلف مشاهده می شود. نقصان حافظه، خرابی اشتها، مشکل شدن هضم، تنگی نفس، تغییر اخلاق و مزاج به طور غیر قابل توضیح، حسادت، غم و کدورت، مالیخولیا، فکر گوشه گیری و تنهایی از نتایج شوم ابتلای به این انحراف جنسی اس





4- «آلفرد کینزی» یکی دیگر از محققان که سالیان دراز به تحقیق درباره مسائل جنسی پرداخته می نویسد:



«مشکل است که تصور کرد چیزی بهتر از این عمل، بتواند به طور مداوم به شخصیت فرد، لطمه بزند.»



وی در مورد زنان مبتلا معتقد است:



«هیچ نوع فعالیت جنسی دیگر مثل این عمل، ناراحتی و نگرانی خاطر زنان را فراهم نمی سازد.»





5- «موریس دبس» درباره آثار خودارضایی می گوید:



«علائم عادی خودارضایی را همه می شناسند و آن عبارت است از: پریدگی رنگ، و به خصوص حلقه ی سیاه رنگی که به دور چشم پیدا می شود، فرد همواره خسته و خواب آلود به نظر می رسد، توجه او به سختی به چیزی جلب می شود، غالب اوقات یک شرم و حیای اغراق آمیز و کاذب در وی پیدا می گردد، گوشه گیری را انتخاب می کند و خواب وی آشفته و ناراحت است ...

این کار، جوان را بسیار خسته می کند و در طبایع حساس، تولید وسواس و تردید عجیبی می نماید، به طوری که همواره خجل و شرمسار است و خود را مجرم می پندارد، در هنگام مطالعه در امراض ذهنی و فکری، غالبا به این عادت زشت برخورد می نماییم

التماس دعا

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Brick شیطان به وسیلۀ زینت دادن متاع‌های دنیا در عقیدۀ انسان نفوذ می‌کند و..
  آیا حوری بهشتی فقط برای مردان است؟ پس نعمت های بهشتی برای زنان چیست؟
  شیعه چگونه می تواند ثابت کند که فرزند امام حسن عسکری (ع) متولد شده است؟
  برخورد دنیا با اهل دنیا!
  ویژگی بهترین مردم از دیدگاه قرآن کریم چیست؟
  آیا پیامبر اسلام به شهادت رسیدند یا به مرگ طبیعی از دنیا رفتند؟
  حالتهای مختلف «خوابیدن و استراحت کردن» و بهترین حالت و بدترین حالت
  آخرین جمله پیامبر اکرم (ص) در دنیا چه بود؟
Information استمنا و زنا ... سد های ورود به بهشت
  حرفه ای ترین آرایشگر دنیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان