امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رقص نور در اوج سرعت | نقد و بررسی بازی Need For Speed No

#1
آخرین نسخه از مجموعه بازی Need For Speed روی موبایل با عنوان No Limits یا همان “نا­محدود” تجربه بی نظیری از سبک رانندگی (Racing) روی موبایل است که در این مقاله می­خواهیم به بررسی آن بپردازیم اما پیش از طرح کلی داستان و بازی، ضروری است مقدمه‌­ای را برای آن به صورت یک پیش نیاز داشته باشیم.


اولین آیکون بازی

موبایل طیف گسترده­‌ای از کاربران را در اختیار دارد و بازی های موبایل هم با توجه به سلیقه گروهی خاص در این بازار منتشر می‌­شوند. تقریبا بیشتر بازیبازان موبایلی، بازیبازان “روزمره” (عادی) (Casual Gamer) هستند و به دنبال یک بازی صرفا سرگرم کننده می­‌گردنند. خط داستانی، گیم پلی هیجان انگیز، کیفیت تصویری بالا و… مواردی هستند که کمتر کسی انتظار آن ها را در موبایل دارد. اگر بازی به معنای واقعی سرگرم کننده و گیرا باشد و در سبک خودش نقصی نداشته باشد می‌تواند بازیبازان بسیار زیادی را در موبایل جذب کند. در این بین که آمار دانلود بازی های رایگان، فکری و سرگرم کننده بالا می‌رود، گروهی دیگر بازی‌ ها که بیشتر به آن ها پرداخته شده، با نام هایی آشنا پا به بازار می‌گذارند. کمی طولانی تر، محتوای بیشتر و از همه پر رنگ تر، کیفیت تصویری برتر ویژگی های این دسته از بازی ها هستند.  به طور خاص، سبک رانندگی (Racing) در موبایل بعد از نسخه های اولیه آسفالت (Asphalt) وارد مرحله جدیدی شده و به طور کلی متحول شد. از بازی آسفالت ۵ (Asphalt 5) که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد تا سال ۲۰۱۲ تغییر چشمگیری در سبک بازی های رانندگی موبایل مشاهده نشد تا اینکه بازی موفق و هیجان انگیز (Need For Speed Most Wanted (NFS: MW برای موبایل عرضه شد. گرافیک هنری و فنی بالا این بازی باعث تغییر بزرگی در سایر بازی های هم سبک شد و شرکت گیم‌­لافت، که با بازی آسفالت رقیب اصلی آن به شمار می‌رفت، به جای انتشار بروزرسانی جدید برای بازی آسفالت ۷، نسخه هشتم بازی را با کیفیتی مشابه وارد بازار کرد. به دلیل رایگان بودن بازی آسفالت ۸، به سرعت طرفدارانش از بازی NFS: MW بیشتر شد و ناشر بازی یعنی (Electronic Arts (EA برای شکست نخوردن و کسب رضایت دوباره بازیبازان، با همکاری شرکت جدیدی، بازی جدیدی را به صورت رایگان منتشر کرد. بازی NFS: MW توسط شرکت Criterion Games ساخته شده بود اما EA با خریدن امتیاز بازی Real Racing با همکاری شرکت سازنده مبدا یعنی Firemonkeys Studios، آخرین نسخه این بازی را یعنی Real Racing 3 با بالاترین کیفیت ممکن برای موبایل ساخت. به جرعت می‌توان گفت که بازی Real Racing 3 از لحاظ کیفیت تصویر و حداقل پیست مسابقه و خودرو ها با بازی های کنسولی نسل هفتم رقابت می­‌کرد. این بازی به دلیل کیفیت تصویری بسیار بالا و همچنین طراحی خودرو های مختلف، حجم زیادی را اشغال می­کرد و مورد عدم رضایت بسیاری از بازیبازان قرار گرفت. به هر حال Real Racing 3 تجربه بسیار خوبی بر روی موبایل برای EA بود و حال با عرضه بازی (Need For Speed No Limits (NFS: NL تقریبا همه ایراد ها را بر طرف کرده و با قدمی محکم آخرین عنوان سبک Racing خود را وارد بازار کرده است.


نمایی از بازی Real Racing 3 ، اولین همکاری EA و Firemonkeys Studios

به طور کلی بازی های سبک رانندگی معمولا داستان مشخصی ندارند و شخصیت پردازی در آن ها صورت نمی­گیرد و یا اگر حتی همانند Need For Speed Run داری شخصیت های اصلی و فرعی باشند، خیلی موفق ظاهر نمی­‌شوند. بازی NFS: NL اولین بازی موبایلی سبک رانندگی است که برای آن داستان در نظر گرفته شده و باید وارد خط داستانی بازی شده و با شخصیت های آن روبرو شوید. همانند بسیاری از بازی های موبایل، حضور شخصیت ها در بازی تنها به یک عکس و متن خلاصه می‌شوند و این به هیچ وجه ایراد به حساب نمی­‌آید و برای جلوگیری از افزایش حجم بازی کاملا منطقی است. به همین خاطر در موبایل به ندرت شاهد صداگذاری شخصیت های بازی هستیم. در NFS: NL باز هم همانند سایر نسخه های اصلی بازی NFS، بازی با یک مسابقه آغاز می شود و ما بدون هیچ آگاهی از داستان وارد جریان بازی می شویم. داستان بازی، بسیار ساده بیان شده و در ابتدا توسط شخصیت های بازی به شما منتقل می شود. در ابتدای بازی شما با یک ماشین دزدی در حال مسابقه با رقیب اصلی خود، که Marcus King معرفی می­شود، هستید. شما از دزدی بودن ماشین اطلاعی ندارید اما در بین مسابقه متوجه حضور پلیس ها می­شوید که سعی در متوقف کردن شما دارند. صاحب ماشینی که شما با آن در حال مسابقه هستید، دومین شخصیت بازی را وارد داستان می کند و آن Kim نام دارد. در ادامه در مورد انواع مسابقه بازی بیشتر توضیج خواهم داد اما Marcus King، سرگروه دسته مسابقات Blackridge Royals است و با دزدیدن ماشین رقیب اصلی­اش یعنی Kim و سپردن آن به شما، قصد حذف او را از این مسابقات داشته است. پس از آن که شما متوجه داستان می­‌شوید باید از دست ماشین پلیس های زیبا که بیشتر آن ها Dodge Charger SRT8 هستند، فرار کنید. این تعقیب گریز که در ابتدای داستان شاهد آن هستیم یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بخش های بازی به حساب می‌­آید. کیفیت تصویر بالا، جزییات زیاد، بازتاب نور، باران و نور چراغ ها و از همه مهم تر کات­‌سین های سینمایی، شروع بازی را به یکی از بهترین شروع های بازی های موبایل کرده است.


Kim | شخصیت های بازی به این شکل اطلاعات را به شما داده و وارد بازی می‌شوند

شما با پس دادن ماشین به Kim به عنوان پاداش یک ماشین جدید از او گرفته و خودتان وارد مسابقات می شوید و Kim هم همانند یک راهنما و یک فرد با تجربه شما را در این رقابت ها همراهی می­‌کند. داستان بازی به همین صورت شکل می‌­گیرد و شما با ماشین جدید خود باید وارد مراحل بازی شوید. همانند همه بازی های این سبک، می توانید با مسابقه دادن و کسب امتیاز برای خود ماشین های جدید را باز کرده و از همه مهم تر در گاراژ آن ها را تقویت کرده و شخصی سازی کنید. در این بخش لازم است بخشی از ادعا های شرکت EA را در مورد این بازی بیان کنم. به گفته EA بازی NFS: NL بیش از ۱۰۰۰ مسابقه برای بازی کردن داشته و ۳۰ ماشین لایسنس شده در بازی وجود دارد. علاوه بر این، در این بازی ۳۸ مسیر متفاوت با شرایط آب و هوایی مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش Modshop بازی که می توانید ماشین های خود از لحاظ غیر فنی ارتقا داده و اصطلاح اسپورت کنید، ۲٫۵ میلیون حالت وجود دارد که عدد شگفت انگیزی است. این عدد به این معنی است که می توانید با استفاده از تغییر رنگ بدنه ماشین، شیشه ها، چرخ و کالیپر ترمز و همچنین با تغییر در نوع چرخ ها، آینه ها، چراخ های جلو و عقب، سقف ماشین، اگزوز، اسپویلر (براگیر) پشت و سقف و کاپوت ماشین، ۲٫۵ میلیون طرح متفاوت برای ماشین خود ایجاد کنید. این بخش از بازی، یکی از بخش های پر کاربرد است که می توانید با هر سلیقه ماشین های خود را به بهترین شکل ممکن شخصی سازی کنید. آیتم هایی که می‌توانید از آنها برای شخصی سازی استفاده کنید، طبیعتا نیازمند هزینه است اما ابتدایی ترین آنها همانند انواع رنگ در ابتدا برای شما قابل استفاده هستند. برای ارتقا دادن آیتم های این بخش نیاز به پولی دارید که در انتهای هر مرحله با توجه به عملکرد خود بدست می­آورید، دارید.


2.5 میلیون حالت ممکن برای شخصی سازی کاملا دست شما را برای اعمال سلیقه باز می گذارد

در بخش گاراژ بازی هم می‌توانید ماشین های خود را از لحاظ فنی ارتقا دهید و یا آنها را تعمیر کنید. با تصادف در مسابقات طبیعتا ماشین شما آسیب می بینید و باید بخش های فنی آن را تعمیر کنید. گوشه سمت راست تصویر هر ماشین عددی با واحد PR نمایش داده می شود که همان Performance Rating است و بازدهی ماشین شما را نمایش می­دهد. با آپدیت کردن سیستم های موتور، گیربکس، نیترو و… می توانید بازدهی ماشین خود را بالاتر برده و راحت تر مسابقات را پشت سر بگذارید.


گاراژ و بخش ارتقا سیستم فنی خودرو

ماشین ها در این بازی خیلی زیاد نیستند اما با توجه به امکانات متنوع بخش شخصی سازی می توانید با همین تعداد ماشین بسیار طرح های متفاوتی را ایجاد کنید. پس به تعداد آنها نمی توان ایرادی وارد کرد. درضمن لازم به ذکر است که تمامی ماشین های بازی از بهترین نمونه های موجود در بازی های سبک رانندگی هستند و هر یک از آنها طرفداران خاص خود را دارد و در یک کلام همه ماشین ها عالی هستند! لیست کامل ماشین های بازی را هم می توانید در ادامه بخوانید. Ford Fiesta ST , Toyota 86 , Subaru BRZ , Volkswagen Golf GTI , BMW M3 Coupe 1999 , Mazda RZ-7 FD , Subaru Impreza WRX STI , Porsche 911 Carrera , Toyota Supra , Dodge Challenger SRT8 , Nissan Skyline GT-R BNR32 , Ford Mustang GT , Porsche 911 Carrera , BMW M4 F82 , Ferrari F40 , Mercedes AMG GT , Nissan GT-R R35 , SRT Viper GTS , Ferrari 458 Italia , McLaren 650S , Lamborghini Aventador , Pagani Huayra , KoenigseGG CCX  و در نهایت Ferrari LaFerrari 24 ماشین این بازی هستند. که بیشترین امتیاز PR آن در اخیار KoenigseGG CCX با ۸۰۰ امتیاز می باشد. علاوه بر ماشین های مسابقه اصلی این بازی، ماشین های عادی خیابان یا همان ماشین های ترافیک هم به زیباترین شکل طراحی شده و همه آنها هم لایسنس شده می باشند. از مهم ترین ماشین های ترافیک NFS: NL می توان Nissan Leaf، Crown Victoria و Ford Explore را نام برد. به طور کلی در بخش ماشین های بازی، NFS: NL چیزی کم ندارد و همه نیاز های بازیبازان را پاسخ خواهد داد.


BMW M4 با بهترین کیفیت

تمامی ماشین های بازی دارای دسته بندی جداگانه می­باشند که می توانید با توجه به نوع مرحله از آنها استفاده کنید. کلاس های ماشین ها از Street شروع شده و Super، Sport، Classic Sport، Muscle و Hyper بعد از آن در دسترس شما قرار می­گیرند. مراحل بازی هم در ده حالت مختلف دنبال می شوند که از مهم ترین آنها می توان به Rush Hour، Time Trial، Delivery و Team Battle اشاره کرد. مراحل آموزشی که برای یادگیری قابلیت های رانندگی بازی هستند در این دسته بندی حساب نشده اند. شما برای بدست آوردن ماشین های بازی باید Blueprint های هر ماشین را جمع آوری کنید. این Blueprint ها را می توانید در انتها هر مرحله بازی به صورت تصادفی بدست آورید و یا از بسته های ویژه بازی که به صورت ساعتی در دسترس قرار می­گیرند تهیه کنید. همچنین با افزایش سطح (لِوِل) شما در بازی می توانید امتیازات زیادی را از جمله همین Blueprint را بدست آورید. بسته به ویژگی های هر ماشین و سطح PR آن تعداد Blueprint های خواسته شده متفاوت است و ماشین های ابتدایی در کلاس های پایین تر معمولا کمتر از ۵ Blueprint برای آزاد شدن می­خواهد و برعکس.


خود نمایی ماشین های Ford ، یکی در حال تعقیب یکی در حال گریز

علاوه بر بخش اصلی بازی، NFS: NL بخش های فرعی متنوع دیگری را هم دارد. برای مثال در بخش Event بازی که امروزه در بسیاری از بازی ها وجود دارد، می توانید چالش های روزانه این بازی را انجام داده و امتیازات زیادی را کسب کنید. با کسب طلا و یا پول می‌توانید ماشین های خود را ارتقا داده و از فروشگاه برای خود ماشین های جدید را بخرید. از آنجایی که بازی به صورت رایگان منتشر شده است، باز هم همانند سایر بازی های موبایل، پرداخت دورن برنامه­ای نحوه کسب درآمد بازی به حساب می­‌آید. از فروشگاه بازی می توانید برای خود طلا خریده و با آنها سریع تر و قوی تر مراحل را پست سر گذاشته و ماشین های جدید را برای خود باز کنید. از همه این بخش ها مهم تر، خرید سوخت است. بسیاری از کاربران علاقه دارند خودشان در بازی پیشرفت کنند و پول بابت خرید بسته های بازی پرداخت نکنند اما موردی که شاید بسیاری را مجبور به خرید کردن از فروشگاه می­‌کند، مسئله سوخت ماشین است. شما برای وارد شدن به هر مرحله از بازی نیاز به سوخت برای ماشین دارید. شما در ابتدای بازی و حتی تا انتهای بازی می توانید ۱۰ واحد سوخت داشته باشید که بسته به نوع مرحله باید مقداری از آن را مصرف کنید. مراحل ابتدایی بازی به دلیل ساده تر بودن و مسافت کمتر نیازمنند تنها یک واحد سوخت می باشند اما در ادامه این عدد تا ۳ واحد سوخت افزایش پیدا می­کند. همچنین با افزایش سطح در بازی باک شما هر تعداد واحد سوخت داشته باشد پّر می­‌شود اما در مراحل بالاتر که شما نیاز به XP های بیشتری برای افزایش سطح هستید، نمی­توانید دیگر روی آن حساب کنید. زمانی که سوخت شما تمام می‌­شود دیگر نمی توانید مرحله­‌ای را بازی کنید و باید تنها منتظر باشید تا ساعتی بگذر و یا دست در جیب کرده و برای بازی طلا خریداری کنید.


برای مصرف نیترو می توانید دست خود را از پایین به بالا صفحه بکشید

به نحوه کنترل بازی و گیم پلی NFS: NL می­رسیم. کنترل بازی بسیار ساده می­باشد و به سرعت می توانید به آن عادت کنید. به صورت پیش‌­فرض شما با فشردن سمت راست و چپ تصویر می توانید مسیر حرکت ماشین را تغییر دهید. اما در تنظیمات بازی امکان تغییر این حالت به حالت چرخش موبایل وجود دارد که توصیه می­‌شود از حالت چرخش موبایل در صورت امکان استفاده کنید. برای اعمال نوار نیترو که دقیقا در بالای تصویر دیده می­شود، باید دست خود را به سمت بالا بکشید و همچنین برای حرکت Drift باید عکس این عمل را تکرار کرده و دست خود را به سمت پایین صفحه بکشید. همان طور که گفته شد، کنترل بازی بسیار ساده می‌­باشد و مشکل خاصی در آن دیده نمی­شود. زمان شروع هر مرحله از بازی هم باید استارت اولیه را خودتان بزنید و با فشردن گاز، Lunch و شروع خوبی داشته باشید که در مسابقات و کوتاه کردن زمان مسابقه (رسیدن به خط پایان) موثر است.

در مجموع بازی NFS: NL کامل ترین مجموعه بازی سبک Racing برای موبایل است. این بازی از داستان بهر­مند است و شخصیت های مختلفی دارد. مراحل بخش های اصلی در دسته مسابقات مختلفی دنبال می‌­شود و هر مرحله باز هم نوع خاصی دارد و همه آنها مسابقه نیست. خودرو های متنوعی در بازی استفاده شده و از جزییات بسیار بالایی برخوردار هستند و امکان شخصی سازی بسیار خوبی در بازی وجود دارد و هر کسی می­تواند با سلیقه خودش ماشین مورد نظر خود را طراحی کند. اصلی ترین ایراد این بازی را می توان حجم کم مراحل دانست. با این تعداد مسابقه های بازی و مسیر های آن زیاد است اما حجم مراحل بسیار کم است و خیلی زود به پایان می‌­رسند و کمتر شاهد مسابقات طولانی با چندین دور مسابقه هستیم. اگر با کم کردن تعداد مسابقات حجم مراحل بازی بیشتر می‌­شد، خیلی بهتر بود و حداقل برای دقایقی بیشتر بازیباز را درگیر خود می­‌کرد.


نهایت کیفیت | فقط به جزییات و بازتاب نور دقت کنید و توجه هم داشته باشید که بازی موبایل است

یکی از مهم ترین بخش های بازی NFS: NL کیفیت بسیار بالا آن است. کیفیت تصویری بازی در یک کلمه فوق­‌العاده است و همه ماشین ها و مسیر مسابقه جزییات بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، نور پردازی و سایه زنی­های بازی شگفت انگیز است و بازتاب نور روی آسفالت و بارش باران و سایر عناصر محیطی قابل تحسین و مثال زدنی است. کیفیت و جزییات و نورپردازی همه ماشین های بازی بسیار خوب است و واقعا در موبایل همچنین کیفیتی در گذشته دور از انتظار بود اما حال در NFS: NL می توانیم شاهد آن باشیم. یکی دیگر نکته هایی که بازی را زیباتر کرده استفاده از تکنیک و افکت LUT color است که به گفته  Terry Lane، کارگردان بخش هنری بازی، باعث اتمسفر بازی بسیار سینمایی تر شود. در بین این همه تعریف یک ایراد در بخش طراحی فنی به بازی وارد است. اگر با دقت به لبه ماشین ها و یا هر یک از عناصر و المان های بازی در طول مسیر مسابقه دقت کنیم، شاهد تیز بودن آنها هستیم. این حالت لبه تیز بودن همه عناصر بازی که در اصل ضعف در Anti-Aliasing طراحی بازی است در بازی قبلی NFS روی موبایل یعنی NFS: MW دیده نشده بود. یکی دیگر از مواردی که بازی در آن زیباتر دنبال می­شود، شب بودن بازی است. بازی در حالت شب حال و هوای دیگری داشته و شاهد نورپردازی ها و بازتاب های فوق­‌العاده­ای هستیم که در روز کمتر می توانیم آنها را ببینیم.


البته جزییات این Wallpaper با خود بازی متفاوت است!

موسیقی این بازی هم همانند بخش گرافیک فنی و هنری بازی، بسیار خوب است. NFS: NL در بخش صدا هم عنوانی مثال زدنی است. در موسیقی متن و Soundtrack های بازی گرفته تا افکت های صوتی هنگام مسابقه. همه چیز بسیار عالی‌­است. صداگذاری حرکت و موتور ماشین در مسیر مسابقه، هنگام Drift، پرش، تصادف و برخورد با عناصر درون بازی و رفتن در تونل و فضای بسته، شگفت انگیز است و واقعا به هیجان­‌انگیز تر کردن بازی و افزایش جذابیت آن کمک می‌­کند.


منتظر همکاری مجدد…

در پایان باید گفت که بازی Need For Speed No Limits، یکی از برترین بازی های سبک رانندگی (Racing) است که تا کنون برای موبایل منتشر شده است. اولین همکاری EA و Firemonkeys Studios منجر به ساخت بالا کیفیت ترین بازی رانندگی موبایل در سال ۲۰۱۳ شد و حال دومین همکاری خود را برای ساخت نسخه فرعی بازی Need For Speed به بهترین شکل انجام داده اند و عنوانی آبرومند برای این فرنچایز ساخته اند. ساخت نسخه های فرعی روی موبایل برای همه شرکت های بازی سازی و همه عناوین محبوب موفقیت آمیز نبوده و تعداد کمی از آنها عنوانی با کیفیت برای موبایل ساخته اند. این نسخه از بازی NFS، از با کیفیت ترین بازی هایی است که می­توانید روی موبایل تجربه کنید. سبک رانندگی بدون نقص با وجود خط داستانی، اتومبیل های زیبا با طراحی چشم نواز و جزییات بالا، مراحل و مسیر های زیاد و از همه جذاب تر، امکان شخصی سازی بسیار عالی که هر کسی می تواند بسته به سلیقه خودش می­تواند ماشین را طراحی کند. بازی ضعف هایی هم دارد که بعضی از آنها می­تواند کمی آزار دهنده باشد که یکی از آنها کوتاه بودن مسیر مسابقه و طور کلی کوتاه بودم حجم مراحل بازی است. در مجموع شما با عنوانی رایگان طرف هستید که شما را مدام وسوسه می­کند تا با خرید طلا سوخت خود را کامل کنید تا بدون توقف به ادامه بازی بپردازید اما در عوض کیفیت بی نظیری داشته و هیجان انگیز است. در ضمن NFS: NL چیزی کمتر از ۸۰۰ مگابایت از فضای دستگاه شما را اشغال می­کند که با توجه به گسترده بودن بازی، بسیار خوب است و از حجمی معادل ۳ گیگ بازی Real Racing 3 بسیار کمتر است. با اینکه قیمت سوخت ماشین در این بازی از قیمت سوخت در دنیای واقعی بیشتر است اما به نظر من همکاری این دو شرکت در ساخت این بازی موفقیت آمیز بوده و باید منتظر همکاری مجدد آنها در ساخت عنوانی جدید باشیم.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://gamefa.com
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، farzadha ، arashskokri ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
نميدونم متنو خودت نوشتي يا كپي كردي 
اگه كپي كردي شايسته تر بود عكس رو هم كپي كني! Big Grin
اگر نه هم بهتر بود دو تا عكس آپلود ميكردي
من خودم متن ميدم دو تا استيكر ميزارم خوشگل شه 
شما يه عكس واسه متن به اين طولاني نزاشتي  Undecided
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265354         --     راهنمای مراحل بازی ARK
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=267097         --      آموزش قدم به قدم Dota 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=280679          --     راهنمای بازی Destiny 2 راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2

دیسکورد: (بنا به دلایلی لینک ممکنه با کلیک کردن بره به یه لینک قدیمی لطفا برای جوین دادن کوپی پیست کنید)
     دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://discordapp.com/invite/eVsC79Y                             

براي مشاهده كامل عكس ها روشون كليك كنيد
منبع upload
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir

((Once Upon A Time There Was Dota))


پاسخ
 سپاس شده توسط farzadha ، arashskokri


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین بازی که تا حالا بازی کردی چیه ؟؟
  اولین بازی استرتژیکی که بازی کردید چی بوده ؟؟
  بررسی بازی FarCry4 +لینک دانلود
  دانلود برنامه مبدل بازی های قدیمی سگا و میکرو + خوذ بازی ها
  کدام سبک بازی را بازی میکنید ؟؟
  دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2
  دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های فضایی)
  دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)
  زندگی شخصی یک دزد دریایی |‌ نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag
  نقد و بررسی بازی Asura's Warth

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان