امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های زود خوابیدن

#1
روش های زود خوابیدن کدامند؟

در مقاله قبلی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مجله آموزشی نودی به روش های سریع به خواب رفتن اشاره کردیم. و همچنین مقدمه ای در مورد خواب و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه راحت خوابیدن را بیان کردیم. با ما همراه باشید تا نکاتی را برای زود خوابیدن و خواب راحت بیان کنیم. روش های زود خوابیدن عبارتند از:

روش های زود خوابیدن

گوش دادن به یک موسیقی آرام می تواند، آرام بخش و تسکین دهنده باشد و بهتر به خوابیدن شما کمک می کند.
پیش از خواب از خوردن غذاهای سرشار از تیروزین بپرهیزید. زیرا مانع خواب شما می شوند، غذاهای سرشار از تیروزین عبارتند از: ماهی ، اسفناج و گوشت های کنسرو شده ، بادمجان ، سیب زمینی و گوجه فرنگی
شام خود را حداقل ۲ ساعت قبل از رفتن به رخت خواب میل کنید. اگر شام شما پر چرب و زیاد است. قبل از به رختخواب رفتن موز ، ماست یا یک لیوان شیر میل کنید.
اتاق خواب خود را تاریک کنید. پرده و کرکره های اتاق خود را بکشید. نور شب خوابتان باید خیلی کم باشد، چرا که نور زیاد مانع از خواب شما می گردد.


روش های زود خوابیدن
ساعت بدن خود را تنظیم کنید. نور سبب فعال شدن ساعت بدن می شود. بنابراین هنگامی که از خواب بر می خیزید، از خانه بیرون بروید و از نور آفتاب بهره ببرید. اگر انجام این کار برای شما دشوار است. تمام چراغ های اتاق خود را روشن کنید و برای چند دقیقه در اتاق قدم بزنید. عضلات ساق پا مانند تلمبه عمل می کنند و با ایجاد گردش خون، اکسیژن بیشتری به مغز می رسانند.
ورزش کنید. در طول روز ، بدن خود را فعال نگه دارید. به خصوص اگر شب قبل بد خوابیده باشید. هنگامی که کم می خوابید ، باید بدنتان روز بعد فعال تر باشد. در غیر این صورت احساس رخوت خواهید داشت، به افرادی که دچار بی خوابی هستند و در اخرین ساعات شب ، احساس رخوت می کنند برای رفع این مشکل ، انجام نرمش های کششی توصیه می شود.
در طول روز نخوابید. اگر شب قبل را بد خوابیده اید و احساس کسالت می کنید، در طول روز هرگز نخوابید و با پیاده روی یا انجام کارهای روزانه خود را سرگرم کنید. هنگام مطالعه هر نیم ساعت یک بار از پشت میز خود بلند شوید و در اتاق راه بروید. حرکات کششی ملایمی را نیز انجام دهید. این امر جریان اکسیژن را در مغز افزایش می دهد و به هوشیاری شما کمک می کند.


روش های زود خوابیدن
یک برنامه زمانی مشخص ، برای خواب خود تعیین کنید. ابتدا سعی کنید هر شب ، رأس ساعت معینی به رختخواب بروید. دوم، هنگامی که در خوابیدن مشکل داربد دیرتر بخوابید. اگر به عنوان مثال، در هنگام بی خوابی فقط پنج ساعت می خوابید، زمانی به رختخواب بروید که صبح هنگام بیدار شدن پنج ساعت خوابیده باشید. سپس به تدریج این زمان را پانزده تا سی دقیقه افزایش دهید.
کار ثابتی را قبل از خواب انجام دهید. سعی کنید نیم ساعت قبل از خواب فعالیت های سنگین انجام ندهید و به جای آن کاری آرام بخش انجام دهید. مانند خواندن کتاب مورد علاقه تان، نواختن گیتار، دیدن برنامه های تلویزیونی بدون هیجان. برخی افراد در محیط های مرتب و تمیز بهتر می خوابند، بنابراین نیم ساعت قبل از خواب به تمیز کردن اتاق خود می پردازند.
کارهای روزانه، روز بعد خود را یادداشت کنید. همواره قلم و کاغذی آماده داشته باشید و کارهای روز بعد خود را یادداشت کنید. بنابراین در رختخواب دیگر به آنها فکر نکنید و بدون نگرانی بخوابید.
پاسخ
 سپاس شده توسط Đęąđ.ğïřł ، M.barselona
آگهی
#2
Heart Heart Exclamation Exclamation Exclamation
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روش های زود خوابیدن 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مزایای باور نکردنی زود خوابیدن!
  چشم بندی خاص برای راحت خوابیدن
  آیا این شایعه جالب درمورد خوابیدن حقیقت دارد؟!!
  سودمندترین حالت خوابیدن
  پنج راهکار برای سریعتر خوابیدن
  چطور بر خوابیدن بیش از حد غلبه کنیم؟
  تا حالا خوابیدن و عطسه کردن و آب خوردن زرافه رودیدید؟؟؟اینجاببینید!
  قانونهایی برای خوب خوابیدن
  خوابیدن پس از یادگیری اتصالات حافظه را تقویت می‌کند
Heart دیر یا زود خوابیدن چه تأثیراتی روی بدن ما دارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان