امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فانتا کروم چیست.

#1
فانتا کروم چیست. 1

در مورد فانتا کروم چقدر می دانید؟

فانتاکروم روش آبکاری به صورت پاششی می باشد. این فناوری توسط ایتالیایی ها برای اولین بار در دنیا عرضه شد.در حال حاضر میتوان گفت فانتا کروم از محبوب ترین روشهای آبکاری در دنیا محسوب شده. آبکاری فانتا کروم از سه مرحله اصلی تشکیل شده که در ذلیل به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

مزیت های آبکاری فانتا کروم :

1- مهم ترین مزیت های این دستگاه میتوان به سهولت در انجام کار اشاره کرد به این صورت که شما با داشتن یک اپراتور و آموزش حتی چند ساعته ( البته آموزشی علمی،اصولی و تخصصی ) میتوانید عمل آبکاری را بر روی انواع سطوح انجام دهید
.2- قابلیت انجام آبکاری بر روی تمام سطوح که یکی از ارزشمندترین ویژگی های فانتا کروم می باشد، از قبیل چوب،رزین،پلی استر،سرامیک،کاشی،موزائیک،کامپوزیت، آلومینیوم،پلاستیک،شیشه،فلسی و ... می باشد.
3- سرعت بالا در انجام آبکاری به این صورت که شما می توانید سطح وسیعی را در زمانی کمتر از چند دقیقه آبکاری نمایید. 4- شما با دستگاه فانتا کروم قادر خواهید بود انواع قطعات ریز،کوچک و درشت را آبکاری نمایید. 5- جاگیر نبودن و نیاز نداشتن به تهیه مقدمات وسیع که یکی از ویژگی های دارای اهمیت این دستگاه می باشد به این صورت که شما در یک محیط 10 متری قادر به آبکاری تمام سطوح می باشید. 6- و در نهایت هزینه های بسیار کم و قابل توجیه در انجام آبکاری .7- کلیه دستگاه و مواد آبکاری فانتا کروم در کشور عزیزمون ایران تهیه می شود و دیگر نیازی نیست منتظر قیمت دلار یا تحریم و... باشیم .به این صورت که همیشه و هر لحظه در اختیار شماست.مراحل انجام کار ( صرفا جهت آشنایی ) :1- مرحله اول شامل پرایمر می باشد و شما باید ابتدا سطح جنس مورد نظر را با پرایمر بپوشانید. لازم به ذکر است برای سطوح متفاوت نوع پرایمر شما متفاوت است. پرایمر را شما با استفاده از مشاوره و راهنمایی ما می توانید خودتان تهیه کنید. 2- در این مرحله مواد فانتا کروم به صورت یون های مثبت و منفی به حالت کاتد و آند بر روی سطح مورد نظر پاشیده شده و همدیگر را جذب کرده و پس از چند ثانیه به شما سطح کروم را تحویل می دهند (در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فانتا کروم  هر سه مرحله اصلی و تکمیل کننده همدیگر می باشند اما این مرحله از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است)
در مورد فانتا کروم چقدر می دانید؟

فانتا کروم روش آبکاری به صورت پاششی می باشد. این فناوری توسط ایتالیایی ها برای اولین بار در دنیا عرضه شد.در حال حاضر میتوان گفت فانتا کروم از محبوب ترین روشهای آبکاری در دنیا محسوب شده. آبکاری فانتا کروم از سه مرحله اصلی تشکیل شده که در ذلیل به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

مزیت های آبکاری فانتا کروم :

1- مهم ترین مزیت های این دستگاه میتوان به سهولت در انجام کار اشاره کرد به این صورت که شما با داشتن یک اپراتور و آموزش حتی چند ساعته ( البته آموزشی علمی،اصولی و تخصصی ) میتوانید عمل آبکاری را بر روی انواع سطوح انجام دهید .
2- قابلیت انجام آبکاری بر روی تمام سطوح که یکی از ارزشمندترین ویژگی های فانتا کروم می باشد، از قبیل چوب،رزین،پلی استر،سرامیک،کاشی،موزائیک،کامپوزیت، آلومینیوم،پلاستیک،شیشه،فلسی و ... می باشد.
3-سرعت بالا در انجام آبکاری به این صورت که شما می توانید سطح وسیعی را در زمانی کمتر از چند دقیقه آبکاری نمایید.
4- شما با دستگاه فانتا کروم قادر خواهید بود انواع قطعات ریز،کوچک و درشت را آبکاری نمایید.
5- جاگیر نبودن و نیاز نداشتن به تهیه مقدمات وسیع که یکی از ویژگی های دارای اهمیت این دستگاه می باشد به این صورت که شما در یک محیط 10 متری قادر به آبکاری تمام سطوح می باشید.
6- و در نهایت هزینه های بسیار کم و قابل توجیه در انجام آبکاری
.7- کلیه دستگاه و مواد آبکاری فانتا کروم در کشور عزیزمون ایران تهیه می شود و دیگر نیازی نیست منتظر قیمت دلار یا تحریم و... باشیم .به این صورت که همیشه و هر لحظه در اختیار شماست
.
مراحل انجام کار ( صرفا جهت آشنایی ) : 
 
1- مرحله اول شامل پرایمر می باشد و شما باید ابتدا سطح جنس مورد نظر را با پرایمر بپوشانید. لازم به ذکر است برای سطوح متفاوت نوع پرایمر شما متفاوت است. پرایمر را شما با استفاده از مشاوره و راهنمایی ما می توانید خودتان تهیه کنید.
2- در این مرحله مواد فانتا کروم به صورت یون های مثبت و منفی به حالت کاتد و آند بر روی سطح مورد نظر پاشیده شده و همدیگر را جذب کرده و پس از چند ثانیه به شما سطح کروم را تحویل می دهند (در فانتا کروم هر سه مرحله اصلی و تکمیل کننده همدیگر می باشند اما این مرحله از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است)
.3- در مرحله آخر شما با استفاده از پوشش و جوهرهای مخصوص فانتا کروم سطح مورد نظر را به رنگ دلخواه خود آبکاری می نمایید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وظایف کارشناس تولید محتوا چیست – بررسی 9 وظیفه اصلی
  دوست پسر چیست ؟
  سرویس bnpl دی جی کالا چیست؟
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
Question دوست پسر چیست ؟
  تفاوت دستگاه ایرواشر و زنت در چیست؟
  نظرتون درباره ی نسل سوخته چیست ؟ (1)
  علت افزایش قیمت پوشک بچه چیست؟
  اظهارنامه مالیاتی چیست؟ چه زمانی باید آن را تکمیل کرد؟
  دستگاه پرس برک چیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان