امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پوستر جدیدی از فیلم Slender Man منتشر شد.

#1
پوستری جدید از فیلم ترسناک و مورد انتظارِ Slender Man سیلوین وایت منتشر شد. تریلر این فیلم نیز طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پوستر جدیدی از فیلم Slender Man منتشر شد. 1


پوستری جدید از فیلم ترسناک و مورد انتظارِ Slender Man (اسلندرمن)، منتشر شده است و احتمالاً طی یکی دو روز آینده شاهد انتشار تریلر این فیلم نیز خواهیم بود.
فیلم Slender Man محصولاستودیو اسکرین جمز (Screen Gems) است و این استودیو یکی از استودیوهای زیر مجموعه کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) محسوب می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ سیلوین وایت است که کارگردانی فیلم ترسناک و اسلشر I'll Always Know What You Did Last Summer (همیشه یادم می‌ماند که تابستان پیش چه کردی) را در کارنامهٔ کاری خود دارد. دیوید بیرک و ویکتور سِرج نویسندگان فیلمنامهٔ فیلم Slender Man بوده‌اند. خاویر بوتت، بازیگر فیلم It (آن)، قرار است نقش شخصیت بچه‌دزد و قاتل اسلندرمن را ایفا کند. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جَز سینکلِر (بازیگر فیلم Paper Towns)، جوئی کینگ (بازیگر فیلم The Conjuring)، جولیا گلدنی تِلِز (بازیگر فیلم The Affair)، آنالیس باسو (بازیگر فیلم Ouija 2) و کوین چپمن (بازیگر فیلم Mystic River) اشاره داشت.

افسانهٔ شخصیت اسلندرمن اولین مرتبه در سال ۲۰۰۹ و در داستان‌های کریپی‌پاستا که یک دهه پیش کار خود را آغاز کردند، معرفی و معروف شد. این داستان‌ها بیشتر در مورد قتل، خودکشی و مواردی از این دست بوده و لغت Creepypasta برگرفته از لغت CopyPasta بدین معنی است که مطالب از جایی در اینترنت کپی و سپس توسط افراد زیادی پیست می‌شود. داستان‌های کریپی‌پاستا تخیلی بوده و در سال ۲۰۱۰ و زمانی که روزنامهٔ نیویورک تایمز یکی از این داستان‌ها را چاپ کرد، بسیار بر سر زبان‌ها افتادند. خالق شخصیت اسلندرمن اریک نادسن است که وی را با نام ویکتور سِرج می‌شناسند؛ یکی از نویسندگان فیلم. اریک نادسن تصویری از مردی بلند قامت، لاغر و با کت‌وشلوار مشکی را به نمایش گذاشت و این شخصیت که سروکارش بیشتر با بچه‌ها بود، در اندک زمانی تبدیل به یکی از شخصیت‌های معروف و ترسناک دنیای اینترنت شد. معروفیت و بهتر بگوییم محبوبیت این شخصیت تا آنجا پیش رفت که یکی از قسمت‌های سریال Law & Order: Special Victims Unit (نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه) الهام‌گرفته از یکی از داستان‌های شخصیت اسلندرمن است. در سال ۲۰۱۲ دختری ۱۲ ساله متهم به تلاش برای قتل همکلاسی خود شد و وی در اظهارات خود چنین گفت که تحت تأثیر شخصیت اسلندرمن دست به این اقدام زده است. در سال ۲۰۱۶ مستندی بر اساس این واقعه با عنوان Beware the Slenderman (مراقب اسلندرمن باشید) توسط شبکه HBO ساخته شد.
استودیو اسکرین جمز با انتشار پوستری جدید از فیلم Slender Man نشان داد که مراحل فیلم روال عادی خود را طی می‌کنند و زمان زیادی تا اکران این فیلم باقی نمانده است. سایت IGN پوستر جدید فیلم Slender Man را در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشر ساخت و از قرار معلوم طی یکی دو روز آینده تریلر این فیلم نیز منتشر خواهد شد. پوستر جدید این فیلم ترسناک را در پایین مشاهده می‌کنید:


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پوستر جدیدی از فیلم Slender Man منتشر شد. 1


اریک نادسن تصویری از مردی بلند قامت، لاغر و با کت‌وشلوار مشکی را به نمایش گذاشت و این شخصیت که سروکارش بیشتر با بچه‌ها بود، در اندک زمانی تبدیل به یکی از شخصیت‌های معروف و ترسناک دنیای اینترنت شد ...
پیش از این نیز فیلم‌هایی بر اساس شخصیت اسلندرمن ساخته شده بودند که همگی آثاری ضعیف و فراموش‌شدنی بودند. البته در چند فیلم رده بالاتر به‌‌صورت سربسته اشاراتی به شخصیت اسلندرمن شده بود و شخصیت شرور و منفی این فیلم‌ها شباهت‌های کم‌وبیشی به مردِ بدون چهره داشتند. یکی از این فیلم‌ها، فیلم The Tall Man (مرد قد بلند) به کارگردانی پاسکال لافیر بود و جسیکا بیل در این فیلم نقش اصلی را بر عهده داشت. امسال نیز در فیلم The Bye Bye Man (بای بای مَن)، شخصیت ترسناک این فیلم تا حدودی شبیه به اسلندرمن بود. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ استیسی تایتل بود و در این فیلم بازیگرانی همچون داگ جونز، داگلاس اسمیت، فای دانووی و جنا کنل حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. بودجهٔ ساخت این فیلم ۷ میلیون دلار و فروش آن در گیشه حدود ۲۶ میلیون دلار بود. منتقدان اصلاً روی خوشی به فیلم استیسی تایتل نشان ندادند و این فیلم را بیشتر خنده‌دار دانستند تا ترسناک.
فیلمی که قرار است استودیو اسکرین جمز بسازد یک تفاوت بزرگ با دیگر آثار مرتبط با این شخصیت دارد و‌ این تفاوت در بخش فیلمنامه است که ویکتور سِرج هم دستی در آن خواهد داشت. امید می‌رود با حضور خالق این شخصیت در بخش نگارش داستان فیلم، در مجموع فیلمی باکیفیت و شبیه به داستان‌های اسلندرمن را شاهد باشیم. ویکتور سِرج با خلق این شخصیت نشان داده است که استعداد کمی در خلق شخصیت‌های به‌یادماندنی و ترسناک ندارد. با این حال باید منتظر ماند و دید که تبدیل شدن داستان به فیلم، در این مورد چه نتیجه‌ای در برخواهد داشت.
در ژانویه امسال (دی‌ماه)، زیر مجموعهٔ کمپانی سونی تریلر اکشن Proud Mary (مری سربلند) را با نقش‌آفرینی تاراجی پی. هنسون اکران خواهد کرد که کارگردانی این فیلم را بابک نجفی بر عهده دارد. بعد از این فیلم نوبت به فیلم‌های ترسناک می‌رسد؛ اسکرین جمز علاوه بر فیلم Slender Man، ساخت سه فیلم ترسناک دیگر را نیز در دستور کار قرار داده است: فیلم Cadaver (جسد) با بازی شای میچل، فیلم He’s Out (او مرده است) با بازی یووین استراهووسکی و فیلم Patient Zero (اولین بیمار) با بازی مت اسمیت و ناتلی دورمر.

فیلم اسلندرمن برای اکران در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است ..

Source: Screenrant, Zoomg.
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ຖēŞค๑໓
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  اولین تصاویر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز منتشر شد
  پوستر جدید سریال The Stand نیروهای خیر و شر را مقابل هم قرار می‌دهد
  تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال ویچر از تغییر اسب گرالت خبر می‌دهد
  اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
  جرمی رنر تصویری از صورت آسیب دیده خود از پشت صحنه سریال Hawkeye را منتشر کرد
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  نتفلیکس اولین پوستر و تریلر فیلم Mank را منتشر کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان