امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های غیر تهاجمی لاغری

#1
روش های غیر تهاجمی لاغری

مجله بیماری و راههای درمان نودی ؛ در مقاله قبلی سایت آموزشی نودی لاغری با سوزاندن کالری را توضیح دادیم. با ما همراه باشید تا روش های غیر تهاجمی لاغری و اینکه رابطه چاقی با عواملی مانند ورزش، دوستان و بیماری ها چیست را توضیح بدهیم.
بیماری ها و چاقی

امروز مشخص شده است که چاقی علت اصلی بسیاری از بیماری های مهلک می باشد. بیماری هایی از قبیل: دیابت ،فشار خون، نارسایی های قلبی، مشکلات ستون فقرات ،دیسک، بیماری‌های گوارشی، تنفسی، پوستی، انواع آرتروز ها و بیماری های عصبی که افراد زیادی امروزه با آن مبتلا می‌باشند ،ریشه در چاقی و اضافه وزن دارد. شاهد این مدعا اولین جمله پزشکان متخصص هر یک از بیماری های گوناگون ذکر شده است به بیماران مبتلا:

(وزن خود را باید کم کنید)

شما این جمله را احتمالاً بارها شنیده اید . هم از دکتر متخصص و هم بسیاری از بستگان و دوستان. ولی هیچگاه به آن می اندیشید ؟ شاید اگر بدانید چاق بودن حداقل ۱۰ سال امید زندگی را در افراد کم می‌کند، باعث می‌شود بیشتر به آن بیندیشید و عمل کنید .

قلب فردی که ۲۰ کیلو اضافه وزن دارد در هر دقیقه ،۲۰ بار بیشتر از قلب فردی که اضافه وزن ندارد می زند .با یک حساب سرانگشتی ساده می‌توانید متوجه شوید که قلب،در طول سی سال اضافه وزن داشتن ،در اندازه ۴۰ سال کار کرده .که همین مسئله ما را بر آن می‌دارد که از اضافه وزن خود بکاهیم.
دوستان و تغذیه

یکی از مشکلات افراد چاق قول و قرار گذاشتن و شرکت در میهمانی‌ها است ،که اغلب به خوردن بیش از حد می‌انجامد. بسیاری از مواقع دوست خاصی شما را به یاد کله پاچه و دوست دیگری به یاد چلوکباب می‌اندازد .به صورت شرطی هر موقع با این دوستان قرار گذاشته اید ،کله پاچه و چلوکباب را هم از نظر دور نداشته اید .برای رهایی از این گونه تغذیه های شرطی که هوسی است، باید نسبت به کل قضیه سختگیرتر باشید و نوع قرار را یا در یک پارک و یا در جایی که از تغذیه خبری نباشد ،قرار دهید بهتر است.


(( ازقرارهای ورزشی بیشتر استفاده کنید و با قرار راهپیمایی و ورزش به سلامت خودتان بیشتر بها دهید . به یاد داشته باشید ،بهترین دوستان شما دوستان بخوربخور شما نیستند. دوستان ورزشی شما جزء بهترین دوستان می باشند .))

دستگاههای ورزشی جهت لاغری

دستگاههای ورزشی شامل دوچرخه های ثابت ،تردمیل  ،وزنه ها و انواع و اقسام دیگر همه بسیار خوب و مفید هستند ،مشروط بر آنکه از این وسایل استفاده شود و مانند دکور در خانه قرار نگیرند.


در این مورد،به تجربه شخصی خود اشاره می‌کنم که از هر وسیله یکی را در منزل دارم و حتی یک اتاق را به این وسایل اختصاص داده‌ام .بعد از هر بار خریدن یک دستگاه جدید ،تازگی آن به سرعت از بین می‌رود و اشتیاق به جهت استفاده از آن کم میشود.

بهترین ورزش پیاده روی روزانه یک نیم ساعت و حدود هفت و نیم کیلومتر می‌باشد که در هرکجا امکانپذیر است و نیاز به مصرف برق و هزینه های اضافی ندارد. در صورت تمایل به داشتن اینگونه وسایل حتماً از تجربه آنهایی که قبلا این وسایل را داشته اند استفاده نمایید.
حجم معده

در بسیاری از موارد دیده می شود که افراد به طور متعادل از انواع غذاهای موجود استفاده نمی کنند. با خود می‌اندیشند که معده شان را با سالاد ،که کالری کمی دارد، پر کنند و به سیری برسند . این روش تغذیه، از نظر مقدار کم دریافت کالری بدن ، روش صحیحی است. اما باید توجه توجه داشت که حجم زیاد غذا باعث افزایش حجم معده و در نتیجه ترشح بیشتر اسید معده می‌گردد ،که خود باعث احساس گرسنگی و به نقطه سیری نرسیدن است.

(( هرگز به فکر رسیدن به سیری نباشید ،سیر نشدن باید عادت شما شود .این کتاب شما را دعوت میکند که همه چیز بخوریم و کالری های آن را اندازه بگیرید و بیش از کالری مورد نیاز بدنتان در روز مصرف نکنید .تنها راه لاغر ماندن، خوردن غذای متعادل که همانا متناسب با کالری مورد نیاز بدن انسان است می باشد.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  13 نکته ساده برای لاغری اسان
  روش های لاغری
  راز تناسب اندام و لاغری اسپانیایی ها چیست؟
  چربی سوز ترین قرص لاغری طبیعی در دنیا
  بهترین کرم لاغری را خودتان در منزل بسازید!
  یک رژیم لاغری موثر اما خطرناک!
  طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی در خانه !!
  تنبیه بدنی منشا رفتار تهاجمی در کودکان است
  نکاتی ساده اما شگفت انگیز برای لاغری
  چهار ماده غذایی برای لاغری در پاییز و زمستان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان