امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تابلو های تبلیغاتی را بیشتر بشناسیم

#1
یکی از نیاز های مبرم و ضروری جهت راه اندازی مغازه ها و اماکن تجاری ، تبلیغات محیطی و نصب تابلو تبلیغاتی سر در می باشد. تابلو سر در مغازه و دیگر مکان های تجاری در مدل های مختلفی توسط کارگاه های تابلو سازی ساخته می شوند که هر کدام از آنها در نوع خود جهت جذب مشتری از ویژگیهای خاصی برخوردارند.


در این مطلب برای آشنایی و شناخت بیشتر کاربردی ترین تابلو های تبلیغاتی و انواع تابلو مغازه با ما همراه باشید.


تابلو مغازه فلکسی فیس و بنر:

تابلو فلکسی فیس و بنر یکی از تابلو های تبلیغاتی است که بیش از یک دهه از ورود آن به بازار تبلیغات و تابلو سازی می گذرد. اجزا تشکیل دهنده این تابلو ، فریم یا همان چهار چوب آهنی ، ورق گالوانیزه ، مهتابی ، سپری آلومینیومی ، ریل گالوانیزه ، کلیپس ، ترانس ، فلکسی فیس یا بنر می باشد.
تابلو های فلکسی فیس و بنر با قابلیت چاپ متن و تصاویر مختلف روی متریال فلکس و بنر در رنگهای مختلف بعد گذشت سالها به دلیل قیمت پایین تر نسبت به دیگر تابلو ها مانند حروف های برجسته هنوز یکی از منتخب های مشتریان به شمار می رود.


تابلو مغازه چلنیوم:

تابلو چلنیوم یا همان چنلیوم نیز بیش از یک دهه است که در صنف تابلو سازی و تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می گیرد.این تابلو ها معمولا به شکل حروف های برجسته همراه با تابلو کامپوزیت برای تابلو مغازه ، مراکز تجاری و ارگانها ساخته می شود از متریال های ، پلکسی گلاس ، اس ام دی ، پی وی سی ، منبع تغذیه و چنلیوم که نوعی آلومینیوم می باشد تشکیل شده است.
تابلو های چلنیوم به دلیل برجستگی بین 7 تا 11 سانتی متری از سطح تابلو و قابلیت نور پردازی و رنگ های متنوع یکی از پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی و منتخب های مشتریان به شمار می رود.


تابلو مغازه استیل:

تابلو استیل نیز یکی دیگر حروف های برجسته است و همانطور که از نام این تابلو مشخص است متریال اصلی در ساخت این تابلو ، استیل می باشد.ورق های استیل بعد از برش با دستگاه فایبر مطابق با طرح مورد نظر توسط لبه های از قبل برش خورده استیل در سایز های مختلف ساخته می شوند.
تابلو استیل هم مانند تابلو چلنیوم قابلیت نور پردازی به شکلهای مختلفی مانند استیل نور اندریک یا همان نور پردازی از پشت ، استیل با پلکسی ، استیل و چنلیوم و ... را دارد که این نوع از حروف ها نیز از برگزیده های تبلیغات محیطی در ساخت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تابلو مغازه و ارگانها به شمار می رود.


تابلو مغازه نئون پلاستیک:

تابلو های حروف برجسته نئون پلاستیک یکی از قدمت دار ترین تابلو های تبلیغاتی سر در مغازه و اماکن تجاری به شمار می رود.این نوع تابلو ها بعد از ورود تابلو های نئون شیشه ای به عرصه تبلیغات شروع به ظهور و پدیدار شدن کردند و در اصل یکی از عمده دلایل نام گذاری این حروف ها استفاده از نئون در دهه های قبل ، جهت نور پردازی تابلو نئون پلاستیک می باشد.
تابلو نئون پلاستیک توسط متریالی به نام پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک شبیه به شیشه است به دست حروف سازان در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شود و عمده تفاوت آن با تابلو چلنیوم قابلیت نور پردازی از لبه های حروف است که باعث زاویه دید بهتر عابرین خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قطعات ترازوی دیجیتال را بشناسیم:
  با سرد و بی احساس ترین فرد جهان بیشتر آشنا شوید
  انتخاب استند فروشگاهی و تبلیغاتی باکیفیت
  چطور بیشتر خوشبگذرونیم♡
  معروفترین غذاهای محلی اصفهان را بشناسیم
Thumbs Up کدوم صدا بیشتر رو اعصابت رژه میره؟
Star کودوم انگشتو بیشتر دوس داری؟؟؟؟؟؟؟
  ساخت تیز تبلیغاتی
  تست جالب ....این تابلو چه چیزی کم دارد؟
  کی رو تو انجمن از همه بیشتر دوستداری ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان