امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در مورد محصول و کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

#1
تصمیم بگیرید که چه چیز میخواهید بفروشید. اگر می خواهید یک فروش آنلاین را آغاز کنید احتمالا یک ایده کسب و کاری خوب دارید . به خاطر داشته باشید که بعضی چیزها برای فروش آنلاین بسیار عالی هستند و سود آوری خوبی می توانید داشته باشید در حالی که بعضی اجناس ممکن است اینطور به نظر نیایند و مردم ترجیح دهند به صورت سنتی خرید کنند. در هر صورت، شما باید به ارزش محصول خود در فروش آنلاین آگاهی د اشته باشید - در غیر این صورت، ارتباط با مشتریان سخت خواهد بود. در اینجا چند سوال مطرح می شود:

آیا محصولی که می خواهید ارائه دهید محصولی فیزیکی می باشد که باید حمل شود ؟ یا محصول دیجیتالی می باشد که می توانید به صورت آنلاین به فروش برسانید؟
آیا میخواهید طیف وسیعی از محصولات را به فروش برسانید یا قصد دارید یک محصول را به صورت تخصصی به فروش برسانید مانند فروش تی شرت یا کتاب بپردازید؟
آیا خودتان محصول خود را ایجاد می کنید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که می توانید به اندازه تقاضا مورد نیاز تولید کنید.
اگر شما قصد ندارید خودتان محصول را تولید کنید، به یک سازنده خوب نیاز دارید. در میان شرکت های گوناگون سرچ کنید و یک شرکت مطمئن و معتبر پیدا کنید.
تصمیم بگیرید که چگونه محصول شما حمل می شود. یک طرح برای حمل کالای خود داشته باشید و یا یک انبار در نظر بگیرید و محصولات خود را از آنجا حمل کنید.
هدف خود را مشخص کنید .دانستن اینکه چه چیز می خواهید بفروشید تنها بخشی از فروش آنلاین است . شما نیاز دارید که خدمات خود را از سایر سرویس های مشابه دیگر که مردم می توانند انتخاب کنند، متمایز کنید.

محصول واقعا اصلی ارائه دهید. اگر شما در حال فروش صنایع دست ساز و یا آثار هنری هستید، اصالت کار شما واقعا خود آن محصول می تواند باشد.
تخصص خود را ارائه دهید. شاید کیفیتی که شرکت شما را جدا از بقیه قرار می دهد، تخصص شما در نوع محصولی است که شما می فروشید.
یک فرآیند خرید دوستانه ارائه دهید. حتی اگر محصول شما برای فروش آنلاین بسیار شبیه به چیزهای دیگر باشد، با انجام تجربه یک خرید جذاب برای مشتری می توانید منحصر به فرد شوید.
با فروش محصولات کوچک آزمایش کنید .در دنیای واقعی، عاقلانه است که سعی کنید محصولات خود را از طرق دیگر هم به فروش برسانید تا بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید. همین امر برای فروش آنلاین نیز صادق است. سعی کنید اقلام خود را به صورت جداگانه در eBay، Craigslist، Half.com و غیره به فروش برسانید. در زیر چند نکته گفته شده است:

چه کسی محصول شما را می خرید؟ اگر آنها به یک نظرسنجی کوتاه پاسخ دادند کوپن تخفیف و یا هدیه رایگان به آنها ارائه دهید. سعی کنید که پیدا کنید آنها از چه طریق دیگری خرید آنلاین می کنند.
چقدر آنها حاضر به پرداخت هستند؟ با قیمت های مختلف آزمایش کنید.
مشتریان چقدر رضایتمند هستند؟ این یک فرصت مناسب است برای تست اینکه چگونه می توانید محصول خود را به مشتری ارائه دهید. آیا از بسته بندی خوب استفاده می کنید؟ آیا روش حمل و نقل قابل اعتماد است؟ آیا آنها از محصولی که خریداری کردند راضی هستند؟ آیا شما آن را خوب توصیف کردید؟
یک طرح تجاری بسازید .قبل از اینکه فرآیند های فروشگاه آنلاین خود را باز کنید. نقشه ای برای جزئیات برنامه کسب و کار خود بریزید. و بتوانید سرمایه را از سرمایه داران خارجی بگیرید. این به شما کمک خواهد کرد که قدم هایی را که لازم دارید برای موفقیت کسب و کارتان برنامه ریزی کنید. هزینه عملیات خود را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی را طراحی کنید. این عوامل را در نظر بگیرید:

هزینه های تولید، اینکه آیا خودتان محصول خود را ایجاد می کنید یا با تولید کننده قرارداد می بندید.
هزینه حمل و نقل
مالیات.
حقوق و دستمزد کارمند، در صورت لزوم.
هزینه ها برای رزرو نام دامنه و سرویس میزبانی وب.
ساختن فروشگاه آنلاین خود
نام دامنه را ثبت کنید. یک نام کوتاه، جذاب و آسان برای یادآوری را انتخاب کنید. این نام نیز باید منحصر به فرد باشد، زیرا بسیاری از نام ها از قبل گرفته شده اند.

اگر نامی که شما نیاز دارید قبلا گرفته شده است، خلاق باشید. می توانید اعداد علامت گذاری شده، یک کلمه اضافی کوچک را امتحان کنید.
اگر نامی که انتخاب می کنید قبلا گرفته شده باشد ثبت نام سرویس های خدمات دامنه پیشنهاد های نزدیکی برای نام هایی که شما می خواهید به شما پیشنهاد می دهد.
سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید .این موضوع بسیار ارزشمند است که یک ارائه دهنده وب سایت خوب انتخاب کنید ، زیرا این سایت ستون فقرات فروشگاه آنلاین شماست. اگر که شیک باشد فروش شما قطعا بالا خواهد رفت. خدمات میزبانی رایگان در دسترس هستند، اما از آنجا که شما در حال فروش محصولات آنلاین هستید، باید برای خدماتی که گزینه های بیشتری نیاز دارید، هزینه پرداخت کنید.

اگر کسب و کار شما خوب باشد، به رشد فضای مناسب نیاز خواهید داشت.
یک سرویس میزبانی را انتخاب کنید که برای سفارشی سازی امکان پذیر است اگر شما در حال انجام برنامه ریزی خود هستید.
وب سایت خود را طراحی کنید .یا خودتان وب سایت خود را طراحی کنید و یا آن را به یک طراح وب سایت بسپارید.فکر کنید محصول خود را در ویترین قرار داده اید و خرید را برای مشتری آسان کنید. . وب سایت خود را زیاد پر زرق و برق نکنید. هر چی ساده تر و قابل فهم تر باشد برای خرید آنلاین برای مشتری راحت تر خواهد بود.

شامل مسیری برای جمع آوری ایمیل ها باشد ، بنابراین شما می توانید تبلیغات و پیشنهادات ویژه ارسال کنید.
مشتری باید بیش از دو کلیک برای بررسی محصول را داشته باشد.
فقط از چند رنگ و فونت استفاده کنید.
نرم افزار تجارت الکترونیک را انتخاب کنید .این اجازه می دهد تا مشتریان محصولات خود را مشاهده کنند و خرید مطمئن را انجام دهند. این نرم افزار اطلاعات مشتری و اطلاعات مالی را ذخیره می کند. در برخی موارد، نرم افزار تجارت الکترونیک به بازاریابی، از آن می تواند برای ارسال ایمیل به مشتریان استفاده کنند. قبل از انتخاب، زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد شرکت ها کنید، زیرا انتخاب شما نقش مهمی در موفقیت شما در جذب مشتری و موفقیت شرکت شما خواهد داشت.

یک حساب تجاری ایجاد کنید. شما باید یک حساب کاربری را با یک موسسه مالی بانکی تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند از طریق آن پرداخت های کارت اعتباری خود را انجام دهند. رفتن با یک بانک می تواند گران است، بنابراین بسیاری از صاحبان فروشگاه های آنلاین کوچک از PayPal به عنوان یک گزینه ارزان تر استفاده می کنند.

استفاده از خدمات تجارت الکترونیک
درمورد کلیه خدمات تجارت الکترونیک تحقیق کنید. اگر تمایل ندارید وب سایت خود را از ابتدا تنظیم کنید، سرویس های زیادی وجود دارد که پلتفرم هایی ارائه می هد که شما در کمتر از چند ساعت با هزینه کم می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. به ترتیب شما نیاز ندارید که نحوه کدگذاری را یاد بگیرید و یا با یک طراح وب همکاری کنید . تمام ابزار هایی که برای شروع کار لازم است شما در دسترس دارید.

خدمات دارای مزایا هستند، اما محدودیت ها نیز وجود دارد، زیرا شما باید در سیستم های خود کار کنید. قبل از انتخاب آن با خدمات مختلف آشنا شوید.
سرویس های عمومی تجارت الکترونیک را بشناسید. شرکت هایی مانند Shopify و یاهو. فروشگاه های آنلاین به شما این امکان را می دهند که کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید که حرفه ای به نظر بیاید. ارائه دهندگان تجارت الکترونیک به ارائه طراحی سایت فروشگاهی، پرداخت امن، میزبانی، لیست های پستی، فروش آمار، پشتیبانی از مشتریان می پردازد. و این برای کسانی که نمی خواهند برنامه نویسی کنند جذاب می باشد.

نگاهی به فروش مجدد محصولات برای سودآوری. سرویس های وابسته به فروشگاه مانند فروشگاه های آمازون LLC شما را قادر می سازند تا محصولات خود را توسط Sales.com ، با نوشتن بررسی محصولات و تمرکز بر موضوعاتی که زندگی آسانتری را برای مشتریان، بازنویسی کنید.

ساخت فروشگاه آنلاین لباس
هنگامی که شروع به ساخت یک فروشگاه آنلاین لباس می کنید ممکن است به راحتی دچار مشکل شود. با این وجود بدون داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب، شما توانایی فروش محصولات خود را به طور موثر برای مخاطبان مورد نظر خود نخواهید داشت. در زیر ما نکاتی را برای شروع در ساخت فروشگاه آنلاین گفته ایم:

برنامه ریزی استراتژی
مشتریان - ترافیک وب سایت شما از کجا می آید؟ یکی از بزرگترین اشتباهات کارآفرینان جدید، شناسایی یک مخاطب هدف است. پس از شناسایی، بازار هدف شما بر هر جنبشی که با فروشگاه آنلاین شما پیش می رود، تاثیر می گذارد.برخی از کارآفرینان با پرسیدن سوالات کلیدی مشتریان هدف را شناسایی می کنند.

تمایز- پس از شناسایی یک مخاطب هدف، فکر کنید: چرا این مخاطب می خواهد از من خرید کند؟ لباس های آنلاین و صنایع مد به ویژه آنهایی که در فضای رقابتی هستند مانند Zappos فضای بزرگی از فروش آنلاین را به خود اختصاص داده اند. این به این معنا نمی باشد که تازه وارد ها نمی توانند وارد صحنه رقابت شوند ولی آنها باید یک مزیت نسبی برای ارائه دادن داشته باشند.

حمل و نقل - مشتریان انتظار دارند که حمل و نقل رایگان داشته باشند؛ کسب و کارهایی که حمل و نقل رایگان و یا ارزان قیمت ارائه نمی دهند بیشتر در معرض ترک کردن از جانب مشتری هستند. شما همچنین می خواهید تعیین کنید که سیاست بازاریابی فروشگاه شما چیست؟ بسیاری از فروشگاه های آنلاین مدرن حمل و نقل رایگان ارائه می دهند. در حالت ایده آل، شما باید حمل و نقل و هزینه های بازپرداخت را محاسبه کنید، سپس این قیمت را به حاشیه های خود محاسبه کنید.

قابلیت پشتیبان گیری – قبل از اینکه در مورد پلتفرم های خاص و کمک های توسعه ای که شما برای فروشگاه مد خود نیاز دارید فکر کنید ، باید فرآیندهای مورد نیاز برای استفاده روزانه را در نظر بگیرید. ساعت ها برنامه ریزی در حال حاضر ، می تواند باعث فرآیند های منحصر به فرد در آینده شود. به عنوان مثال، چگونه سفارشات خود را انجام می دهید؟

ویژه ها و تبلیغات - چگونه شما قصد ایجاد تقاضا را در چرخه فروش خود دارید؟ آیا یک طرح اشتراک برای تثبیت درآمد دارید؟ انواع تخفیف وبرنامه های ویژه که شما قصد ارائه آن را دارید، پیچیدگی پلت فرم تجارت الکترونیک شما را تحت تاثیر قرار می دهد و متعاقبا باعث توسعه آن چیزی که شما نیاز دارید می شود.

راه اندازی وب سایت شما
پلت فرم های تجارت الکترونیک - برای فروشگاه های مد، به طور معمول یک سازه Magento را توصیه می شود. بیشتر مشتریان مد Fashion FarShore، از جمله Bucketfeet، Boga، و شرکت سهام Stock، در Magento ساخته می شوند. Shopify گزینه ای برای پیشرفت های کوچک است، اما نام تجارت الکترونیکی شما را سفارشی سازی نخواهد کرد.

طراحی موبایل – در حال حاضر ، بیش از یک چهارم جمعیت جهان از گوشی هوشمند (eMarketer) استفاده خواهد کرد. نزدیک به نیمی از ترافیک های آنلاین در حال حاضر از دستگاه های تلفن همراه (آی بی ام) می آید. واضح است که بهینه سازی فروشگاه اینترنتی مد روز برروی موبایل فوق العاده مهم است. حداقل، شما باید یک وب سایت واکنشگرا ایجاد کنید. و همانطور که در کسب و کار خود رشد می کنید شاید شما بخواهید یک اپلیکیشن موبایل داشته باشید.

عکاسی محصول - یکی از جنبه های اغلب فراموش شده برای ساخت یک نام تجاری مد آنلاین، عکاسی محصول است. اکثر مشتریان تصاویر را که مشاهده می کنند اغلب از یاد نمی برند. خدماتی مانند POW Product Photography این روند را برای شما انجام خواهد داد. اگر احساس می کنید کمی کنجکاو و خلاق هستید، چندین منابع آنلاین DIY به شما کمک می کنند که عکس های خودتان را زیباتر کنید.

Copywriting - بسیاری از کارآفرینان از طریق مراحل برنامه ریزی و توسعه وب سایت های خود، فرآیند ایجاد محتوا را ساده می کنند. محتوای وب سایت یکی از مهمترین بخش های وب سایت شماست. قبل از راه اندازي وبسايت خود، برنامه زمان بندي خود را برای تولید محتوای خوب انجام دهید.

تست A / B - بهترین فروشگاه های تجارت الکترونیک هرگز بر روی وب سایت های خود متوقف نمی شوند. یک راه سریع و موثر برای شناخت اینکه مشتریانی که بر روی وب سایت شما می آید به دلیل طرح بندی وب سایت آن را ترک نمی کنند استفاده از تست ابزار a/b می باشد. با بهینه سازی، شما می توانید پیکربندی های مختلف وب سایت خود را به کاربران مختلف نشان می دهد و اندازه گیری کنید که کدام یک نرخ تبدیل بالاتری دارد.

برای شروه برای ساختار یک فروشگاه آنلاین چه چیز هایی نیازدارید؟
از همین امروز شروع کنید . هرگز زمان بهتری برای شروع کسب و کار آنلاین از امروز نیست. هر کس با یک رایانه می تواند در عرض چند دقیقه و بدون دستیابی به مهارت های خاصی شروع به کار کند. سه چیز که برای شروع یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید:

ایده نام دامنه (این نام فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود)
2.حساب کاربری میزبانی وب (این جایی است که وب سایت شما در اینترنت زندگی می کند)

30 دقیقه توجه
بله، این واقعا ساده است. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را با وردپرس در کمتر از 30 دقیقه راه اندازی کنید و ما در هر مرحله از روند شما را به راه می اندازیم. در این آموزش، ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد: نحوه ثبت نام دامنه رایگان ، چگونه بهترین میزبان WooCommerce را انتخاب کنید ، نحوه دریافت گواهی SSL به صورت رایگان (لازم برای پذیرش پرداخت) ، نحوه نصب وردپرس ، چگونه یک فروشگاه WooCommerce ایجاد کنیم، نحوه اضافه کردن محصولات در فروشگاه آنلاین شما ، چگونه تم خود را انتخاب و سفارشی کنیم ، چگونه می توان فروشگاه آنلاین خود را با پلاگین ها گسترش داد ، آموزش یادگیری وردپرس و رشد کسب و کار شما.

مرحله 1: راه اندازی پلت فرم فروشگاه آنلاین شما
بزرگترین اشتباه کاربران، انتخاب پلت فرم نادرست برای فروشگاه آنلاین خود است. دو سیستم عامل محبوب تجارت الکترونیک وجود دارد که آن ها را توصیه می کنیم: Shopify یا WordPress + WooCommerce.

Shopify یک راه حل کامل تجارت الکترونیک است که از 29 دلار در ماه شروع می شود. این یک راه حل بدون دردسر است که شما به آن وارد می شوید و شروع به فروش می کنید. ایراد های شاپی فای این است که بسیار گران می باشد و گزینه های پرداخت شما محدود می باشد مگر اینکه شما پرداخت هزینه های اضافی داشته باشید.

به همین دلیل است که اکثر کاربران وردپرس + WooCommerce را انعطاف پذیر می دانند. آن نیازمند برخی راه اندازی ها می باشد ولی ارزش آن این است که برای مدت طولانی کار می کند.

در این مقاله، توضیحاتی در مورد چگونگی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در وردپرس با استفاده از WooCommerce خواهیم گفت.

گواهی SSL
نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این همان چیزی است که کاربران در مرورگر خود تایپ می کنند تا به وب سایت شما برسند (مثلا: google.com )

میزبانی وب جایی است که وب سایت شما در اینترنت زندگی می کند. این خانه ی وب سایت شما در اینترنت است. هر وب سایت در اینترنت نیاز به میزبانی وب دارد.

گواهی SSL یک لایه امنیتی ویژه در وب سایت شما اضافه می کند، بنابراین شما می توانید اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری و دیگر اطلاعات شخصی را دریافت کنید. برای شما لازم است که درگاه پرداخت حساب اینترنتی بر روی وب سایت خود بگذارید. خوشبختانه، Bluehost، وردپرس رسمی و WoCommerce ارائه دهنده ارائه دهنده خدمات میزبانی شده، موافقت خود را با ارائه نام دامنه رایگان، گواهی رایگان SSL و تخفیف در میزبانی وب ارائه می دهد.

Bluehost یکی از قدیمی ترین شرکتهای میزبانی وب است که در سال 1996 ( پیش از Google) آغاز شده است.

مرحله 2. تنظیم وردپرس
Bluehost به طور خودکار WordPress و WooCommerce را در وب سایت شما نصب می کند. هنگامی که شما برای اولین بار به وردپرس وارد شوید، یک پیام خوش آمدید را مشاهده خواهید کرد. از شما خواسته می شود که کدام وب سایت رامی خواهید تنظیم کنید. پیش بروید و روی لینک «من کمک نمی خواهم» کلیک کنید. با بستن پنجره setup wizard داشبورد مدیریت وردپرس ظاهر می شود . ابتدا شما باید از تنظیمات »صفحه عمومی برای تنظیم عنوان و توضیحات سایت وردپرس خود استفاده کنید.

راه اندازی HTTPS برای استفاده از SSL
میزبانی وب وردپرس شما با یک گواهینامه SSL رایگان ارائه می شود. این گواهی برای نام دامنه شما پیش نصب شده است. با این حال، سایت وردپرس شما باید پیکربندی شود، بنابراین آن را به عنوان https در برابر http بارگذاری می کند. در صفحه تنظیمات »عمومی، شما باید آدرس و آدرس سایت خود را برای استفاده از https به جای http تغییر دهید. فراموش نکنید که به پایین صفحه بروید و دکمه ذخیره تغییر را برای ذخیره تنظیمات خود کلیک کنید. نصب وردپرس شما کامل شده است . اکنون زمان آن است که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

مرحله 3. ایجاد فروشگاه WooCommerce
قبل از شروع به فروش، چند چیز مانند ارز، پرداخت و اطلاعات حمل و نقل وجود دارد که باید تنظیم کنید. شما در صفحه مدیریت وردپرس خود یک آگهی «خوش آمدید به WooCommerce» خواهید دید. جلو بروید و بر روی دکمه ‘Run setup wizard’ در اعلان کلیک کنید.

WooCommerce چند صفحه ضروری برای سبد خرید، حساب، فروشگاه، و پرداخت دارد. شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ادامه این صفحه را به صورت خودکار ایجاد کنید. این شما را به مرحله بعدی می برد. حالا شما باید به WooCommerce بگویید که فروشگاه شما در کجا واقع شده است و کدام واحد پول مورد استفاده قرار می گیرد.

WooCommerce می تواند برای هر دو فروش دانلود دیجیتال و کالاهای فیزیکی که نیاز به حمل و نقل دارند مورد استفاده قرار گیرد. اگر کالای فیزیکی تحویل بگیرید، باید جعبه را چک کنید یا اگر کالای دیجیتال خریداری کنید، میتوانید آن را بدون علامت بگذارید. بعدا باید به سوال مالیاتی پاسخ دهید. WooCommerce می تواند به شما کمک کند به طور خودکار محاسبه و اضافه کردن مالیات به قیمت های خود را محاسبه کنید. اگر مطمئن نیستید، می توانید آن را بدون علامت بگذارید. شما همیشه می توانید اطلاعات مالیاتی را از تنظیمات WooCommerce اضافه کنید. روی دکمه ادامه کلیک کنید . بعد از شما خواسته خواهد شد که یک روش پرداخت برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، WooCommerce با پشتیبانی از PayPal، PayPal Standard، و دروازه های پرداخت نوار سازگاری دارد. بسیاری از روش های پرداخت دیگر برای WooCommerce وجود دارد که شما می توانید آن را بعدا نصب کنید. ساده ترین روش برای قبول پرداخت با استفاده از استاندارد PayPal است. به سادگی آدرس ایمیل PayPal خود را وارد کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

مرحله 4. اضافه کردن محصولات به فروشگاه آنلاین شما
شروع به اضافه کردن اولین محصول به فروشگاه آنلاین خود کنید. شما نیاز به بازدید از محصولات »اضافه کردن صفحه جدید برای اضافه کردن یک محصول جدید دارید. ابتدا، یک عنوان برای محصول خود انتخاب کنید و سپس برخی از توضیحات مفصل را تهیه کنید . در ستون سمت راست، کادر "دسته بندی محصولات" را مشاهده خواهید کرد. برای ایجاد یک دسته برای این محصول، بر روی '+ اضافه کردن دسته جدید محصول کلیک کنید. این کار به شما و مشتریان شما اجازه می دهد تا به راحتی محصول و نوع محصولی که می خواهید را به راحتی پیدا کنید. کمی پایین تر که بروید متوجه جعبه محصولات خواهید شد. این جایی است که شما اطلاعات مربوط به محصول را مانند قیمت گذاری، موجودی، حمل و نقل و غیره ارائه می دهید. در زیر کادر داده محصول، یک جعبه برای اضافه کردن توضیحات کوتاه محصول مشاهده خواهید کرد. این توصیف کوتاه زمانی استفاده می شود که کاربران چندین محصول را در یک صفحه مشاهده کنند. در نهایت، در ستون سمت راست شما جعبه ها را برای اضافه کردن یک تصویر اصلی محصول و یک گالری محصول خواهید دید. هنگامی که شما از تمام اطلاعات محصولی که اضافه کرده اید راضی هستید، می توانید روی دکمه Publish کلیک کنید تا آن را در وب سایت خود فعال کنید. همین فرآیند را برای اضافه کردن محصولات بیشتر در صورت نیاز تکرار کنید.

مرحله 5. تم وردپرس را انتخاب و سفارشی کنید
تم ها کنترل می کنند که زمانی که بازدید کنندگان بر روی وب سایت شما آمدند و از وب سایت شما بازدید کردند سایت شما در نظر آنها چگونه باشد . برای یک فروشگاه WooCommerce، آنها همچنین کنترل می کنند که محصولات شما چگونه به نظر بیاید. هزاران تم وردپرس رایگان پرداخت شده و آزاد وجود دارد.

حساب میزبانی Bluehost شما، به صورت خودکار تم فروشگاه Storefront را برای وب سایت شما نصب می کند. شما باید آن را سفارشی کنید تا به نیازهای شما برسد.

مرحله 6. فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از پلاگین گسترش دهید
اکنون که شما فروشگاه آنلاین خود را آماده کرده اید، احتمالا می خواهید با افزودن سایر عناصر معمول در وب سایت خود مانند فرم تماس، در مورد صفحه و موارد دیگر شروع کنید. برای سفارشی سازی بیشتر وردپرس و افزودن ویژگی هایی مانند فرم های تماس، گالری ها، لغزنده ها و غیره، شما باید از افزونه های وردپرس استفاده کنید. پلاگین های وردپرس برنامه هایی هستند که به شما امکان اضافه کردن ویژگی های جدید به وب سایت شما را می دهد. بیش از 46000افزونه وردپرس وجود دارد. در WPBeginner ما از بهترین پلاگین های وردپرس برای کمک به قابلیت های مورد نیاز خود استفاده می کنیم.

در مورد محصول و کسب  و کار خود برنامه ریزی کنید 1
سئوسایت دارکوب
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیش فرض برنامه تولید محتوا و ساخت عکس و چت با هوش مصنوعی فارسی زال
  40 مورد از کم هزینه ترین لذت های دنیا
  شخصیت شناسی توسط کیک مورد علاقه...
  بلاگر مورد علاقه ات؟؟؟؟
  متن های فوق العاده زیبا در مورد دختر
  پای راست شما احمق است، باور نمی کنید؟ پس این تست را انجام دهید!!؟
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
  مکالمه دو پسر ایرانی و انگلیسی در مورد زنان ایران وانگلیس
  کپی سریال باری ماهی مرکب از برنامه ایرانی !
  حل مشکلات برنامه های اندرویدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان