امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی 3 ساحل جذاب سنگاپور

#1
سواحل سنگاپور از برترین جاذبه های این کشور آسیای جنوب شرقی به شمار می آیند . در این مطلب به معرفی 3 تا از سواحل جذاب سنگاپور پرداخته شده است .

ساحل پالاوان در جزیره سنتوسا
پالاوان یکی از سه ساحل موجود در جزیره سنتوسا است که به سبب داشتن امکانات و سرگرمی های متعدد مخصوص کودکان برای یک تفریح خانوادگی کامل مناسب می باشد . پل معلق ، پارک آبی دزدان دریایی ، بندر دنیای گمشده و آب شفاف از جمله جاذبه های این ساحل مرکزی سنتوسا است و پناهگاه های ساحلی ، زمین بازی ، مغازه های سوغات و رستوران ها از امکانات گنجانده شده در Palawan Beach هستند . اکتبر تا فوریه بهترین زمان استفاده از ساحل پالاوان به عنوان یکی از تفریحات سنگاپور می باشد .

ساحل تانجونگ در جزیره سنتوسا
اگر در سنگاپور به دنبال آرامش در کنار دریا و استراحت در سکوت هستید ساحل تانجونگ بهترین گزینه است . این ساحل که از برترین جاذبه های سنگاپور در جزیره سنتوزا می باشد نسبت به دیگر سواحل خلوت تر بوده و امکانات کمتری دارد . بهترین زمان استفاده از این ساحل در زمستان از ماه اکتبر تا ماه فوریه می باشد . استخر شنا در کنار ساحل ، کابین ، گزینه های غذاخوری ، پناهگاه های ساحلی ، دوچرخه های اجاره ای و صندلی های حصیری تاشو از جمله امکانات موجود در Tanjong Beach می باشد .

ساحل چانگی در سرزمین اصلی سنگاپور
چانگی در ساحل شرقی سنگاپور واقع شده و یکی از بهترین سواحل گرمسیری در این کشور می باشد . این ساحل با 28 هکتار وسعت محیطی عالی برای بزرگسالان ، جوانان و بچه ها دارد . این ساحل با ماسه های سفید پوشیده شده و درختان نارگیل زیادی در آن به چشم می خورد . Changi Beach یکی از بهترین نقاط در سنگاپور برای شروع یک پیک نیک دلپذیر می باشد .

منبع : lezatesafar.com/singapore-tour
آگهی
#2
بی کیفیت..
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان