امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قصه آتش و آتش بازی از کجا شروع شد؟

#1
قصه آتش و آتش بازی از کجا شروع شد؟ 1

تاریخچه آتش بازی به سالهای 960 تا 1297 میلادی برمیگردد، درست زمانی که اولین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موشکها و آبشارهای آتش بازی و نورافشانی در کشور چین به پرواز درآمدند و به قول آدم‌های آن دوره تیرهای آتشین نامیده می شدند. جشن‌های پر زرق و برق چینی‌ها با استفاده از نورافشانی حال و هوای پر انرژی و خاصی به خودش می‌گرفت که تا امروز هم ادامه دارد؛ اما نه فقط در چین. امروزه اکثر کشورهای دنیا از آتش بازی و نور افشانی برای هر چه جذابتر کردن مراسم خود استفاده می‌کنند تا جشن‌هایی به یاد ماندنی خلق کنند.

در واقع رسم و رسوم و لوازم آتش بازی و نورافشانی مراسم امروزی، توسط دریانوردهای هلندی آغاز شد، چراکه آنها باروت را با خود به اروپا آوردند. بعدها بسیاری از سربازان، در حین دوره آموزشی خود برای جنگ، همچنین هنر آتشبازی را میاموختند، كه حتی بخشی از آزمون پایانی دوره تعلیمی آنها را، تشكیل می‌داد.

چکونه یک آتش بازی مجلل راه بیاندازیم؟

قصه آتش و آتش بازی از کجا شروع شد؟ 1
هر کس دوست دارد مراسم او با دیگران متفاوت باشد و رگه‌هایی از شکوه در آن دیده شود. برای این کار هم نیاز نیست یک دنیا هزینه کند تا بتواند مراسم جالبی خلق کند. گاهی کارهایی ساده و نه چندان هزینه‌بر می‌تواند یک جشن باشکوه و خاص به وجود بیاورد که خاطره‌اش از ذهن هیچ مهمانی پاک نخواهد شد. یکی از این کارها هم نور افشانی و آتش بازی است. برای مثال فرض کنید روز عروسی‌تان آسمان با نور افشانی‌هایی به شکل قلب یا ستاره روشن شود یا هنگام ورودتان فشفشه ‌ها از دو طرف مسیر ورود را برایتان روشن کنند؛ معلوم است که احساستان نسبت به جشنی که بدون آتش بازی و نورافشانی برگزار شده خیلی بهتر خواهد بود!

آتش بازی در مکان های باز و بسته

قصه آتش و آتش بازی از کجا شروع شد؟ 1
هر مراسمی یا بیرون و در فضای باز برگزار می‌شود یا داخل و در فضای بسته و سر پوشیده. بعضی از جشن‌ها هم ابتدا در فضای بسته برپا شده و بعد به فضای باز منتقل می‌شوند. وقتی پای آتش بازی عروسی، جشن و چهارشنبه سوری وسط باشد، برای هر دو فضا امکاناتی وجود دارد. برای مثال ممکن است جشنی که قصد برگزار کردن آن را دارید، در یک سالن سر بسته برنامه‌ریزی شده باشد.

در این صورت می‌توانید سراغ وسایل آتش بازی سرد مثل انواع آبشار بروید یا از دیگر لوازم آتش بازی زمینی استفاده کنید. در مکان سر باز دست شما هم بازتر است. انواع آتش بازی‌ هوایی و نور افشانی‌های هیجان انگیز وجود دارند که می‌توانند حال و هوای مراسم یا مهمانی شما را از زمین تا آسمان متحول کنند!
پاسخ
 سپاس شده توسط royayebarfi
آگهی
#2
عکساش قشنگه..ولی حوصله ندارم بخونم...خخخ
R♥
پاسخ
 سپاس شده توسط ericmeyer


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  داره شروع میشهههههه جلوشو بگیرید نیاد زمانو نگه دارید باوا
  راهنمایی شروع بازی
  مخصوص طرفدران زد بازی چالش زد بازی
  شروع ثبت نام در جام خلیج فارس ( online.iranpgc.ir )
  شروع مدارس و......
Rainbow لطفاً بیایید از خودمان شروع کنیم...!!!
  بالاخره مدرسه ها شروع شد الان چه حسی داری بیان کن اه اه باز مدرسه
  توجه کنید:پسرایی که اسمشون با (ا)شروع میشه-دخترهاهم میتونن بیان اما فقط(ا
  چرا موندید شروع کنید
  برترین بازی های سال 2012(طرفداران بازی بیان داخل)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان