امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین فیلم های اکشن 2017

#1
فیلم های اکشن همیشه در طعم و مزه های متفاوتی همراه با هنر های های رزمی و مبارزه های خشن تولید میشدند که در آنها عنصر های مشابهی مثل تعقیب و گریز های هیجان انگیز ، خرابی های بزرگ و کشتار زیاد به چشم می‌ آمد ازاین لحاظ می شود سال 2017 را سالی پر بار برای فیلم های اکشن دانست چرا که در آن میشد همه انوع این ژانر را دید ، از کاراکتر هایی که به دنبال انتقام بودند و یا از چیزی فرار می کردند  تا کاراکتر هایی که با نازی ها میجنگیدند ، سال 2017 همه اینها را شامل میشد . بعد از اینکه تقریبا اکثر این فیلم ها را دیدم میتوانم این نوید را به شما بدهم که همه این فیلم ها انتظار شما از فیلم های اکشن یعنی بزن بزن های همیشگی را دارند و میتوانند تجربه خوبی از اکشن را برای شما بسازند . سعی کردیم دراین پست لیستی از بهترین فیلم های اکشن 2017  را تهیه کنیم که از نظر منتقدان و البته از نظر بینندگانشان امتیاز های خوبی به دست آورده اند .

10 – ATOMIC BLONDE ( بلوند اتمی )


آخرین اثر دیوید لیچ که با واکنش خوبی از طرف منتقدان هم رو به رو شده ، نقش اصلی فیلم را شارلیز ترون بر عهده دارد که با فیلم    MAD MAX : FURY ROAD توانایی خود برای بازی در فیلم های اکشن را نشان داد . شارلیز ترون این بار نقش یک مامور mI6  در آلمان قبل از فروپاشی دیوار برلین را بازی میکند که وظیفه دارد لیستی از جاسوس های دوجانبه را شناسایی کند . برای این کار مجبور است با KGB ‌  درگیر شود و در میابد که در این به هیچ کس جز خودش نمی تواند اعتماد کند .

9 – SPIDER-MAN: HOMECOMING ( مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه )
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


یک سری جدید از مرد عنکبوتی اما این بار کمتر شبیه به ابر قهرمانی های کلاسیک ،‌ اسپایدرمن جدید بیشتر شبیه به ددپول است تا شبیه به پیشینیان خودش . مارول این ابر قهرمان را هم وارد دنیای AVENGERS  کرده و در این فیلم هم شاهد تونی استارک هم فلاش بک های زیاد به فیلم های این سری خواهید بود .

8 – KONG: SKULL ISLAND (‌کونگ :‌جزیره جمجمه)
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


نسخه ای جدید از کینگ کونگ پر از هیجان ،‌ ماجراجویی و کمدی قابل قبول ، درست بعد از پایان جنگ ویتنام یک گروه امداد و نجات دولتی میخواهد در یک جزیره مرموز که در تصاویر ماهواره ای در اقیانوس آرام جنوبی ظاهر شده است اکتشاف کند . اما اکتشاف آنها خیلی زود تمام میشود وقتی که متوجه یک شامپانزه عظیم الجثه در جزیره میشود اما این موجود غول پیکر تنها چیز عجیب  این جزیره نیست .

7 – JOHN WICK: CHAPTER 2
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


احتمالا همه شما انتظار دیدن این فیلم را در این لیست داشتید . قسمت دوم جان ویک مدت کمی بعد از اتفاقات قسمت اول رقم میخورد و اینبار هم جان باید با عواقب گذشته پرمخاطره خودش دست و پنجه نرم کند . اگر از قسمت اول این فیلم خوشتان آمده و کیانو ریوز را در قالب یک آدم کش کهنه کار پسندیده اید دیدن این فیلم را حتما به شما پیشنهاد میکنیم .

6 – BABY DRIVER
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


baby  پسری است که در کودکی در یک تصادف پدر و مادر خود را از دست داده و به خاطر یک ضایعه شنوانی همیشه به موزیک گوش میدهد . برای همین آیپاد های زیادی دارد ، به خاطر دینی که به رئیس تبهکار خود دارد باید از هنر رانندگی خودش استفاده کند و ماموریت هایی را برای رهایی از این دین انجام دهد . فیلم ملغمه ای موزیک و اکشن و کمی عاشقانه و داستان گویی پالپ فیکشن وار است .

5 – WAR FOR THE PLANET OF THE APES  ( جنگ برای سیاره میمون ها )
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


بعد از حوادثی که در قسمت قبل یعنی Dawn of the Planet of the Apes 2014 رخ داد  . سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کولونلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی نزدیک با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود . در این قسمت قرار است زوایای انسانی تری از میمون ها ببینید ارزش هایی که ما داریم را حالا آنها نمایندگی و پاسداری میکنند.

4 – LOGAN
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


دریک ژانر تاریک ضد ابر قهرمانی و طاقت فرسا این بار شاهد این هستم که جهش یافته مورد علاقه ما ولورین در حال ضعیف شدن و پیر شدن است (‌ در کنار پروفسور ایکس که از زوال عقل در عذاب است )‌ در صحرایی دور افتاده بعد از آنکه گروه جهش یافته هایش همگی از بین رفته اند دور از چشم مردم پنهان شده اند . این فیلم تنها یک فیلم خشن نیست . بلکه به طرز بی رحمانه شاهد روایتی  از فناپذیری آن هم از طرف کسی هستیم که حتی فکر پیر شدنش را هم نمیکردیم .

3 – THOR: RAGNAROK
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


در قسمتی دیگر از سری avengers  این بار با محوریت thor   پس  از رخدادهای  انتقام‌جویان: عصر اولتران،  ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده است و در آنجا باید به منظور بازگشت به موقع به آسگارد و جلوگیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک (نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی)، توسط شخصیت بد ذات هلا در یک مبارزه به سبک گلادیاتورها در مقابل دوست قدیمی‌اش هالک قرار گیرد. که شاید مبارزه ای باشد که همه ما در ذهنمان آن را تصور و روی برنده شرط بندی کرده ایم .

2 – WONDER WOMAN
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


زن شگفت انگیز را قبلا در فیلم batman vs superman  دیده ایم و شاهد رویارویی اش با بتمن بودیم ،‌ در این فیلم اما قرار است تنها به خود زن شگفت انگیز و سرگذشت افسانه ای اش بپردازیم . فیلم از یک دوران خوش زندگی در جزیره ای دور افتاده شروع میشود که دوران کودکی دیانا را شامل میشود . اما خیلی زود جنگ جهانی دوم به این جزیره کشیده میشود و دیانا باید با دنیای واقعی و مسئولیت خود در برابر بدی ها رو به رو شود .

1 – DUNKIRK
بهترین فیلم های اکشن 2017 1


آخرین اثر کریستوفر نولان که تحسین منتقدان و بینندگان را در بر داشت و در دو بخش نیز برنده جایزه اسکار شده و آنقدر در اخبار بوده و راجع به آن شنیده ایم که فیلمی است که باید حتما آن را ببینیم . فیلم ماجرای یک نجات 300 هزار نفری در جنگ جهانی دوم را در از سه زاویه و سه زندگی نشان میدهد. البته این فیلم رو نمیشه یه فیلم اکشن کامل در نظر گرفت.

نظر و سپاس یادتون نره
The night is dark and full of terrors
پاسخ
 سپاس شده توسط Dead Silence ، -amir-hossein- ، ѕтяong ، The moon
آگهی
#2
Thor raGnarok بجز اکشن بودنش ، کمدی بودنش جذابش کرده بود :>>
John wick 2 
Logan
Wonder woman هم خوب بود ارزش دیدن داشت
اینا واقعا معرکه بودن !
Baby driver تو لیست فیلماییه که باید دانلود کنم (:
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط -amir-hossein ، ѕтяong
#3
(30-06-2018، 13:19)Dead Silence نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
Thor raGnarok بجز اکشن بودنش ، کمدی بودنش جذابش کرده بود :>>
John wick 2 
Logan
Wonder woman هم خوب بود ارزش دیدن داشت
اینا واقعا معرکه بودن !
Baby driver تو لیست فیلماییه که باید دانلود کنم (:

baby driver هم واقعا فیلم خوبیه. از دیدنش پشیمون نمیشی
The night is dark and full of terrors
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong ، Dead Silence
#4
اونقدرا طرفدار فیلمای مارول نیستم اَما Logan خیلی قشنگه، دو سه باری دیدمش.
شخصیت ایکس بیستُ سه خیلی جذاب بود :>
و جدا معرکه میشه اگه فیلمِ ذُنباله زندگی لارا رو بسازن ..

+سپاس.
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط -amir-hossein
#5
(06-07-2018، 22:16)Ƥɾiŋςҽss نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اونقدرا طرفدار فیلمای مارول نیستم اَما Logan خیلی قشنگه، دو سه باری دیدمش.
شخصیت ایکس بیستُ سه خیلی جذاب بود :>
و جدا معرکه میشه اگه فیلمِ ذُنباله زندگی لارا رو بسازن ..

+سپاس.

آره، فیلم لوگان واقعا خیلی خوب بود. البته بعضی از فیلم های مارول هم بهتر از بقیه هستن. حتی اگه طرفدارشون هم نباشی باعث میشه از فیلم لذت ببری.
به طور کلی تو فیلمای ابرقهرمانی مارول یک سر و گردن بالاتر از بقیه ی فیلماست
The night is dark and full of terrors
پاسخ
 سپاس شده توسط The moon


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام
  بهترین برنامه های صدا و سیما!
Video بهترین و بدترین فیلمی که دیدی چی بود ؟
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بهترین‌های سینمای روسیه؛ سرد و فلسفی
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  سریال لایو اکشن The Addams Family توسط تیم برتون در دست ساخت است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان