امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک

#1
بسیاری از ما از طرفداران جاستین تیمبرلیک هستیم؛ چه زمانی که در گروه «ان سینک» فعالیت می کرد و چه زمانی که خود گروه جدیدی تشکیل داد. او در گروه خود بهترین بود و بیش از دیگران شهرت داشت.


به همین دلیل به تنهایی یک گروه موسیقی دیگر به راه انداخته و اکنون با ازدواج با جسیکا بیل مشهورتر از قبل نیز شده است. وی در طول سال های اخیر به چهره شناخته شده تری در دنیای موسیقی تبدیل شده و با توجه به 38 بار نامزد شدن برای جوایز گرمی 10 بار این جایزه را به خود اختصاص داده است. همچنین او در دنیای بازیگری نیز وارد شده و موفقیت قبلی خود را در این حوزه نیز تکرار کرده است.

به طور کلی می توان گفت که این روزها جاستین تیمبرلیک را می توان همه جا و در همه حوزه های سرگرمی هالیوود دید. اما جاستین علیرغم این همه موفقیت و شهرت و البته دوست داشتنی بودن، نقاط تاریکی نیز در زندگی خود دارد که از دانستن آن ها شگفت زده خواهید شد زیرا به سختی می توانید این واقعیات را در مورد جاستین تیمبرلیک دوست داشتنی باور کنید.

1- او در مراسم سوپر بول 2004 باعث آبروریزی شد

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

جاستین تیمبرلیک سهم زیادی در رخدادهای مراسم سوپر بول 2004 داشت که آن را به جنجالی ترین مراسم سوپر بول تمام دوران تبدیل می کند و جالب این که هیچگاه گناه و سهم خود را در این آبروریزی نپذیرفته است. در سال 2004، تیمبرلیک همراه با ژانت جکسون در مراسم سوپ بول اجرای برنامه داشتند. آن ها در حال خواندن یکی از آهنگ های تیمبرلیک بودند که ناگهان در آخرین لحظات اجرای آهنگ، تیمبرلیک بخشی از یقه لباس جکسون را عمداً پاره کرد که با عریان شدن بخشی از بدن جکسون همراه بود. در حالی که این برنامه به صورت زنده توسط بسیاری از شبکه های تلویزیونی برای مردمی در سراسر جهان پخش می شد، بسیاری شاهد این صحنه بودند و این موضوع باعث انتقاداتی از تیمبرلیک شد.


اما این پایان ماجراهای این برنامه نبود. بعدها مسئول برگزاری این مراسم ادعا کرد که این حرکت تیمبرلیک و جکسون کاملاً برنامه ریزی نشده و بدون قصد قبلی بوده است. بعد از این اتفاق، تیمبرلیک از جکسون عذرخواهی کرد و تنها با یک خنده ساده به این مسئله پایان داد اما جکسون بارها و بارها به خاطر این اتفاق مجبور به عذرخواهی شد. حتی بسیاری از شبکه های تلویزیونی ژانت جکسون را به خاطر این مسئله تحریم کردند اما تیمبرلیک بدون هیچ مشکلی از کنار این حرکت ناشایست خود گذشت.

2- در دعوت نشدن جکسون به مراسم گرمی، تیمبرلیک با دو جایزه به خانه رفت

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

اتفاقات مراسم سوپر بول سال 2004 بر روی حرفه جکسون تاثیر بدی گذاشت. هفته بعد از این ماجرا مراسم سالانه 46اُم گرمی توسط شبکه سی بی اس برگزار شد که قرار بود جکسون و تیمبرلیک در آن حضور یابند. اما تنها تیمبرلیک در این مراسم حاضر شده و پس از اجرای خود دو جایزه را نیز به خانه برد. جالب تر این که جکسون اصلاً به این مراسم دعوت نشده بود. تیمبرلیک در این مراسم گفت که وی در اتفاقات مراسم سوپر بول تنها 10 درصد مقصر است. اما اذعان کرد که هالیوود در مورد زنان و سیاهپوستان سختگیر تر است.


3- رابطه او با اولیویا مان برایش گران تمام شد

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

یمبرلیک معمولاض در رسانه های اجتماعی از عشق و علاقه مفرط خود به همسرش، جسیکا بیل، صحبت می کند و البته این موضوع کاملاً قابل درک است. اما بسیاری رابطه خیانت آمیز او با اولیویا مان را فراموش نکرده اند. البته در آن زمان اولیویا اطلاع نداشت که تیمبرلیک با بیل وارد رابطه شده است ولی تیمبرلیک او را از این موضوع مطلع نکرد. بعدها خبر رسید که وی همین رفتار ناخوشایند را نیز با اولیویا وایلد، کیت هادسون، ریحانا و اسکارلت جانسون نیز داشته و به آن ها خیانت کرده است.


از این رو جسیکا بیل هنگام بستن پیمان ازدواج با او همه این مسایل را در نظر داشته و در عقد نامه خود بندی وارد کرده که در صورت خیانت تیمبرلیک باید به او 500.000 دلار پرداخت شود. همچنین بند دیگری در عقدنامه این دو وجود دارد که بر اساس آن بیل تنها در صورتی که تیمبرلیک برای مدت معینی دست از رفتارهای خیانت آمیزش بردارد به فکر بچه دار شدن با او خواهد افتاد.

4-از پیدا شدن موش در رستوران تا پرداخت نکردن حقوق کارمندان

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

به نظر می رسد که تیمبرلیک انعام دهنده دست و دلبازی است اما اگر از رفتار او با کارکنانش در رستوران خود مطلع باشید نظرتان به کلی تغییر خواهد کرد. در یک دعوی حقوقی علیه تیمبرلیک، تعدادی از کارمندان رستوران او ادعا کردند که وی به درستی حقوقشان را به آن ها پرداخت نکرده و در مورد انعام ها سر آن ها کلاه رفته است.


همچنین آن ها ادعا کردند که مجبور بوده اند بدون دریافت اضافه کاری، مدت بیشتری را در طول روز کار کنند. این در حالی است که تیمبرلیک بیش از 230 میلیون دلار سرمایه دارد اما از دادن حقوق بحق کارمندان خود طفره می رود. همچنین مسئولان بهداشت متوجه شدند که در رستوران تیمبرلیک موش وجود دارد!

5- تیمبرلیک در مراسم ازدواجش بی خانمان ها را تحقیر کرد

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

مراسم عروسی 6.5 میلیون دلاری تیمبرلیک و بیل بسیار مجلل تر از حد تصور برگزار شد. تیمبرلیک در این مراسم بیش از 100 نفر از اعضای خانواده و نزدیک ترین دوستانش را دعوت کرده و با هواپیمای خصوصی آن ها را به ایتالیا برد. سپس عکس ها و ویدیوهای مراسم این دو به قیمت 300.000 دلار به یک مجله معروف فروخته شد. در این مراسم ویدیویی پخش شد که در آن تعدادی بی خانمان که بسیاری مشکل روانی داشته و برخی دیگر نیز معتاد بودند، برای تیمبرلیک و بیل آرزوی خوشبختی می کردند. در هنگام پخش این ویدیو، بسیاری از مهمانان و خود تیمبرلیک قهقهه می زدند. بعدها که این اتفاق سروصدای زیادی به پا کرد، تیمبرلیک یکی از دوستانش را به خاطر این ویدیو مقصر دانست.


6- کار کردن با متهمان بدرفتاری جنسی با زنان


12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

در مراسم گلدن گلوب 2018، بسیاری از شرکت کنندگان لباس سیاه پوشیده و نماد کمپین Time’s Up در حمایت از زنان مورد بدرفتاری جنسی قرار گرفته در هالیوود و نابرابری های جنسیتی در این عرصه را روی لباس خود نصب کرده بودند، تیمبرلیک یکی از کسانی بود که علیرغم پوشیدن لباس سیاه و نصب کردن نماد کمپین روی لباس خود اما در باطن هیچ اهمیتی به این کمپین نمی داد.


او در پروژه سینمایی «چرخ شگفت انگیز» (Wonder Wheel) ساخته وودی آلن که یکی از متهمان اصلی سوء استفاده از زنان هالیوودی بود حضور داشت. در طول تور تبلیغاتی این فیلم، تیمبرلیک به شدت از هاروی واینستاین انتقاد کرد اما هنر و استعداد وودی آلن را ستود. بسیاری بر این باور بودند که تیمبرلیک سیاست یک بام و دو هوا را به خاطر منافع شخصی خود در پیش گرفته است.

7- او برای انتقام از بریتنی اسپیرز روش جالبی به کار برد

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک برای مدت زیادی دوست داشتنی ترین زوج های کاری آمریکا در حوزه موسیقی و روابط مشترک بودند. اما جدایی ناگهانی این دو بسیاری را در بهت و حیرت فرو برد. اشعار تیمبرلیک در موزیک ویدیو «اندازه یک رودخانه برایم گریه کن» (Cry Me A River) همه نشان از خیانت بریتنی اسپیرز دارد. آن زمان شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که بریتنی با یکی از رقصنده های موزیک ویدیوهای خود رابطه داشته و بدین ترتیب به تیمبرلیک خیانت کرده است.


تیمبرلیک اما با استفاده از یک زن که شباهت بسیاری به بریتنی داشت، در این موزیک ویدیو به خیانت بریتنی اعتراض کرد. اما این ابتکار هنری برای تیمبرلیک کافی نبود. بعد از جدایی این دو، بریتنی با کوین فدرلاین ازدواج کرده و جدایی این دو به سختی اوضاع روحی و روانی اسپیرز را آشفته ساخت. وی پس از این جدایی موهای خود را از ته تراشیده و یک پاپاراتزی را به باد کتک گرفت. البته تیمبرلیک چندین بار دیگر نیز به تحقیر بریتنی دست زده است.

8- خداحافظی با گروه موسیقی «ان سینک»

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

دیرزمانی گروه موسیقی «ان سینک» دوست داشتنی ترین و مشهورترین گروه موسیقی پسرانه بود. اما در سال 2002 این گروه به یکباره دچار اختلاف شده و 5 سال بعد یکی از اعضای گروه اعلام کرد که تصمیم تیمبرلیک برای رفتن از این گروه دلیل فروپاشی «ان سینک» بوده است. زمانی که از هم پاشیدن این گروه به طور رسمی اعلام شد، تیمبرلیک به تنهایی دو آلبوم منتشر کرده بود و این موضوع صحبت های اعضای گروه را تایید می کرد.

تیمبرلیک بعدها ادعا کرد که برخی از دیگر اعضای گروه به اندازه او به کار تعهد و علاقه نشان نداده و او می خواسته سبک های دیگری از موسیقی که شخصاً به آن ها علاقه داشته را دنبال کند. اما بسیاری بر این باورند که تیمبرلیک به یکباره و بدون اطلاع و موافقت اعضای گروهش از آن ها جدا شده است.

9- قانون شکنی در طول رأی گیری های سال 2016

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

در طول انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 وی با ترغیب رأی دهندگان به رأی دادن به نامزد مورد نظر خود به نحوی قانون انتخابات را نقض کرد. او عکسی از رأی دادن خود را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد. اما گرفتن عکس در پای صندوق در ایالت تنسی غیرقانونی بوده و فرد قانون شکن قاعدتاً باید به 30 روز زندان و 50 دلار جریمه نقدی محکوم می شد. البته تیمبرلیک مجبور به برداشتن این عکس از صفحات اجتماعی خود و پرداخت جریمه نقدی شد اما از زندانی شدن گریخت.


10- او فکر می کند که برخی از افراد در صورت مصرف مواد مخدر عملکرد بهتری دارند

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

در یک مصاحبه در سال 2011، از او پرسیده شد آیا ماده مخدری مصرف می کند و او جواب داد:" البته که می کنم. تنها کاری که این کار برای من می کند این است که مرا از فکر کردن باز می دارد. بعضی اوقات من مغزی دارم که باید خاموش باشد. برخی از افراد گاهی با مصرف مواد مخدر بهتر هستند". این اولین باری نبود که تیمبرلیک این چنین براحتی در مورد مصرف مواد مخدر و توهماتی که در هنگام استفاده از این مواد به او دست می داد صحبت می کرد.


11- جی زی حضور در مراسم سوپر بول 2018 را نپذیرفت اما تیمبرلیک پذیرفت


12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1


اگر چه تیمبرلیک کسی بود که در مراسم سوپر بول 2018 اجرا کرد اما وی تنها هنرمند و اولین کسی نبود که از او برای این مراسم دعوت شده بود. گفته می شود که مسئولین برگزاری این مراسم ابتدا به سراغ جی زی رفتند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت. به نظر می رسد که وی به خاطر وجود تبعیض های جنسیتی در مسابقات فوتبال حرفه ای آمریکا این پیشنهاد را رد کرده باشد. بعدها از تیمبرلیک انتقاد شده که چرا برخلاف رویه جی زی در سال گذشته، وی با اعتراضات بازیکنان سیاهپوست در این مراسم همراه نشده است.


12- به طور خلاصه او هیچگاه آدم مسئولیت پذیری نبوده است

12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک 1

باید اعتراف کرد که جاستین تیمبرلیک بدون قبول کردن کوچکترین مسئولیتی در زندگی خود به این شهرت رسیده است. در سال 2004، تیمبرلیک اجازه داد ژانت جکسون به خاطر رسوایی پاره شدن لباس تمامی عواقب این اتفاق را به تنهایی بر عهده بگیرد. بعد از این اتفاق که بخش زیادی از آن نتیجه حرکت زشت تیمبرلیک بود، حرفه ی جکسون با افت مواجه شد اما تیمبرلیک روز به روز مشهورتر و موفق تر بود. اما این اولین باری نبودکه تیمبرلیک شخص دیگری را قربانی تلاش های خود برای موفقیت می کرد.


وی برای موفقیت خود باعث شد که دیگر افراد گروه موسیقی «ان سینک» محو شوند. همچنین او اسپیرز را در تمامی سال های سخت بعد از جدایی تنها گذاشته و حتی به بدتر شدن اوضاع روحی او نیز دامن زد. او حتی یک بار سعی نکرد از نامزد سابقش حمایت کند. او حتی تلاشی واقعی برای حمایت از حقوق زنان و سیاهپوستان و محکوم کردن تبعیض های جنسیتی و نژادی در هالیوود انجام نداده است.

منبع: برترین ها
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  نظر جاستین بیبر درمورد ایرانی ها و مسلمانان
  کلمات مخصوص طرفداران جاستین بیبر
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  اسم الله بر روی موزیک ویدیو where are you now جاستین بیبر ( احترام به االله هست )!!!!
  سلنا گومز : من برای جاستین بیبر بسیار خوشحال هستم
  ! رابطه ی سلنا و جاستین چجوری شروع شد!
  مایلی سایرس از جاستین بیبر دفاع کرد(علت توهین به سلنا در کنسرت میلان)
  جاستین میخواد هیکل خود را درشت تر کنه
  تور جدید جدید جاستین بـیـبـر در سال 2016‎

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان