امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی

#1
همه از یک داستان عاشقانه خوب خوششان می آید و به همین دلیل است که فیلم سازان از هر رابطه رمانتیکی برای الهام گرفتن به منظور ساخت یک فیلم عاشقانه استقبال می کنند. اما از یک رابطه عاشقانه مصنوعی که در فیلم ها به تصویر کشیده می شود یک رابطه عاشقانه واقعی است.


آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که زوج های سلبریتی مورد علاقه شما چگونه با هم آشنا شده اند؟ ما هم مثل شما این سوال را از خود پرسیده و به دنبال داستان آشنایی برخی از ستاره های طراز اول هالیوود رفتیم که ماحصل تحقیقاتمان در ادامه مطلب نحوه آشنایی و داستان عاشقانه ازدواج های این افراد را برای شما روشن خواهد کرد.

1- جورج کلونی و امل کلونی

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

جورج و امل کلونی در سال 2013 و بعد از آن که یکی از دوستان کلونی، خانم امل را با خود به خانه او آورد با هم آشنا شدند. جورج کلونی در مصاحبه با دیوید لترمن در این باره چنین گفت:" یک اتفاق باورنکردنی بود. یکی از دوستان مشترکمان گفت: من می خواهم بیابیم آنجا و آیا می توانم دوستم را با خودم بیاورم؟ و من هم گفتم: البته که می توانی. سپس مدیر برنامه هایم به من زنگ زد و گفت: من زنی که قرار است به خانه تو بیاید و با او ازدواج خواهی کرد را می شناسم.


از همه جالب تر این که پدر و مادرم هم قرار بود به دیدنم بیایند و در آن زمان پدر و مادرم هم آنجا حضور داشتند. ما فقط حرف می زدیم و تمام شب را همه بیدار ماندیم و سپس من آدرس ایمیل او را گرفتم زیرا قرار بود تعدادی عکس پدر و مادرم را برای من بفرستد و بدین ترتیب ما ایمیل زدن به همدیگر را شروع کردیم و من نمی دانستم که او می خواهد با من بیرون برود. من فکر می کردم که ما فقط دوست هستیم". کلونی مجبور شد ماه ها رابطه اش را با امل حفظ کرده تا او را راضی با بیرون رفتن کند و 6 ماه بعد از اولین دیدار از او خواستگاری کرده و جواب مثبت داد. این دو اکنون دو فرزند دوقلو دارند.

2- بلیک لایولی و رایان رینولدز

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

بلیک لایولی و رایان رینولدز هنگامی که در فیلم «فانوس سبز» با هم آشنا شدند، هر یک ازدواج کرده و با همسر خود زندگی می کردند. لایولی با پن بجلی نامزد شده بود و رینولدز نیز با اسکارلت جوهانسون ازدواج کرده بود. آن ها در ابتدا رابطه ای تنها دوستانه داشتند اما یک سال بعد رابطه آن ها شکل دیگری پیدا کرد. جالب این که این دو حتی با نامزدهایشان بیرون رفتند اما بعد از مدتی از نامزدهای خود جدا شده و با یکدیگر ازدواج کردند که البته با تولد یک فرزند همراه بوده است.


3- تام بریدی و ژیزل بوندشن


عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

تام بریدی و ژیزل بوندشن در سال 2006 و توسط یک دوست مشترک با هم آشنا شدند. تام بریدی که تازه رابطه اش با بریجت مویناهان را به هم زده و حتی نمی دانست که مویناهان باردار است به صورت ناخواسته و طی نقشه یکی از دوستانش با بوندشن ملاقات کرد. این دو شام را در نیویورک در کنار هم خورده و رابطه عاشقانه آن ها خیلی زود با چت های کوتاه آغاز شد. آن ها اکنون با هم ازدواج کرده و دارای 2 فرزند نیز شده اند.


4- ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

ویل اسمیت و جیدا اسمیت در یک برنامه تلویزیونی با هم آشنا شدند. جیدا قرار بود در این برنامه در کنار ویل حضور داشته باشد اما به دلیل کوتاه بودن قد نتوانست نقش مذکور را بدست آورد. اما این آشنایی کوتاه باعث شد که این دو با هم دوست شده و چند سال بعد با هم ازدواج کنند. جیدا در مورد رابطه خود با ویل اسمیت و چگونگی شروع رابطه عاشقانه شان چنین گفته است:" بعد از این که چندین سال از آشنایی ما می گذشت، یک شب برای شام با هم بیرون رفتیم و من متوجه شدم که او از یک پسر جوان و داز به یک مرد بسیار بامسئولیت تبدیل شده است. ما شروع به صحبت های عاشقانه کردیم و رابطه دوستانه ما به عشق تبدیل شد".


5- فردی پرینز جونیور و سارا میشل گلار


عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

فردی پرینز و سارا میشل گلار در سال 1997 در فیلم «می دانم که تابستان گذشته چه کردی» با هم آشنا شدند اما رابطه عاشقانه ای بین آن ها وجود نداشت. 3 سال گذشت و آن ها تازه با هم نامزد شدند. فردی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" یک روز من با ماشین او را به باشگاه ورزشی رساندم و در طول مسیر بسیار با هم حرف زدیم و فهمیدم که این دختر زیبا بسیار دوست داشتنی است". این دو در نهایت در سال 2002 در مکزیک با هم ازدواج کردند. گلار نیز در مورد او چنین گفته است:" ما بهترین دوستان یکدیگر هستیم. او اولین عشق من است".


6- کریس همسوورث و السا پاتاکی

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

کریس همسوورث و السا پاتاکی توسط یک استعداد یاب در اوایل سال 2010 با هم آشنا شدند. این استعدا یاب در مورد آشنایی این زوج چنین گفته است:" هیچ لحظه غافلگیری وجود نداشت. از اولین باری که ما با هم آشنا شدیم همه چیز برایمان مشخص شد. او [پاتاکی] شوخ است و به بیرون رفتن علاقه دارد و البته دیدگاهی بسیار جالب و دوست داشتنی نسبت به زندگی دارد که نشان می دهد زندگی با او بسیار جالب خواهد بود". این دو تنها 3 ماه بعد با هم ازدواج کرده و 3 فرزند دارند.


7- جان لجند و کریسی تیگن

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

در سال 2007، کریسی تیگن یک مدل مجله ای بود که می خواست برای حضور در موزیک ویدیویی از لجند تست بدهد. او در نهایت این نقش را بدست آورد و دل مرد جوان را نیز برد. البته این دو در ابتدا رابطه عاشقانه ای نداشتند اما بعد از تماس های تلفنی فراوان، لجند حس کرد که دخترک را دوست داشته و می خواهد با او زندگی کند. 4 سال بعد و در سال 2013 این دو با هم ازدواج کردند و با 2 فرزند بسیار خوشحال تر از هر زمان دیگری به نظر می رسند.


8- سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو توسط تایلر فرگوسن (بازیگر سریال «خانواده امروزی») در شام افتخاری کاخ سفید در سال 2014 به هم معرفی شدند. در آن زمان ورگارا هنوز با نیک لوب رابطه داشت. بعد از این که مدت کوتاهی از جدایی این دو گذشت، مانگانیلو از فرگوسن خواست که شماره ورگارا را به او بدهد. البته ورگارا در ابتدا علاقه ای به مانگانیلو نداشت اما وی توانست ورگارا را تحت تاثیر قرار دهد و 6 ماه بعد این دو نامزدیشان را اعلام کردند تا این که در نهایت در سال 2015 به طور رسمی با هم ازدواج کردند.


9- دیوید و ویکتوریا بکام

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

دووید بکام حتی زمانی که هنوز ویکتوریا را ندیده بود نیز می دانست که با او ازدواج خواهد کرد! به گفته دیوید، او همسر کنونی خود را در یکی از موزیک ویدیوهای گروه اسپایس گرلز دیده و به دوستش چنین گفت:"آن دختر با لباس کوتاه تیره را می بینی؟ من می خواهم با او ازدواج کنم". این دو در نهایت در یک مسابقه فوتبال خیریه در سال 1977 با هم ملاقات کرده و در همان نگاه اول عاشق هم شدند. ویکتوریا در این باره چنین گفته است:" او به من گفت که وقتی به خانه رفته شماره تلفن مرا روی چیزهای زیادی نوشته تا در صورت گم کردن شماره ام بتواند با من تماس بگیرد". دیوید نیز در مورد نحوه آشنایی با همسرش چنین می گوید:" همسرم مرا از یک کتاب استیکرهای فوتبالی انتخاب کرده بود. و من او را از طریق تلویزیون انتخاب کردم. من از همان اول حس کردم که قرار بوده ما از همان اول با هم باشیم".


10- نیکول ریچی و جوئل مدن

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

به گفته جوئل مدن، او کسی بود که به ریچی علاقمند شده و راضی کردن او برای ازدواج بسیار سخت بوده است. وی در این باره چنین گفته است:" اولین باری که او را دیدم با هم دوست بودیم. اما فکر نمی کنم که او مرا انتخاب کرده بود. من همیشه به او می گفتم که به من یک فرصت بده و یک بار با هم بیرون برویم". درنهایت ریچی با این درخواست موافقت کرده و خیلی زود رابطه بین این دو شکل گرفت و ریچی باردار شد. البته مدت زمان قابل توجهی طول کشید تا مدن بتواند ریچی را راضی به ازدواج نماید.


11- کیم کارداشیان و کانیه وست

عاشقانه‌ترین رابطه‌های ستاره‌های هالیوودی 1

کیم کارداشیان و کانیه وست سال ها بود که همدیگر را می شناختند. این دو برای اولین بار زمانی که کیم با دیمون توماس زندگی می کرد با هم ملاقات کردند. وست برای اولین بار در سال 2006 و زمانی که عکسی از کیم و پاریس هیلتون دید متوجه علاقه خود به او گردید. این دو در یک مهمانی در سال 2007 در بورلی هیلز بار دیگر با هم روبرو شدند هر چند در آن زمان نیز با اشخاص دیگری در رابطه بودند. درنهایت پس از جدایی کارداشیان از همفریز، این دو به طور همزمان تنها شده و با هم ازدواج کردند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان