امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا ویدال به جای اینتر، به بارسا پیوست؟ ▼←

#1
آلمانی‌ها از انتقال ویدال چه می‌گویند
چرا ویدال به جای اینتر، به بارسا پیوست؟

هر دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا رسماً اعلام کردند که آرتورو ویدال با قراردادی سه‌ساله به ارزش تقریبی 30 میلیون یورو به غول کاتالان خواهد پیوست. 


به گزارش ورزش سه، این هافبک شیلیایی بعد از سه فصل حضور در بایرن به بارسا خواهد پیوست. ویدال در دوران حضورش در مونیخ به تیم بزرگ این شهر کمک کرد تا سه بار پیاپی قهرمانی در بوندس‌لیگا را جشن گرفته، یک بار در جام حذفی آلمان به قهرمانی رسیده و فصل گذشته تا مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ  قهرمانان پیش برود. 
 
در طول تابستان و در جریان فرصت نقل و انتقالات فوتبال اروپا، خبرهای زیادی درباره‌ی پیوستن ویدال به اینترمیلان مطرح شده بود. اما انتقال او به این باشگاه حاضر در سری آ با موفقیت همراه نشد تا بارسلونا پا پیش گذاشته و پیشنهاد بهتری به این هافبک شیلیایی ارائه دهد. 

به گزارش روزنامه‌ی بیلد آلمان، مدیربرنامه‌های ویدال، فرناندو فلیچویچ با شروع فرصت نقل و انتقالات، او را به همه‌ی باشگاه‌های بزرگ پیشنهاد داده بوده و اعتقاد داشته که می‌تواند با منعقد کردن یک قرارداد بزرگ، همه‌ی طرف‌ها را راضی کند. به گزارش بیلد، انتقال ویدال به اینتر، به این دلیل ناموفق بوده که اینتر می‌خواسته ویدال را به عنوان یار قرضی به خدمت بگیرد، با این گزینه که در پایان مهلت حضور او به عنوان یار قرضی در اینتر، بتواند ویدال را خریداری کند. اما هم ویدال و هم فلیچویچ قاطعانه به اینتر می‌گویند که آنها تنها خواهان یک انتقال دائمی هستند. این خواسته البته با توجه به 31 ساله بودن ویدال منطقی به نظر می‌رسد. از سوی دیگر اینتر قصد داشته دستمزد سالانه‌ای معادل 4.5 میلیون یورو به ویدال پرداخت کند ولی بارسلونا در پیشنهاد خود، دستمزد سالانه را 9 میلیون یورو در نظر می‌گیرد.
 

چرا ویدال به جای اینتر، به بارسا پیوست؟ ▼← 1


 


از سوی دیگر فلیچویچ در مورد انتقال به بارسلونا نظر مثبتی داشته چون باشگاه کاتالان، پائولینیو را به تازگی و بر خلاف میل مربی‌اش ارنستو والورده از دست داده و این به ویدال امکان می‌دهد راحت‌تر به ترکیب فیکس تیم راه یابد. ویدال در صورت انتقال به اینتر برای راه یافتن به ترکیب اصلی باید با راجا  ناین‌گولان که به تازگی به این تیم ملحق شده، ژائو ماریو، مارسلو بروزویچ، و ماتیاس وسینو رقابت می‌کرد که همگی جوان‌تر از ویدال هستند. 
 

قرارداد ویدال برای بایرن هم منطقی به نظر می‌رسد. بایرنی‌ها تعداد زیادی هافبک وسط در اختیار دارند، به خصوص حالا که لئون گورتزکا را هم به خدمت گرفته‌اند. فروش ویدال 31ساله که مسلماً جوانتر نخواهد شد و در سه فصل گذشته بارها و بارها با مصدومیت مواجه بوده، با قیمتی 7.5 میلیون یورو کمتر از مبلغ پرداختی بایرن برای خرید او مسلماً برای باواریایی‌ها معامله‌ی بدی نبوده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط banozk
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست+عکس
  پاسور 46 ساله به شهرداری ارومیه پیوست
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  لژیونر خوزستانی به نفت مسجدسلیمان پیوست
  هافبک استقلال به گل گهر سیرجان پیوست (عکس)
  رسمی: قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان