امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی Need for speed: most wanted2

#1
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
Need for speed: most wanted2

بازی need for speed: most wanted آخرین و نوزدهمین بازی از سری need for speed ـه؛ که حتما همه ی علاقه مندان به بازی های رایانه ای مخصوصا طرفدران بازی های اتومبیل رانی با این مجموعه آشنایی کامل رو دارند.


most wanted تونست یه جورایی اعتمادِ بازی خورها رو به این دست از بازی ها که بعد از عرضه ی بازیِ the run از دست رفته بود رو برگردونه.


میشه گفت که need for speed به ریشه ی خودش برگشته و تعقیب و گریزهای پر هیجان، بین پلیس و ماشین های مسابقه ای رو می شه دوباره تو این بازی تجربه کرد، علاوه بر اون شما توی این بازی، آزادانه می تونید توی خیابان های شهر رانندگی کنین. یکی از ویژگی های منحصر به فرد most wanted، نقشه ی بازِ بازیه.

نورپردازی روز و شب بسیار خیره کننده کار شده، روند گذر شب به روز و بلعکس باعث میشه شما بعضی وقتها حتی دست از رانندگی بردارید و به مناظر غروب و طلوع خورشید خیره بشید.

need for speed: most wanted در تاریخ 9 آبان به صورت جهانی برای pc و ps3 و xbox360 منتشر شده و از بیشتر سایت های نقد بازی، نمره ی بسیار خوب و خوب رو گرفته.

2. Temple run - اما بازی بعدی که می خوایم بهتون معرفی کنیم، temple run اِ، که سال گذشته برای سیستم عامل ios عرضه شد، موفق به کسب محبوبیت زیادی بین گیمرهای/بازی باز های دنیا شد و در مدت کوتاهی توسط کاربران این سیستم عامل، 40 میلیون بار دانلود شد.

بعد از این موفقیت، شرکت سازنده ی این بازی تصمیم گرفت که این بازی رو برای سیستم عامل اندروید هم عرضه کنه تا بتونه موفقیت خودش رو در این بخش هم تکرار کنه.

در این بازی شما کنترل شخصیتی رو به عهده دارین که با شیئی عتیقه و گرانبها از یک معبد قدیمی خارج می شه و باید با استفاده از تکون دادن دستگاه خودتون مثلا اسمارت فون یا تبلت، از دست محافظین فرار کنید و موانع موجود در مسیر رو پشت سر بذارید.

همینطور که گفتیم این بازی برای اسمارت فون های با سیستم عامل IOS و اندروید در دسترسه.

3. NBA 2K13

حتما علاقه مندان به بازی های ورزشی، به خصوص بسکتبال با این عنوان آشنا هستند. این سری از بازی ها رو هر ساله 2k در اوایل زمستون برای همه ی کنسول ها عرضه می کنه. می تونیم بگیم که این بازی یکی از بهترین شبیه سازی های بسکتبال در دنیای بازی های رایانه ایه.

از لحاظ گرافیکی نسخه ی 13 این بازی نسبت به نسخه ی فبلی اون، تفاوت محسوسی نداره. فقط می شه به این نکته اشاره کرد که سازندگان این بازی در این نسخه به جزئیات توجه بیشتری کردن تا اونجایی که حتی نوع کنترل توپ و پاس دادن هر بازیکن رو به صورت منحصر به فرد طراحی کردن تا حس واقعی تری به شما داده بشه.

یکی از نکات منفی بازی، گزینه های زیادیه که درمنوی اصلی بازی بدون دسته بندی خاصی قرار گرفته که گاهی موجب گیج شدن و سردرگمی مخاطب می شه.

در این نسخه، شما می تونید کنترل یه بازیکن رو در خارج از زمین بازی نیز در اختیار داشته باشید و در کنفرانس های مطبوعاتی قبل از بازی به بحث با خبرنگاران بپردازید و با هوادارن خودتون ملاقات کنید و یا حتی باعث اخراج مربی تیمتون بشید! و در آخر اینکه، این بازی 28 آذر به صورت جهانی برایpc ،ps3 ، xbox360 و pspارائه شده.

4. the last of us

بازی The last of us یا "آخرین نفر از ما" یکی از عناوین مهمیه که قراره همین امسال (2013) به صورت اختصاصی برای ps3 منتشر بشه. پیش نمایش هایی که از این بازی سال گذشته به نمایش گذاشته شد، توجه خیلی از بازی خورهای دنیا رو به خودش جلب کرد،

این بازی توسط همون شرکتی ساخته می شه که سری بازی های پرطرفدار uncharted رو برای ps3 تولید کرده و تونست با اون بازی موفقیت های زیادی کسب کنه. داستان این بازی درباره ی پدر و دختری است که بعد از اینکه دنیا توسط ویروسی مرموز آلوده شده، سعی در ادامه ی بقا دارند.

شرکت سازنده، 17 اردیبهشت سال 92 رو به عنوان تاریخ ارائه ی جهانی این بازی معرفی کرده و این بازی به صورت انحصاری فقط برای کنسول ps3 عرضه میشه و خبری از عرضه ی این بازی برای pc یا سایر کنسول های دیگه نیست.
چند عکس ازمحیط بازی
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ASSASSINS CREED-NAPOLE
آگهی
#2
من بازیشو دارم عالیه
عشقه نواک جوکوويچ
معرفی بازی Need for speed: most wanted2 1
چاکر همه ي بروبچ فلش خورBig Grin
پاسخ
#3
manam Bazisho mikhaMMMM cryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying

AngryAngryAngryAngryAngry
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان