امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریال The Rain ∏Π○● برای فصل دوم تمدید شد

#1
[rtl]سریال The Rain  ∏Π○● برای فصل  دوم تمدید شد 1[/rtl]






شبکه نتفلیکس از تمدید سریال دانمارکی و آخر الزمانی باران (The Rain) برای فصل دوم خبر داد.


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،سریال the rain رسما برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه سریال نت فلیکس روز گذشته از تمدید این سریال برای یک فصل دیگر خبر داد. سریال The Rain اولین سریال اورجینال دانمارکی شبکه نت فلیکساست که فصل اول آن ماه گذشته از این شبکه استریم منتشر شد. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Rain از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال منتشر نشده است. فصل اول سریال The Rain در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. کلی لوگنبیل، معاون رئیس بخش محصولات اورجینال بین المللی شبکهnet flix ، در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:


نقل قول:
ما واقعا هیجان‌زده هستیم که قرار است در یک فصل دیگر با این بازیگران با استعداد و تیم تولید شگفت‌انگیز همکاری کنیم. هسته داستان سریال The Rain مربوط به انسان و موارد مرتبط با آن است و به موضوعات جهانی مختلف می‌پردازد که هرکسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. واقعیت آن است که فصل اول سریال The Rain با استقبال بینندگان سراسر جهان روبه‌رو شده است و بار دیگر ثابت شد که داستان‌های قوی می‌توانند از مرزها نیز فراتر بروند.


سریال The Rain  ∏Π○● برای فصل  دوم تمدید شد 1


وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Rain بر عهده یانیک تای موسشولت، اسبن تافت جاکوبسون و کریستین پوتالیوو بوده است که برای ساخت فصل دوم آن نیز باز خواهند گشت. آلبا آگوست، میکل بو فوسگارد، لوکاس لینگارد تونسن، لارس سیمونسن، سانی لیندبرگ، جسیکا دینیج، آنجلا باندالوویچ، ایبن یایله، لوکاس لاکن و یوهانس کونکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Rain حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


سریال The Rain داستان بارش یک سری از ابرهای ناقل ویروس بسیار کشنده‌ای است که نصف جمعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را از بین می‌برد. دو نوجوان، پنج سال پس از این حادثه برای اولین بار از پناهگاهشان که یک انبار است خارج می‌شوند و در مسیری برای یافتن بقیه نجات‌یافتگان حرکت می‌کنند. این دو نوجوان پس از یافتن گروهی کوچک از نجات‌یافتگان می‌فهمند با اینکه تمام خیابان‌ها، مدرسه‌ها و سوپرمارکت‌ها متروکه شده‌اند؛ اما خطر پس از بیرون رانده شدن ویروس مهلک رفع نشده‌ است. هنوز سلاح‌ها، دار و دسته‌ها و قتلگاه‌هایی وجود دارند که تهدیدی برای جان انسان‌ها هستند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان