امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندانی شدن عجیب یک زن داخل وان حمام به مدت 5 روز

#1
زندانی شدن عجیب یک زن داخل وان حمام به مدت 5 روز 1

آلیسون گیبسون زن 54 ساله ای است به دلیل چاقی
اش در وان حمام به مدت 5 روز گیر افتاده بود و در
نهایت به کمک یک پستچی نجات یافت.

زنی به خاطر چاقی 5 روز در وان حمام گیر کرد

یک زن اهل میشیگان پس از ناتوانی در حرکت ، پنج روز در وان حمام خانه خودش گیر کرد اما در نهایت به لطف یک پستچی هوشیار که متوجه شد او طبق معمول بسته پستی اش را باز نکرده است نجات یافت ؛ ماجرای این حادثه را در بخش خواهید خواند.

داستان زندانی شدن یک زن به مدت 5 روز داخل وان حمام خانه اش

آلیسون گیبسون 54 ساله در 15 اکتبر در حمام خودش زندانی شد ؛ او طبق معمول همیشه در وان حمام خودش دراز کشیده بود، اما بعد از اتمام حمام ، او فهمید که نمی تواند خودش را از وان جدا کرده و بیرون بکشد. به نظر می رسید که او در اطرافش چیزی برای گرفتن به عنوان دستگیره نبود و هم هیچ راهی برای گرفتن چیزی وجود نداشت که در آن گیر کرده بود ؛ بدتر از همه او تلفن خود را در اتاق دیگری جا گذاشته بود و نمی توانست کسی را برای کمک صدا کند.

گیبسون به ایستگاه خبری محلی "WJRT - TV " گفت:"وقتی داخل وان شدم، دیگر نتوانستم بیرون بیایم. چون دستگیره ای که از آن برای بلند شدن استفاده می کردم پشتم بود و من نمی توانستم خودم را به یک طرف برگردانم تا چیزی را بگیرم تا برای بیرون رفتن از وان حمام از آن استفاده کنم."

زندانی شدن عجیب یک زن داخل وان حمام به مدت 5 روز 1

این زن 45 ساله که تنها زندگی می کند توضیح داد که، "هنگامی که سرما خوردم و سردم شد، خواستم یک دوش داغ بگیرم و وقتی تشنه ام شد، خواستم کمی آب سرد بنوشیم.

از اینجا شروع شد که خواستم راهی برای بیرون آمدن از وانم را پیدا کنم."متاسفانه، گیبسون نتوانسته بود راهی برای خارج شدن از وان حمامش پیدا کند و یا برای پنج روز با کسی تماس بگیرد. احتمالاً اگر آن پستچی به همسایگان اطلاع نداده بود که این خانم نامه های پستی اش از روز 19 اکتبر در صندوق پستی اش مانده، بیش از این در آنجا می ماند. برخی از همسایگان به پشت خانه اش رفتند و او را صدا زدند و پس از شنیدن صدای فریادهایش که برای کمک فریاد می کشید، با امداد تماس گرفتند.

افسران پلیس از طریق یک پنجره وارد خانه آلیسون گیبسون شدند و بعد از باز کردن در حمام، زنی را پیدا کردند که به پشتش در وان حمام دراز کشیده است، رئیس پلیس چف استیسی ویلبورن به اینساید ادیشن گفت:" وقتی در حمام را باز کردیم، پشت آن خانم پوشیده از کپک بود، کف اتاق و دیوارها خیس بود و سقف چکه می کرد.

"این خانم برای مدت چهار روز در یک بیمارستان محلی بستری شد، اما به نظر می رسید که زندانی شدن غیر عادی او هیچ تاثیری بر سلامتی او نداشته است. او در شرایط خوبی مرخص شد و تصمیم گرفت در مورد شرایط سخت خود صحبت کند و از همسایگان و پستچی برای کمکشان تشکر کند. گیبسون به خبرنگاران گفت که او قصد دارد در سریع ترین زمان ممکن یک حمام ایستاده نصب کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط **Maria** ، nilofar1999 ، ارزوخواجه
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  عجیب و غریب‌ترین تابو‌ها در دنیا
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
  رستورانی عجیب با دو گارسون میمون!!!!!
  اقدام عجیب در کتاب فارسی پایه هفتم
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  عشق عجیب یک دختر به عروسک زامبی (عکس)
  سفر عجیب این کودک دوساله به دور دنیا
  جنجال عکس عجیب سلبریتی ایرانی با نظامیان آمریکایی (عکس)
  انتقام عجیب یک دختر از دوست پسر خیانتکارش ( تصاویر )

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان