امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نویسندگان معروف جهان ^^

#1
نویسندگان معروف جهان چه کسانی هستند؟ اگر علاقمند به نوشتن و نویسندگی هستی و میخوای از نویسندگان معروف جهان الگو بگیری، پس بهتره این مطلب رو دنبال کنی تا رمز موفقیت این بزرگان رو متوجه بشی و ازش استفاده کنی. لیست بهترین نویسندگان معروف جهان رو در ادامه میتونی بخونی (;


1. ویلیام شکسپیر بهترین نویسنده تاریخ
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

اسم ویلیام شکسپیر نویسنده برتر تاریخ حتما به گوشت خورده. شکسپیر با خلق آثار فوق العاده اش تونست که به شهرت جهانی برسه. این نویسنده بزرگ علاوه بر نوشتن و شعر سرودن، به کارگردانی هم مشغول بود و نمایشنامه های جذابی رو به نگارش در می آورد. شکسپیر 24 سال از عمرش را وقف نویسندگی کرد و 27 اثر معروف و ماندگاری هم ازش به جا موند. بعضی از این آثار عبارتند از: رومئو و ژولیت، هملت،رام کردن زن سرکش،قیصر و…. نوع قلم شکسپیر بیشتر در مورد انسانیت و شخصیت های مختلف جامعه بود.

2. گوته از نویسندگان معروف جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

گوته نویسنده معروف جهان که علاوه بر نویسندگی، شاعر، ادیب، نقاش، فیلسوف، سیاستمدار و محقق هم بود! گوته با استعداد فوق العاده اش در تمام این زمینه ها موفق عمل کرد. جالبه بدونی که گوته چندین زبان زنده دنیا رو هم یاد گرفته بود. به قولی گوته نابغه به تمام معنا بود. یکی از کتابهای مشهور گوته به اسم”فاوست” است که در مورد سرگذشت کیمیاگری صحبت میکنه که میخواست از همه اسرار طبیعت مطلع بشه! خوندن کتاب های این نویسنده بزرگ ادبی، روح انسان رو جلا میبخشه.

3. چارلز دیکنز بزرگ ترین رمان نویس جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

چارلز دیکنز برجسته ترین رمان نویس و نویسنده انگلیسی است.  چارلز دیکنز با قلم شیوا و  فصیحی که داشته یکی از تأثیرگذارترین نویسنده ها در زبان انگلیسی بوده است. چارلز دیکنز در داستان سرایی و نثر نویسی استعداد فوق العاده ای داشته و یه چهره محبوب و شناخته شده بین علاقمندان به کتابخوانی است. از مهمترین آثارش میتوان به دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور تویست و داستان دو شهر اشاره کرد.

4. مارک تواین نویسنده خلاق و از نویسندگان معروف جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

اگر توی دوران کودکی و نوجوانیت ماجراهای تام سایر و هکلبری فین رو نخونده باشی، حتما سریال کارتونی هکلبری فین رو دیدی. نویسنده ی این داستان های پر ماجرا و شوخ و شنگ، مارک تواین است. مارک تواین، با داستان هاى پرماجراى خودش مثل  «تام سایر» و «هاکلبرى فین» به یه نویسنده جهانی تبدیل شد که توی کل دنیا خواننده های فراوانی هم پیدا کرد. با تمام جرات میشه گفت که مارک تواین یکی از بهترین نویسندگان معروف جهان است.

5. ویکتور هوگو نویسنده مشهور در دنیا
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

بدون شک ویکتور هوگو نویسنده سرشناس فرانسوی رو میشناسی یا حداقل اسم کتاب “بینوایان” رو شنیدی. ویکتور هوگو از بزرگترین نویسندگان معروف و یکی از مهم ترین نویسنده های رمانتیک جهان به حساب میاد. مهمترین اثرش هم “بینوایان” و “گوژ پشت نتردام” است و کتابهای جالب دیگری هم نوشته است. ویکتور هوگو شاعر موفقی هم بود و علاوه بر شعر سرودن، نمایشنامه های جذابی رو هم می نوشت. اما بیشتر به عنوان یه رمان نویس شناخته می شد. خوندن کتاب “بینوایان” خالی از لطف نیست!

6. جین آستین نویسنده زن موفق در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

جین آستین یکی از غول های ادبیات انگلیسی در جهان بود. اما با اینکه حدود دویست سال از دوره جین آستین میگذره ولی همچنان کتابهاش پرفروشه و خواننده های پرطرفداری داره. شش رمان مهم و تأثیر گذارش به ترتیب: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک، اما و نورثنگر آبی هستن. تعداد زیادی از کتابهایش وقتی که در قید حیات بود، شهرت چندانی نداشت! اما بعد از مرگش اسم این نویسنده انگلیسی بر سر زبان‌ها افتاد.

7. سیدنی شلدون از نویسندگان شناخته شده در دنیا
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

سیدنی شلدون،  از نویسندگان مشهور آمریکایی که بعد از میانسالی دست به قلم شد! اما توی همون سن و سال هم تونست که با آثارش غوقا به پا کنه. اولین کتابش ” صورت برهنه ” بود. بعدها هم رمان “آن سوی نیمه شب”  رو نوشت که به عنوان پرفروش‌ترین رمان سال انتخاب شد، از جمله آثار مهم شلدون: غریبه‌ای در آینه، خط خون، خشم فرشتگان، استاد بازی، اگر فردا بیاید، خاطرات نیمه شب، دنیا به آخر می‌‌رسد، صبح، ظهر و شب، بهترین نقشه‌های حساب شده  هستن. در بیشتر کشورهای جهان رمان های این نویسنده، خواننده های زیادی داره و همین باعث شهرت و اعتبار بیشترش در دنیا شده است.

8. کن فالت نویسنده خوش قلم و موفق در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

کن فالت نویسنده خوش قلم اما رمان نویس ترسناک! این نویسنده موفق در نوشتن رمان های وحشتناک و داستانهای دلهره آور، تبحر خاصی داره. تا به امروز هم بیشتر از 30 رمان رو منتشر کرده. برخلاف شلدون، این نویسنده از جوانی دست به قلم شد و در سن 27 سالگی کتاب “چشم سوزان” رو نوشت و اولین اثرش جزو پرفروش ترین کتاب بین المللی شد. کتابهای دیگرش مثل: راه حل ربه کا،  در کنار شیرها، بر بال عقاب ها ، همزاد سوم است که تونست با موفقیت روبرو بشه. کن فالت یکی از نویسندگان معروف جهان است.

9. نوآم چامسکی نویسنده پرآوازه در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

آورام نوآم چامسکی  زبان‌شناس ، فیلسوف  و نویسنده سیاسیه که با جرات و با قلم تند و تیزش به تمام روسای جهمور آمریکا انتقاد کرده و حتی راجع به کندی که محبوبیتی باورنکردنی داره هم معترض بوده! و در این مورد  کتاب نیمه تاریک کاملوت رو نوشته است.

10. لوبسانگ رامپا نویسنده نام آشنا و معروف در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

لوبسانگ رامپا از نویسندگان معروف جهان و متافیزیست و عارف بزرگ است. از کتابهای ارزشمند و مشهورش میتوان به کتاب “با شما تا ابدیت” و “چشم سوم” اشاره کرد. رامپا توی کتاب چشم سوم از شیوه های فیزیکی برای باز کردن چشم سوم استفاده میکنه!! مشخصه که رامپا به موضوعات فراطبیعی  علاقه زیادی داشته و نکته مهمتر این است که کتابهاش رو بر اساس دونسته های علمی و مثالهای واقعی که براش اتفاق افتاده، مینوشته. این شیوه یه امتیاز بزرگی براش بود که حرفهایی که مینوشت رو به اثبات می رسوند.

11. مایکل لوسیر نویسنده توانای کتابهای موفقیت
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

مایکل لوسیر نویسنده خوش ذوق و خوش انگیزه ای که امروزه کتابهای قانون جذبش شهرت زیادی داره. مایکل لوسیر علاوه بر نویسندگی، مربی و آموزش دهنده انگیزشی است و یه آدم موفقی که سعی کرده به تمام افراد جامعه کمک کنه تا طرز تفکرشون رو بهتر کنن تا زندگیشون زیباتر بشه. این نویسنده ارزشمند توی نقاط مختلف دنیا هم سمینارهای موفقیت و قانون جذب رو برپا میکنه.

12. استیفن کینگ از بهترین نویسندگان معروف جهان

نویسندگان معروف جهان ^^ 1

استیفن ادوین کینگ توی سن۲۶ سالگی اولین رمان خودش رو با اسم “کری“به چاپ رسوند. بعد از این رمان که با استقبال خوبی هم روبرو شد، اسم کینگ جهانی شد و کتابهاش هم مرز فروشهای میلیونی رو شکست!! استیفن کینگ یکی از فعالترین نویسنده هایی است که با جان و دلش کتابهاش رو مینویسه و براشون وقت زیادی میذاره. یکی از بهترین کتابهاش به اسم “فصول گوناگون” است که فیلمهای موفقی هم از روی این کتاب ساخته شد. علاوه بر اون آثار مختلفی هم ازش به صورت فیلم پخش شده مثل: مسیرسبز- رهایی از شاوشنگ – درخشش – میزری – کری – پنجره مخفی – نا امیدی – با من باش – منطقه مرده – کامیونها – پرنده شب – شکارچی رویا – غبار و … استیفن کینگ همچنان یکی از بهترین داستان نویسان دنیا است که تونسته بیشتر از 100 رمان و 300 داستان کوتاه رو بنویسه. این نویسنده محبوب و دوست داشتنی، جایزه های مختلفی رو هم برنده شده مثل جایزه بنیاد کتاب ملی آمریکا که بهش تعلق گرفت.

13. دیوید نیون نویسنده کتاب های روانشناسی و انگیزشی
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

نویسنده پرفروش ترین کتابهای سری صد راز ساده است. دیوید نیون از نویسندگان معروف جهان است که با نوشتن کتابهاش بهترین اطلاعات رو از تحقیقات علمی آشکار می کنه . هر کسی با خوندن کتابهاش میتونه به سادگی درکش کنه.

14. وی اس نیپال از برترین نویسندگان در دنیای نویسندگی
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

وی اس نیپال  اغلب کتابهاش در مورد تفاوت زندگی بین ثروتمند و فقیر است. نیپال برنده جایزه معتبر بوکر است و در طول چهل و پنج سالی که به نویسندگی سرگرم بود تونست که بیشتر از 20 جلد کتاب رو منتشر کنه. از آثار داستانیش میشه به خانه ای برای آقای بیسواس، در خم رودخانه و راهی در جهان اشاره کرد. از کتابهای غیر داستانیش هم میشه به گذرگاه میانی، در هند غربی اشاره کرد. کتابهای مذهبی مختلفی رو هم به رشته تحریر در آورده. نیپال از نویسندگان معروف جهان است که آثار موفق و جالبی هم منتشر کرده است.

15. هارولد رابینز نویسنده ای موفق با کتابهای بی نظیر
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

هارولد رابینز نویسنده پر آوازه و پولدار آمریکاییه اما کودکی فقیرانه ای داشت! با اینکه توی دوران نوجوانیش به شغل های مختلفی مثل چادویی، شاگرد بستنی فروشب و دلالی مشغول بود اما هیچ وقت نا امید نشد! و با تمام قدرت آینده درخشانی رو برای خودش رقم زد و از نویسندگان معروف جهان شد. توی دوران نوجوانیش به ذهنش خطور کرد که به نوشتن مشغول بشه، هر چند بعد ها به کار تهیه کنندگی مشغول شد اما باز هم نوشتن رو ول نکرد و همچنان ادامه داد تا بالاخره تونست برای خودش جایی بین نویسنده های مشهور باز کنه . رمان “به غریبه دل مبند ” و دیگر آثارش همچون “بانوی تنها “، “پایان عشق”،”دزد دریایی” و… همیشه جزو بهترین و پرفروش ترین رمانها بوده‌اند.

16. ویکتو فرانکل جزو نویسندگان معروف جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

ویکتور فرانکل  از چهره های سرشناس و نامداری است که موفق شده درجهٔ دکترای اعصاب و روان رو کسب کنه و به غیر از این مدرک از ۱۲۰ دانشگاه در سراسر جهان هم دکترای افتخاری گرفت!! فرانکل یه دیدگاهی جدیدی به اسم معنا درمانی یا لوگوتراپی رو عنوان کرد و در مورد این نظریه اش کتاب های خوبی هم  توی زمینه روانشناسی نوشت.  کتاب ” انسان در جستجوی معنا” از کتابهای معروف این نویسنده و پزشک موفق است.

17. میکا والتاری نویسنده کتابهای جذاب و خواندنی
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

میکا تویمی والتاری دانش آموخته رشته فلسفه است که توی سالهای جوانیش یه مدتی رو توی مطبوعات مشغول به کار بود و این براش انگیزه ایجاد کرد که دستی به قلم بگیره تا استعدادش رو شکوفا کنه. بیشتر کتابهای این نویسنده پرآوازه در مورد داستان های تاریخی است. در واقع رمان‌هاش بیشتر از واقعیات جامعه حکایت میکنه و رخدادهای تاریخی، اسطوره ها رو بیان میکنه. حتما کتاب معروف “سینوهه” رو خوندی یا حداقل در موردش چیزی میدونی. والتاری نویسنده این کتاب پرفروش است. علاوه بر اون کتابهای  فرشته سیاه، مینوتوس (مشاور) نرون ،  سرنگونی قسطنطنیه،  مردی بالای صلیب و… از نوشته های این نویسنده خوش قلم است.

18. ماسارو ایموتو نویسنده کتابهای پرفروش در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

ماسارو ایموتو با تحقیقاتی که توی زمینه آب میکرو کلاستر و فن آوری تجزیه و تحلیل طنین افکنی مغناطیسی داشت، مشتاق شد که در مورد راز آب پژوهشی رو هم انجام بده که نتایج این بررسی هاش رو توی کتاب های مختلفی به نگارش درآورد. نظریه های جالب و خوندنی رو در مورد کریستال های منجمد شده آب ارائه داده که این نظریاتش هم مورد تایید موسسات علمی فیزیکی و زیست شناسی بوده است. کتابهای این نویسنده علمی برای علاقمندان به کشف راز طبیعت توصیه میشه.

19. ماکس لوشر نویسنده و روانشناس معروف
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

ماکس لوشر از نویسندگان معروف جهان و استاد روانشناسی است که تونست از لحاظ روان درمانی یه کتاب جالبی رو به رشته تحریر در بیاره. لوشر معتقد بود که رنگها نه تنها قابلیت انتقال پیام و احساسات و عواطف رو دارن حتی قابلیت انرژی درمانی رو هم دارن!! به نظر لوشر، رنگهای مختلف، احساسات متفاوتی هم ایجاد میکنه! مثلا رنگ آبی آرامش بخشه یا رنگ سیاه افسرده کنندس! در مورد این ادعای خودش هم یه کتاب پرطرفداری رو منتشر کرد. بهت توصیه میکنم که این کتاب رو حتما بخونی چون رنگ مورد علاقه ات میتونه وضعیت روحی و نوع رفتارت رو نشون بده!!

20. نیکولاس اسپارکس از نویسندگان برتر در جهان
نویسندگان معروف جهان ^^ 1

نیکولاس اسپارکس  یکی از نویسندگان معروف جهان و نویسنده ای باپشتکار است. زمانی که نیکولاس در سنین نوجوانی بود، یه رمانی نوشت که هیچ وقت منتشر نشد! در سالهای بعدی هم رمانی دیگر نوشت که باز هم منتشر نشد! اما نیکولاس تسلیم نشد و  در سال 1990 برای  نوشتن زندگی‌نامه با “بیلی میلز “برنده طلای المپیک همکاری کرد! با اینکه از نظر مالی اوضاع خوبی نداشت و کمتر تونست که در مورد این نوشته اش تبلیغ کنه اما تونست که 50000 کپی از اون رو بفروشه!! بعد از این دوران دیگه نیکولاس روی غلتک نوشتن افتاده بود و آثار موفقی هم از خودش منتشر کرد. “پیامی در بطری”، “نجاتم بده ” ، “شبهای رادنث” ،”سه هفته با برادر من “، “مومن حقیقی ” و “در‌نگاه‌اول” از جمله آثار اسپارکس هستن. کتابهای اسپارکس به بیش از 35 زبان ترجمه شده و از نویسندگان بسیار معروف آمریکاست.

با خوندن این مطلب تونستی با بهترین نویسندگان معروف جهان آشنا بشی.
کتابهای کدوم یکی از این نویسنده ها رو خوندی و برات جالب بوده؟! (((:
اسم نویسنده مورد علاقه ات توی لیست بود؟! ^^
نظرت رو بنویس. Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط †cυяɪøυs† ، **Maria** ، sober
آگهی
#2
جای آگاتا کریستی خالی!
*(:با زندگی نساز که زندگی رو میبازی.زندگیت رو بساز
پاسخ
 سپاس شده توسط ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هوشنگ مرادی کرمانی و اثر پذیری اش از نویسندگان
Earth سخنان متفکران جهان:]
  مهم ترین ویژگی نویسندگان
  از اولیور تویست تا خانم هاویشام: معروف‌ترین شخصیت‌های چارلز دیکنز
  نویسندگان ایرانی تبار با شهرت جهانی!
  در جستجوی نویسندگان نوستالوژی مدرسه
Exclamation واکنش انجمن نویسندگان به همخوانی دانش‌آموزان!
Smile فهرستی از برترین آثار نویسندگان زن
Smile چند قدم در جهان ادبیات زنانه
Star نگرانی انجمن نویسندگان کودک درباره «تقلیل و کاهش جایگاه ادبیات و هنر کودک و نوجوان»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان