امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برنامه‌ی Quick Time را از سیستم‌های ویندوزی خودتان پاک کنید

#1
برنامه‌ی Quick Time را از سیستم‌های ویندوزی خودتان پاک کنید 1

به‌تازگی دو حفره‌ی امنیتی در نسخه‌ی ویندوز برنامه‌ی Quick Time پیدا شده که می‌تواند سیستم کاربران را به خطر بی‌اندازد و اطلاعات آن‌ها را در اختیار هکرها قرار دهد.
در سال‌های اخیر استفاده از برنامه‌ی Quick Time روی سیستم عامل ویندوز بسیار کم شده است. بسیاری از کاربران از برنامه‌های بهتری استفاده می‌کنند و به همین دلیل شرکت اپل هم بروزرسان‌های جدیدی برای این نرم‌افزار عرضه نکرده است.
منتشر نشدن بروزرسان‌های جدید به معنی عدم پشتیبانی امنیتی است و باعث می‌شود که یک نرم‌افزار دربرابر حمله‌‌ی هکرها بی‌دفاع باقی بماند. همین موضوع باعث شده که دو حفره‌ی امنیتی جدید در برنامه‌ی Quick Time پیدا شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده این دو حفره‌ی امنیتی مدت زمان زیادی است که در این برنامه وجود دارند و هیچ وقت از طرف اپل برطرف نشده‌اند. البته هنوز هکری از این روش برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده نکرده؛ اما در صورتی که این موضوع به حالت عمومی در بیاید، خطر زیادی برای کاربران در بر خواهد داشت.
در حالی که اپل هنوز به این اتفاق واکنشی نشان نداده، از کاربران خواسته شده که برنامه‌ی Quick Time را از روی سیستم خودشان حذف کنند.
هنوز مشخص نیست که چه مقدار کاربر به وسیله‌ای این حفره‌های امنیتی آلوده شده‌اند، اما بهتر است هر چه سریع‌تر این برنامه را از روی سیستم خودتان حذف کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان