امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهمترین کارها برای حفظ یک رابطه عاشقانه از دور

#1
Star 
مهمترین کارها برای حفظ یک رابطه عاشقانه از دور 1

در هر رابطه ای ممکن است بنا بر دلایل مختلفی اعم از کاری و.. باید زوجین مدتی از یکدیگر دور باشند. رابطه عاشقانه راه دور دشواری و سختی های خاص خود دارد و برخی از مردم بر این باورند که رابطه از راه دور راه به جایی نمی برد و نباید به این نوع رابطه وارد شد.



مخاطب خود را تمجید کنید:

یکی از موارد بسیار مهم برای حفظ رابطه عاشقانه از راه دور این است در همسر خود این حس را ایجاد کنید که ازدواج با او یکی از اتفاقات قشنگ زندگی شما بوده است و همه توان خود را در جهت حفظ رابطه با او به کار می برید.



مراوده های منظم و خلاقانه داشته باشید:

از رخدادهای پیش پاافتاده زندگی تان صحبت کنید و هر روز به یکدیگر «صبح به خیر» و «شب بخیر » بگویید و برای یکدیگر عکس، پیام های صوتی و ویدئویی ارسال کنید تا طرف مقابل بتواند محبت و توجه شما رادریابد.



شیطنت آمیز و تحریک کننده صحبت کنید:

در رابطه هر زوج زندگی جنسی نقش ویژه ای دارد و رابطه جنسی موجب جذب زوج ها به یکدیگر و در نتیجه ارتباط عاطفی بیشتر آنها با یکدیگر می شود. پس با فرستادن پیام های کنایه آمیز و تحریک کننده و جک های شهوت انگیز آتش رابطه را روشن نگه دارید.



راحت صحبت کنید:

تنها راه ارتباطی شما در رابطه فاصله دار ، صحبت طولانی با فرد مورد نظرتان پشت تلفن است . شما باید در گفتگوی تلفنی خود درباره وقایع جالب در زندگیتان و اتفاقات ایام کودکی خود صحبت کنید تا مخاطب شما بتواند درباره تان به شناخت بیشتری برسد و شما را بهتر بشناسد .



با هم کاری انجام دهید:

رابطه مداوم تلفنی سبب می شود که رابطه شما به سمت یک رابطه کسالت آور پیش برود . پس بهتر است مانند افرادی که به یکدیگر نزدیک هستند ،کارهای یکسانی انجام دهید مثلا یک برنامه ی تلویزیونی را تماشا کنید و درباره ی آن حرف بزنید و با این کارفاصله ها را بشکنید.



از هدیه دادن غافل نشوید:

اگر در دوران عقد قرار دارید و مجبور هستید که از یکدیگر دور باشید با خرید هدیه های کم خرج و جالب او را همواره به یاد خود بیاندازید و از عشقتان سرشار کنید .توجه کنید که هدیه شما حتما نباید گران قیمت مانند جواهر، کیف چرم و… باشد ،



شما می توانید کلیپی از عکس هایتان تهیه کنید و آهنگی عاشقانه روی آن قرار دهید و برایش ایمیل کنید و یا یک جعبه شکلات مورد علاقه برایش بفرستید یا سفارش گل بدهید و برایش ارسال کنید. اگر نقاشی بلدید ، عکس او را بکشید .



از یکدیگر حمایت کنید:

در زمان هایی که عشقتان به شما نیاز دارد مانند زمان هایی که با یک مشکل مهم روبروست و یا بیمار است ، در کنارش باشید و او را تنها نگذارید چون اگر او بتواند به تنهایی کارهایش را انجام دهد، دیگر احتیاجی به شما نخواهد داشت.



دلتنگی هایتان را نادیده نگیرید:

زمان هایی که دلگیر و دلتنگ هستید با همسرتان صحبت کنید و ساده از این لحظات نگذرید و آنها را نادیده نگیرید.



یادگاری بدهید:

به عشقتان هنگامی که با یکدیگر روبرو هستید وسیله ای را به عنوان یادگاری بدهید تا هنگام دوری از شما و به وقت دلتنگی به آن نگاه کند و آرامش پیدا کند.



برای دیدارها برنامه ریزی کنید:

هر چقدر هم برای داشتن ارتباط موثر با همسرتان تلاش کنید چیزی جای دیدار با او را نمی گیرد . درست است برایتان مشکل است اما گاهی ناگهانی به دیدار او بروید و او را غافلگیر و هیجان زده سازید.



برنامه ی دیداری با خانواده داشته باشید:

اغلب خانواده ها فکر می کنند رابطه ی فاصله دار رابطه ی ناسالمی است. در رابطه فاصله داربه جز شناخت یکدیگر خانواده ها نیز باید به شناخت مختصری از شما برسند . بهتر است روزی را در کنار خانواده خود و طرف مقابلتان بگذرانید تا آنها بیشتر با شما آشنا گردند .



مثبت باشید:

اگر در یک رابطه فاصله دار فقط به فاصله و دوری از یکدیگر و سختی های شناخت فکر کنید، بیشتر از یکدیگر دور می شوید اما اگر در این رابطه دید و تفکر مثبت داشته باشید و فقط جنبه های خوب رابطه را در نظر بگیرید ، موجب حفظ سلامت و شادابی رابطه می گردد.



رسیدن به اهداف شخصی و رشد و بالندگی سریع تر از مزیت های رابطه ی فاصله دار است. در رابطه فاصله دار زوجین به این علت که از یکدیگر دورند قدر یکدیگر را بیشتر می دانند و بیشتر برای با هم بودن تلاش می کنند.



اگر به فاصله میان خود و همسرتان به عنوان یک مشکل موقت دقت کنید ، می توانید استوار باشید و چنین حسی را به همسرتان منتقل کنید.



از برنامه ی زمانی یکدیگر آگاه باشید:

با دانستن برنامه زمانی یکدیگرمی توانید در وقت آزاد طرف مقابلتان برای او پیام بفرستید و تلفن بزنید و در زمان کاری مزاحمتی برای طرف مقابل ایجاد نکنید.



در شبکه های مجازی فعالیت یکدیگر را دنبال کنید:

در یوتیوب و اینستاگرام عکس و پست های یکدیگر را لایک کنید و برای یکدیگر کامنت بگذارید . زیر نظر داشتن یکدیگر و دنبال کردن فعالیت یکدیگر در شبکه های مجازی می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد.



تماس ویدئویی برقرار کنید:

هنگام برقراری تماس ویدئویی می توانید به چشمان یکدیگر نگاه کنید و احساساتتان را ابراز کنید و بدین طریق حس خوبی بینتان ایجاد می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رابطه خشونت آمیز چیست و خشونت و آزار خانگی چه مفهومی دارد؟
  نکاتی برای حفظ رابطه عاشقانه حتی از راه دور
  اصول کلیدی برقراری رابطه مناسب با فرزندان
Thumbs Up اجتناب از این کارها قبل از خواب
Wink با این کارها مردتان را عاشق خود کنید
Exclamation انجام ندادن این کارها باعث پشیمانی می شود!
Smile با عیب های همسرتان عاشقانه برخورد کنید
Question علت رابطه جنسی هر شب با همسر چیست؟
Smile شریک کردن کودکان در کارها
Thumbs Up در تربیت کودکان این کارها را هیچگاه انجام ندهید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان