امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برنامه‌های نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اعلام شد

#1
Thumbs Up 
برنامه‌های نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اعلام شد 1


برنامه‌های نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اعلام شد.      
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، نشست خبری این نمایشگاه صبح امروز (۲۵ بهمن ماه) با حضور قادر آشنا (مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران)، سردار حق‌طلب (رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج)، سردار ناظری (معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج) و حسین صفری (عضو شورای سیاست‌گذاری نهمین نمایشگاه دفاع مقدس) در سالن اجتماعات زنده‌یاد عاشوری برگزار شد.
قادر آشنا در این نشست گفت: دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و به‌طورجدی آن را دنبال می‌کنیم.
او در ادامه گفت: یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است و فعالیت‌های فرهنگی و هنری از منظر کتاب محقق می‌شود. سالیان سال است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با اهتمام جدی برنامه‌ریزی‌شده و اکنون برگزاری نهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز بر همین اساس دنبال می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ کشور ما است. اسلام سیاسی در جهان به برکت انقلاب اسلامی ترویج پیداکرده و اسلام به دنبال تشکیل حکومت اسلامی برای رشد فضائل اخلاقی است.


آشنا با اشاره به مقاومت مردم در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نشان از عزم جدی ملت برای انقلاب اسلامی با محور بالندگی است. در مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران حوزه‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت به شکل جدی دنبال می‌شود و در صدر برنامه‌های ما قرار دارد.


در ادامه این نشست سردار حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع سپاه و بسیج گفت: با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول هشت سال، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را سه نوبت در تهران و پنج نوبت در استان‌های اصفهان، شیراز، خراسان و آذربایجان شرقی برگزارشده و امسال نیز به‌واسطه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره شهدای استان کرمان، نهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهر کرمان برگزار می‌شود.

او گفت: در این دوره از نمایشگاه، ناشران حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت حضور دارند و ناشرانی نیز از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و یمن نیز شرکت کرده‌اند و کتاب‌هایی نیز از آثار دفاع مقدس به زبان عربی و انگلیسی در این دوره از نمایشگاه عرضه می‌شود.

سردار حق‌طلب در ادامه مراسم بیان کرد: نهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند در فضایی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع برگزار می‌شود و همزمان با این نمایشگاه سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب قرآن و عترت نیز برگزار خواهد شد. فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، نشست‌های علمی و پژوهشی، نمایشگاه هنری و تولیدات حجمی با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و کنگره علمی ۶۵۰۰ شهید استان کرمان نیز ازجمله برنامه‌هایی است که در مدت نمایشگاه برپا می‌شود.

سردار ناظری نیز در این نشست به تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ ناشر در حوزه قرآن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه حضور خواهند داشت و ۱۰ هزار عنوان کتاب و محصولات فرهنگی را در ۱۹۰ غرفه عرضه می‌کنند.

حسین صفری، عضو شورای سیاست‌گذاری نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز در این نشست اظهار کرد: ترویج آثار دفاع مقدس، ارائه تازه‌های نشر و حمایت از ناشران این حوزه و معرفی نوقلمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین ۲۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای با تخفیف ۲۰ درصدی برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که با حضور بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.
نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت از ۲۷ بهمن تا ۳ اسفند در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان