امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامزدهای بخش «آزاد» جایزه جمالزاده معرفی شدند

#1
Wink 
نامزدهای بخش «آزاد» جایزه جمالزاده معرفی شدند 1

۲۲ نویسنده به مرحله نهایی داوری بخش آزاد جایزه جمالزاده راه یافتند.
به گزارش ایسنا، دبیر جایزه جمالزاده با اعلام اینکه ۲۲ نویسنده به مرحله نهایی داوری بخش آزاد جایزه «جمالزاده» راه یافته‌اند، گفت: بخش آزاد زمینه‌ای جدی برای نشان دادن طبع خلاق و هوشمند نویسندگان در عرصه داستان است، به همین دلیل تاکید داشتیم حتماً در جایزه جمالزاده وجود داشته باشد.
رضا روحانی درباره ویژگی داستان‌های رسیده به بخش آزاد گفت: نکته جالب در بخش آزاد کثرت آثار خوب بود که کار داوری را مشکل می‌کرد. علاوه بر اینکه داستان‌های ارائه شده در این بخش بسیار متنوع بود، تنوعی که هم در فرم و هم در محتوا دیده می‌شد، قابل توجه بود. البته در برخی موارد داستان‌ها را می‌شد کوتاه‌تر نوشت. علاوه بر اینکه در فضای داستان‌های این بخش گاهی با آلودگی‌های کلامی رو به رو بودیم و فارسی صحیح را نمی‌دیدیم و این جریان نکته مهمی را به ما یادآوری می‌کرد: ما برای فارسی شکر است می‌نویسیم.
او در ادامه فهرست نامزدهای بخش نهایی داستان آزاد را ارائه کرد: انوشه منادی، علی یزدانی نجف آبادی، ناهید عصمتی، سعید عادبدی، مجتبی مقدم، سولماز اسعدی، کتایون صهبا، امین اطمینان، احمد مولوی، سولماز شبانی، عطیه خراسانی، علی نیک جو، مانلی آذرمهر، زهرا مهاجری کاشانی، مجتبی شول افشار زاده، مجتبی هژبری، معصومه قدردان، عطیه جوادی راد، کاظم آقایی، سعید تیموری، زهرا نی چین و امین کریمی نویسندگانی هستند که نفرات برتر طبق وعده قبلی در روز اختتامیه از جمعشان معرفی خواهند شد.
روحانی سپس اسامی هیأت داوران بخش آزاد جایزه جمالزاده را این طور معرفی کرد: شاپور بهیان، مریم حسینیان، ناهید طباطبایی، مهدی ربی و سیاوش گلشیری داورانی هستند که داستان‌های بخش آزاد جایزه جمالزاده را خوانش کرده‌اند.
نخستین دوره جایزه جمالزاده به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سه بخش داستان آزاد، داستان اصفهان و زندگی نگاره‌های اصفهان در حال برگزاری است. فراخوان این جشنواره مهر ماه امسال اعلام و با استقبال بالای مخاطبان در شهرهای مختلف و حتی توسط ایرانیان خارج از کشور روبه رو شد، به طوری که بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جایزه رسید و برای اولین بار تیم بزرگی از نویسندگان و نمایندگان انجمن‌های داستان نویسی فعال در اصفهان دست به دست هم دادند و انتخاب در گروه‌های دونفره، سه نفره و چهار نفره انجام شد تا به مرحله اعلام فینالیست‌ها رسید. مراسم اختتامیه این جایزه ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی کتاب تا سبز شوم از عشق از نزار قبانی
Heart معرفی کتاب از میان رمان های ایرانی
Minioni معرفی کتاب از میان رمان های خارجی
  کتابی درباره «م‌. آزاد» منتشر شد
  معرفی کتبی برای آموزش زبان عربی
  معرفی کامل حروف ابجد و شگفتی های آنها
  برگزیدگان داستان کوتاه جایزه ی مهرگان ادب
  معرفی کتابهای طنز ایرانی که در این سالها منتشر شده است
  سکه از جایزه کتاب سال حذف شد
  شرح درد پناهجویان جایزه استرالیا را برد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان