امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاهش نیروی انسانی در نمایشگاه کتاب

#1
Exclamation 
کاهش نیروی انسانی در نمایشگاه کتاب 1

قائم‌مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کاهش نیروی انسانی در نمایشگاه سال آینده خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دومین نشست شورای برنامه‌ریزی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور قادر آشنا؛ قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد؛ معاون اجرایی نمایشگاه، ایوب دهقانکار؛ رئیس شورای نظارت و ارزیابی و مدیران کمیته‌ها و بخش‌ها در سالن زنده‌یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شد.
قادر آشنا در این نشست با اشاره به تعداد نیروهای انسانی و بودجه نمایشگاه در دوره پیش گفت: بر اساس گزارش نهایی در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۳۵۰ نیروی انسانی به فعالیت مشغول بودند و این عدد امسال به تعداد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: با توجه به سیاست‌های این دوره از نمایشگاه کتاب تهران جلسه‌ای با هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار کردیم و هیات امنا اصرار داشتند که در این دوره از نمایشگاه بر اساس بودجه مصوب حرکت کنیم زیرا با توجه به شرایط موجود، منبعی برای تامین بودجه مازاد وجود ندارد.
آشنا خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه و با توجه به تجربه‌های ۳۱ دوره گذشته، پیش‌نویس مالی برای هر بخش را مشخص کردیم که به کمیته‌ها ابلاغ شد تا مدیران کمیته‌ها با توجه به بودجه اعلامی نسبت به ارائه برنامه‌های خود اقدام کنند. بر اساس این پیش‌نویس، به طور میانگین هزینه‌های هر کمیته ۲۰ درصد کاهش یافته است. البته این کاهش بودجه به معنای کاهش کیفیت نیست.
همچنین مهدی اسماعیلی‌راد معاون اجرایی نمایشگاه در این جلسه با اشاره به کاهش بودجه و نیرو در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: هرساله کمیته اجرایی بیشترین میزان بودجه و نیروی انسانی را به خود اختصاص می‌دهد اما امسال با سیاست‌های در نظر گرفته بسیاری از این نیروها و بخش‌های غیرضروری حذف شدند. حتی قرار شد در جانمایی کمیته‌ها حتی‌المقدور از برپایی چادر پرهیز کنیم وتنها در بخش دانشگاهی است که احتمال برپایی چادر وجود داد.
او افزود: امیدوارم مدیران کمیته‌های مختلف در بازه زمانی موجود هر چه سریعتر با توجه به جدول زمان‌بندی برنامه‌های خود را در کمیسیون معاملات به تصویب برسانند.
در ادامه جلسه ایوب دهقانکار رئیس شورای نظارت و ارزیابی و مدیران کمیته‌ها با اشاره به کاستی‌های بودجه سال جدید و ضرورت کاهش هزینه‌ها در نمایشگاه کتاب تهران گفت: مدیران باید تلاش کنند بر اساس واقعیات موجود و بودجه‌ای که در اختیار است نسبت به برنامه‌ریزی اقدام کنند. حذف بخش‌ها و یا ادغام آن‌ها به معنای کاهش کیفیت نیست بلکه مدیران نمایشگاه با توجه به تجربیات چندین ساله خود باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه همت کنند.
او وعده داد: به زودی از طریق کمیته روابط عمومی، بودجه مصوب برای برگزاری نمایشگاه و مواردی درباره آن به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.
در دومین جلسه شورای برنامه‎ریزی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قادر آشنا، ایوب دهقانکار، مهدی اسماعیلی‌راد، احد رضایی، احمد شاکری، احمد کمالی‌نژاد، محسن عموشاهی، محمد خلج، داریوش رضوانی، حسین صفری، علی فریدونی، رضا بصیریت، سیدرفیع احمد جواهری و سیدمحمد طباطبایی حسینی حضور داشتند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان