امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برای کاهش سطح وابستگی، دانشگاه‌ها به کمک صنعت آرایشی و بهداشتی آیند

#1
Star 
برای کاهش سطح وابستگی، دانشگاه‌ها به کمک صنعت آرایشی و بهداشتی آیند 1

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی - بهداشتی سازمان غذا و دارو بر لزوم ورود مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی به حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با توجه به نیاز روزافزون جامعه به این نوع از کالاهای سلامت‌محور و همچنین با وجود شرایط تحریم‌ها، تاکید کرد.
دکتر عبدالعظیم بهفر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت:حجم بالای مارکت صنعت آرایشی و بهداشتی، نیاز روز افزون جامعه به این نوع از کالاهای سلامت محور و ارزش افزوده مناسب از یک سو، تکنولوژی روزآمد، دانش محور بودن این صنعت و لزوم توجه خاص به سلامت کالاهای آرایشی بهداشتی در شرایط عادی هر کشوری می‌تواند انگیزه‌های ورود مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی به حوزه فراورده‌های آرایشی و بهداشتی را فراهم کند.
وی افزود: حال تصور کنید در شرایط خاص تحریم و مشکلات متعدد موجود در زمینه واردات مواد اولیه و عدم فروش مستقیم  این مواد از سوی شرکت‌های بین‌المللی مطمئنا هم انگیزه‌های ورود متخصصین به این حوزه را می‌افزاید و هم لزوم این حضور را تاکید می‌کند.
بهفر ادامه داد: این اداره کل از مدت‌ها قبل با تشکیل کمیته تخصصی ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور کارشناسان برجسته دانشگاه و صنعت قدم‌هایی را در این زمینه برداشته است و از این فرصت استفاده کرده و اعلام می‌کنم اداره کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو آمادگی کامل خود را در زمینه به ثمر نشستن و هدایت طرح‌های مختلف بخصوص در زمینه تولید مواد اولیه این صنعت اعلام می‌کند.
مدیرکل فرآورده‌های آرایشی - بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: امروز روز وحدت و اتحاد همگانی برای سرپا ماندن واحدهای تولیدی در راستای منویات مقام عظمای ولایت و حمایت از تولید و کالای ایرانی است و من و همکاران من در این اداره کل ایمان داریم جوانان دانشمند این مرز و بوم به خوبی از عهده رفع نیازمندی‌های واحدهای تولیدی بر خواهند آمد.
بهفر در پایان با تاکید مجدد بر اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند، گفت: جوانان مومن ما در سایه مجاهدت و تلاش علمی خود می‌توانند این بهترین‌ها را برای بهترین مردم دنیا فراهم کنند.

پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow انواع پد های آرایشی گلوریا و طریقه ضدعفونی کردن پد 2023
  6 ترفند آشپزی برای کاهش کلسترول
  میوه هایی که برای کاهش اشتها معجزه می کند!
  دلایلی مهم برای دوری از پلاستیک ها و کاهش مصرف آنها
  5 روش یوگا برای کاهش استرس
  آسیب‌های وابستگی شدید به یک دوست و درمان
  داروی جدید حملات میگرن را کاهش میدهد
  داروی استاتین عفونت باکتریایی خون را کاهش می دهد
  عقاید غلط در مورد کاهش وزن
  با کم کالری ترین مواد غذایی کاهش وزن دهید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان