امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی برای تسکین میگرن بی نیاز از دارو

#1
Lightbulb 
نکاتی برای تسکین میگرن بی نیاز از دارو 1


فشار اضافه بر پوست سر یا سر مانند آنچه از مدل موی دم اسبی، کلاه، هدبند یا حتی عینک شنا سرچشمه می گیرد می تواند موجب سردرد شود.


 آثار میگرن و دیگر انواع سردرد می تواند از درد قابل تحمل تا شدید را شامل شود که ممکن است بر فعالیت های روزانه فرد تاثیر گذار باشد. برخی افراد جدا از سردرد ممکن است حالت تهوع، استفراغ، و حساسیت به نور را تجربه کنند.
 داروها و مسکن های درد بسیاری برای انواع مختلف سردرد در دسترس هستند. اما بنابر هشدار کارشناسان، اگرچه این قبیل داروها ممکن است کارآمد باشند، اما می توانند به بروز عوارض جانبی در برخی افراد منجر شوند. داروهای سردرد ممکن است موجب خواب آلودگی، خستگی، ضربان سریع قلب، حالت تهوع و دشواری در تفکر شوند.
خبر خوب این است که روش هایی جایگزین وجود دارند که افراد می توانند برای تسکین درد بدون مصرف دارو مد نظر قرار دهند. در ادامه با چند روش ساده در این زمینه که از پشتیبانی علمی نیز برخوردار هستند، بیشتر آشنا می شویم.
نوشیدن قهوه
مقداری کافئین مصرف کنید. برای دریافت کافئین افزون بر قهوه می توانید مصرف چای و دیگر محصولات حاوی این ماده را نیز مد نظر قرار دهید.
کافئین را در ابتدای روز یا زمانی که احساس می کنید علائم سردرد در حال آغاز هستند، مصرف کنید تا کارایی بیشتری در تسکین درد داشته باشد. اما از مصرف بیش از حد کافئین پرهیز کنید زیرا این کار می تواند به بروز علائم ترک کافئین منجر شود که سردرد یکی از آنها خواهد بود.
استفاده از کمپرس سرد یا داغ
یک کمپرس سرد را می توانید روی پیشانی خود یا یک کمپرس گرم را روی گردن یا پشت سر خود قرار دهید تا به تسکین درد ناشی از میگرن کمک کند. شما می توانید چند تکه یخ را در یک حوله پیچیده یا یک حوله گرم را روی بخشی که درد می کند، قرار دهید.
کمپرس سرد یا گرم را برای ۱۵ دقیقه روی محل تحت تاثیر قرار گرفته گذاشته و پیش از استفاده دوباره یک وقفه ۱۵ دقیقه ای را اعمال کنید.
کاهش فشار روی سر
فشار اضافه بر پوست سر یا سر مانند آنچه از مدل موی دم اسبی، کلاه، هدبند یا حتی عینک شنا سرچشمه می گیرد می تواند موجب سردرد شود. نتایج یک مطالعه نشان داد زنانی که با آغاز سردرد، موی سر خود را بلافاصله باز می کنند، تسکین این شرایط را تجربه می کردند.
آدامس نجویدن
آدامس جویدن یکی از دلایل ناشناخته سردرد است. جویدن آدامس، یا غذاهای سفت و چسبنده و همچنین جویدن ناخن، لب، و خودکار می تواند محرک سردرد باشد.
پرهیز از نور روشن
نور روشن و چشمک‌زن می تواند محرکی برای میگرن باشد. شما می توانید پرده های اتاق را کشیده، هنگام خروج از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید، یا هنگام کار با رایانه از نمایشگرهای ضد انعکاس استفاده کنید که به کاهش درد کمک می کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لرزش ناشی از دارو چیست؟
  نکات مهم درباره مصرف دارو با معده خالی
  چه نقاطی از خانه نیاز به ضد عفونی کردن دارند؟
  تسکین درد طبیعی: از اسطوخودوس تا یوگا ۱۲ روش خانگی برای درمان درد
  ارده و عسل، دوستِ خوشمزه خانم‌ها خواص ارده و عسل تسکین دردهای عادت ماهانه، تقویت قوای
  بهترین منابع گیاهی حاوی پروتئین مورد نیاز بدن
  در فصل زمستان بدن نیاز اساسی به این 5 ویتامین دارد
  داروی جدید حملات میگرن را کاهش میدهد
  هر فرد چقدر به خواب نیاز دارد؟
  داروی “ویتاگنوس” برای بانوان عوارض و کارکرد این دارو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان