امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم

#1
در زیر گزیده‌هایی از مصاحبه سلنا گومز با پادکست کوچ به نام Dream It Real را می خوانید .برای شنیدن متن کامل مصاحبۀ سلنا به آدرس زیر بروید:

podcasts.apple.com/us/podcast/selena-gomez-on-authenticity/id1458539869?i=1000436263191


 
وقتی از سلنا سوال شد که مردم چه چیزهایی را دربارۀ او نمی‌دانند، پاسخ داد:

«من لحظات خوب و بد زیادی را در زندگی‌ام تجربه کرده‌ام. من همیشه این حرف را زده‌ام و شاید هم خیلی آن را تکرار کرده‌ام، اما واقعاً فکر می‌کنم که مردم درون مرا به‌خوبی نمی‌شناسند، چون فکر می‌کنم که گاهی ممکن است مردم تصور کنند که من از لحاظ سیاسی مشی محافظه‌کارانه‌ای دارم و آدم محتاطی هستم، یا اینکه کسی به من یاد داده است که به این شیوه رفتار کنم. واقعاً درک نمی‌کنم که چطور می‌شود که کسی در این‌باره آموزش دیده باشد، اینکه چطور ممکن است که فردی روی زمین وجود داشته باشد که به من یاد بدهد چطور صحبت بکنم؟»

سلنا همچنین اضافه کرد که علاقه‌ای ندارد که بر اساس ظاهرش موردِ قضاوت قرار بگیرد:
«من واقعاً افرادی را که مرا بر حسب ظاهرم یا هر چیز شبیه آن مورد قضاوت قرار می‌دهند درک نمی‌کنم. من فقط فکر می‌کنم که در دنیای امروز، با این همه وضوح و شفافیت و عریانی‌ای که به همه چیز بخشیده شده، خیلی خوب است که خوش‌لباس باشید و احساس زیبایی بکنید و کارهای شبیه این. من هم واقعاً خوشحال می‌شود وقتی افراد به من می گویند «قشنگی!»، اما مساله‌ای است که هست، این است که من دوست دارم که کسی من را بخاطر شخصیتی که دارم دوست داشته باشد – می‌دانید، این آن چیزی است که برای من اهمیت دارد.»

او همچنین درباره خداحافظی‌های موقت‌اش در سال گذشته گفت:
«سال گذشته زمان زیادی را دور از فضای حرفه‌ای گذراندم. فکر می‌کنم دوره‌ای را نیاز داشتم که به خودم اختصاص بدهم، چرا که احساس‌ام به من می‌گوید که این دوره، دورۀ رشد و تغییر بود.»

سلنا درباره نقاب و شخصیت‌های نمایشی و دور انداختن آنها بیان کرد:
«فکر می‌کنم که لحظه‌ای در زندگی‌ام فرا رسید که دیگر بی‌خیال شدم... واضح است که وضعیت من متفاوت و بسیار عجیب‌وغریب است، اما وقتی که جوان‌تر بودم بی‌حفاظ یک مرتبه در برابر این همه شهرت قرار گرفته بودم. در میان این همه تصاویر و تشکیلات، تمام آن چیزی که ذهم مرا به خود مشغول کرده بود فقط نواقص و عیب‌ها بود. یک چنین وضعیتی واقعاً مشکل است. و فکر می‌کنم هر کسی تا حدی این نقاب و شخصیت نمایشی را به خودش می‌گیرد، و وقتی که با یک وضعیت بسیار بسیار مشکل رو‌به‌رو شدم، این خود بودن و کنار گذاشتن نقاب‌ها به من کمک کرد که ارزشمند باشم، و بدانم که انسان ارزشمندی هستم و همان کسی هستم که واقعا هستم. و آن خودِ واقعی کیست؟ آیا من آن شخص را دوست دارم؟ فکر می‌کنم که این مساله مهمی است برای من. من نمی‌خواهم چیزی که یک نقاب و نمایش است باشم. واقعاً نمی‌خواهم.»

سلنا همچنین دربارۀ شکبه دیزنی و تأثیرات آن گفت:
«می‌دانید، حضور در آنجا چیزهای زیادی را دربارۀ الگو بودن به من یاد داد. این اولین کاری بود که من شروع کردم، به همین خاطر آنها خیلی روی بی‌نقص بودن حساس بودند، که فکر می‌کنم دلیل‌اش این بود که می خواستند بابت اینکه دارید تاثیر مثبتی روی مردم می‌گذارید مطمئن باشند. باعث خوشبختی است که یک چنین موقعیتی در آن زمان نصیب من شد، چون یاد گرفتم که رسانه یعنی چه.»

سلنا دربارۀ آلبوم جدیدش که قرار است امسال منتشر بشود بیان کرد که این اثر را اشتراکی با کسی تولید نکرده و اینکه:
«می‌خواهم که آهنگ‌های جدید که دارم روی آنها کار می‌کنم متعلق به خودم باشند، کاملا متعلق به خودم. هر آهنگی داستانی را در پسِ خودش دارد که تجربۀ شخص خودم بوده است. بر این اساس، گمان نمی‌کنم که شخص دیگری وجود داشته باشد که بتواند داستان مرا بهتر از خودم بازگو کند. واقعاً دلم می‌خواهد که فقط کمی با داستان خودم زندگی کنم و آن را تبدیل به چیزی بکنم که برای ارزشمند و پرمفهوم باشد.»

سلنا در باب مضرات اینستاگرام هم اشاره کرد که:
«این اصلاً کار درستی نیست که آدم مدت زمانی زیادی را در آنجا مشغول باشد، چون خودم به‌شخصه متوجه شدم که دیدن افرادی که زیبا و جذاب به نظر می‌رسند باعث افسردگی من شده؛ و این مساله خیلی باعث به هم ریختن من می‌شد، به همین خاطر متوجه شدم که دوری از این فضا برای مدتی کاملا ضروری است. اما همیشه این موضوع را در خاطر داشته باشید که اکثر چیزهایی که در این فضا وجود دارند غیرواقعی است. ببخشید که این‌طوری حرف می‌زنم، قصد بی‌ادبی ندارم، اما از بسیاری جهات این فضا کاملا خیالی و فاقد واقعیت است. و یک جورهایی دلم می‌خواهد که نسل جدیدی را که بی‌دفاع در برابر این همه اطلاعات قرار گرفته مورد حمایت قرار بدهم، و فکر می‌کنم این مساله در سنین کم برای افراد اضطراب و ناراحتی زیادی را ایجاد می‌کند. منظورم این است که من در یک چنین فضایی بزرگ نشدم. من اینترنت ذغالی دایل-آپ داشتم. فکر می‌کنم گاهی افراد بیش از حد ظرفیت‌شان در معرض دیتا و اطلاعات قرار می‌گیرند؛ شما واقعاً باید نسبت به چیزهایی که می‌بینید و با آنها برخورد می‌کنید مراقب و انتخابگر باشید، درباره اینکه این اطلاعات چطور ممکن است ذهنیت و نگرش شما را به زندگی تغییر بدهد مراقبت باشید.»

او در پاسخ به این سوال که به خود جوان‌ترش چه توصیه‌ای دارد و اگر زمان عقب بر می‌گشت چکار می‌کرد، گفت:
«من به روان‌درمانی اعتقاد دارم... به همین خاطر فکر می‌کنم فرصت این را داشته‌ام که تا حدی روی خود جوان‌ترم تامل کنم. و خیلی از اوقات فکر می‌کنم که کاش می‌توانستم خود جوان‌ترم را در آغوش بکشم. دلم می خواست که خیلی کارها را انجام داده باشم و بعضی کارها را شاید کمی متفاوت‌تر به انجام رسانده باشم... پس به روان‌درمانی می‌روم...» با خنده.
«روان‌درمانی واقعاً کار مشکلی است اما فوق‌العاده و عالی است. اما واقعاً مشکل است. یکی از دوستان‌ام که می‌خواست آن را تجربه کند در این‌باره از من مشورت خواست، و من به او گفتم: "کار خوبیه. فقط بهم بگو اولین تجربه‌ت چطور بود." و او به من گفت: "دقیق نمی‌دونم. اما واقعاً به دلم ننشست." و من در جواب به او گفتم: "باید یک ماه این کار رو ادامه بدی چون یک دفعه نمی‌شه این کار رو شروع کرد، برای آدم سخته که سفرۀ دلش رو باز کنه." اما به‌شخصه فکر می‌کنم روان‌درمانی یکی از بهترین و مهم‌ترین راه‌ها برای خودشناسی باشد. منظورم این نیست که هر آدمی در دنیا ممکن است به آن نیاز داشته باشد... اما فکر می‌کنم که این شیوه به من کمک کرده است که خودم و کودکی‌ام را خیلی بهتر بشناسم.»

سلنا خطاب به هواداران‌اش هم این پیام را بیان کرد که:
«شما چیزی کم ندارید. شما حقیقتا چیزی کم از دیگران ندارید. اگر شما هم با مسائلی مثل مشکلات خانوادگی، اضطراب، افسردگی، و مواد مخدر درگیر هستید، این اصلا به این معنا نیست که همه چیز برای شما از دست رفته است. این واقعاً عقیدۀ من است. من فکر می‌کنم که هر شخصی در جای خودش مهم و باارزش است و ما همه در این موضوع با هم برابریم؛ همیشه احساس می‌کنم که ممکن است این حرف‌هایم کلیشه‌ای و مسخره به نظر بیاید، اما واقعا این حرف‌ها را از سر عقیده و ایمان می‌زنم. مسائلی که دنیا درگیر آن است برای من مهم است، و تنها پیامی که می‌توانم برای هواداران‌ام داشته باشم این است که شما چیزی کم ندارید؛ و حتی اگر احساس تنهایی هم می‌کنید در جای خود انسان‌های باارزشی هستید. و اینکه همیشه به یاد داشته باشید که میلیون نفر دیگر هم وجود دارند که احساس شما را دارند، و من می‌خواهم این اشتیاق را در شما ایجاد بکنم که به سمت شناخت خودتان حرکت بکنید و این واقعاً کار مشکلی است. این خیلی خیلی کار مشکلی است. هیچ وقت تصور نکنید که سرنوشت کاملاً رقم خورده و کار از کار گذشته. من سالیان زیادی از زندگی‌ام را به کنکاش در درون خودم و غلبه بر موانعی که بر سر راه‌ام قرار داشته‌اند صرف کرده‌ام. به همین خاطر اصلا منظور این نیست که این کار آسانی است. من به ارادۀ بشر اعتقاد دارم، و با آدم‌های رو‌به‌رو شده‌ام که از سخت‌ترین شرایط عبور کرده‌اند و این موضوع الهام‌بخش من بوده است.»  

سلنا در پایان در پاسخ به این پرسش که امسال چشم‌انتظار چه چیزی است، گفت:
«امسال چشم‌انتظار آلبوم جدیدم هستم، و همچنین اینکه اوقات را به تنهایی بگذرانم. گمان می کنم که سرانجام، سرانجام، سرانجام بالاخره به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم» 
 
سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم 1
انسان تنها یا موجودی فروتر از انسان است یا فراتر؛
به عبارتی یا حیوان است یا خدا. 


پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند
آگهی
#2
وقتی از ۱۵ سالگی شروع کنی همین میشه ((=
پاسخ
#3
یعنی انقدر خسته شده که می خواد تنها باشه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدوم اهنگو بیشتر از همه دوست داری و تاحالا ازش خسته نشدی؟
Thumbsup کدوم خواننده رو بیشتر دوست داری ؟اسمشو بگو با اهنگی که خونده !
  دوست داشتی کدوم خواننده رو از نزدیک ببینی{{نظر سنجی}}
  لیست کامل دوست پسر های تیلور و آهنگ هایی که از آنها الهام گرفته
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
Question کدوم خواننده؟ بهتره؟ بیا تو ! بیا ! از اونی که دوست داری طرفداری کن! نظر سنجی+نظر
  آیا دوره ی اوج تیلور سویفت به پایان رسیده ؟
  «از انترناسیونال بودن، عنترش به ما رسید»
  تیلور:بچه های مدرسه ازم متنفر بودن
  ترامپ: «موسیقی تیلور سوییفت را ۲۵ درصد کمتر دوست دارم»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان