امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا میدانستید مردان ایرانی زودتر از زنان می میرند!

#1
Exclamation 
آیا میدانستید مردان ایرانی زودتر از زنان می میرند! 1



 
مطلبی که خواندن آن خالی از دانستی نیست با ایران ناز همراه باشید براساس اطلاعات معاونت آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال کل کشور، در ازای هر یکصد زن، 122.5 مرد طی سال گذشته فوت کرده اند که مهمترین دلیل مرگ آنها سکته قلبی است. براساس آمار سازمان ثبت احوال، در سال 1388، 359 هزار و 723 واقعه فوت به ثبت رسیده است که نسبت به سال 1387، 6.5 درصد کاهش داشته است.
 
همچنین نسبت جنسی فوت در سال 88، 122 مرد در مقابل یکصد زن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آن، پنج نفر در گروه مردان افزایش یافته است. این در حالی است که نسبت جنسی تولد در پسران نیز بالاتر از دختران است یعنی در ازای 106 پسر، صد نوزاد دختر متولد شده اند، به شکلی که در سال گذشته در مقابل تولد 636 هزار و 746 پسر، 603 هزار و 513 دختر متولد شده اند.
 
سازمان بهشت زهرای تهران پیش از این اعلام کرده بود علت مرگ بیشتر مردان، سکته قلبی در بین آنهاست. مرکز پزشکان ایران نیز شایع ترین علل مرگ مردان ایرانی نسبت به زنان را بیمار‌یهای قلبی عنوان کرده است. طبق بررسیهای انجام ‌شده فشارخون بالا، کلسترول، اضافه وزن، عدم تحرک، مصرف ناکافی سبزی و میوه و مصرف دخانیات به ترتیب نقش بیشتری در ابتلا به بیماری‌های قلبی داشته‌اند.
 
به گزارش irannaz.com تحقیقات این مرکز نشان داده است که احتمال مرگ مردان بر اثر رانندگی بیشتر از زنان است چرا که مردان بیش از زنان از رانندگی لذت می‌برند. علاوه بر حوادث رانندگی، سایر سوانح منجر به مرگ نیز در مردان بیشتر مشاهده می‌شود. از دیگرعلل مرگ و میر در ایران انواع بیماری سرطان‌ است. طبق آمار وزارت بهداشت و درمان شایع‌ترین سرطان در مردان ایرانی سرطان پوست و سپس معده، مثانه، پروستات، روده، مری، خون و ریه است.
 
در حالی که در آمریکا و اروپا شایع‌ترین سرطان در مردان سرطان ریه، پروستات و روده است. همچنین رژیم غذایی نامناسب می‌تواند عاملی برای سرطانهای دستگاه گوارش و دستگاه ادراری تناسلی باشد. همین طور سیگار در ۹۰ درصد موارد، عامل مرگ‌ و‌میرهای ناشی از سرطانهای دستگاه تنفسی است.
 
بیماری قند نیز یکی از مهمترین دلایل مرگ و میر در مردها است به طوری که بنا به اعلام مرکز پزشکان ایران یک‌ سوم از مردان مبتلا به دیابت، از بیماری خود بی‌خبرند و خیلی از آنها تا زمانی که عوارضی نظیر ناتوانی جنسی، صدمات عصبی (به طور مثال درد یا بی‌حسی در پاها یا دست‌ها)، مشکلات بینایی و بیمار‌های کلیوی در آنها بروز نکند، از وجود بیماری بی‌اطلاع هستند.
پاسخ
 سپاس شده توسط {HoSsein_83} ، لــــــــــⓘلی
آگهی
#2
ربطی به ایرانی بودن نداره . تو اکثر آمار ها طول عمر مردا کمتر از زناس
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ
 سپاس شده توسط ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ ، م‍حمّد ، {HoSsein_83}
#3
Telegh_01
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حقایق جالب زنان ودختران که نمیدانستید(ورود آقایان اکیداممنوع)
  چرا زنان کمتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟
  راز جذابیت برای مردان
  مدلینگ ایرانی مقیم کره جنوبی
  راز موفقیت زنان خودساخته=)
  99میلیون رنگی که فقط زنان درک می کنند
  نسل مردان در حال منقرض شدن است؟!
  حسی در زنان که بسیار قوی تر از مردان است!
  آیا میدانید کدام عضو بدن زودتر پیر میشود
Thumbs Up کدام تیپ مردانه زنان را جذب می‌کند!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان