امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«دروازه مردگان» نقد می‌شود!

#1
Thumbs Up 
«دروازه مردگان» نقد می‌شود! 1


«کتاب‌خورها» درباره «دروازه مردگان» حمیدرضا شاه‌آبادی گپ‌وگفت می‌کنند.
به گزارش ایسنا، این نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خورها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه  در نشر چشمه پریس به نشانی پاسداران، نبش گلستان یکم، مجتمع پریس، طبقه دوم برگزار می‌شود.
«
دروازه مردگان» رمان سه‌گانه‌ای است که در ژانر وحشت و ویژه نوجوانان نوشته شده است.  وقایع اصلی داستان‌ها در دوره قاجار می‌گذرد و طی آن‌ها جزئیاتی از تاریخ تهران قدیم و آدم‌های آن دوران برای خوانندگان روایت می‌شود.
حمیدرضا شاه‌آبادی درباره درباره این کتاب گفته است:  در داستان «قبرستان عمودی» پسربچه‌ای به اسم رضا به شکل غیرمنتظره‌ای از یک خانه مرموز سر درمی‌آورد؛ خانه‌ای که در دیوارهای آن جنازه‌هایی دفن شده‌اند. در این خانه بچه‌های زیادی به کار قالیبافی مشغولند. به دنبال حادثه‌ای یکی از بچه‌ها در حوض خانه غرق می‌شود و بعد از آن حوادث عجیبی شکل می‌گیرد که بدنه رمان را خلق می‌کند.
جلد نخست «دروازه مردگان» با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان توسط انتشارات افق راهی بازار شده است و بنا بر گفته نویسنده، جلدهای دوم و سوم نیز تا پایان سال جاری منتشر خواهند شد.
نشست‌های تخصصی «کتاب‌خورها» با حضور رضوان خرمیان و نویسنده یا مترجم مهمان برگزار می‌شود و نوجوانان علاقه‌مند در بازه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند به صورت رایگان در این نشست‌ها شرکت کنند. در معرفی این گروه کتاب‌خوان آمده است: «قراره با هم کتاب بخونیم، در مورد کتاب‌ها حرف بزنیم، نویسنده‌ها رو به چالش بکشیم، کار ما از کتاب خوندن گذشته، ما کتاب رو می‌جویم.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Book کتاب رستاخیز مردگان
  سمفونی مردگان!
  انجمن هنري مردگان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان