امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور

#1
جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور
نحوه اطلاع از برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور همواره از مواردی است که ذهن داوطلبان و دانش آموزان هدف دار و افرادی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سر می پرورانند به خود مشغول می کند.

به عنوان مثال، آن ها مدام با خود فکر می کنند که جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ آیا جدول برنامه ریزی رتبه های برتر با توجه به اصول و قواعد خاصی تدوین می شود؟

از طرف دیگر، با توجه به این که رتبه های برتر معمولاً از دفتر برنامه ریزی استفاده می کرده اند کارآمدترین و بهترین دفتر برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟


برای دریافت برنامه ریزی مشابه برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور دارد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت

تفاوت برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور با دیگران در چیست؟
باید عرض کنیم که برنامه ریزی کنکور صحیح ویژگی هایی دارد که هر داوطلب باید پیش از برداشتن قدم اول برای مطالعه به آن ها توجه داشته باشد.
ویژگی هایی که شاید در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند. اما توجه به آن ها می تواند آینده و سرنوشت شما را به کلی تغییر دهد. اگر احتمالاً شما هم به دنبال رتبه برتر شدن هستید
در ادامه ویژگی های برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور را خدمتتان عرض می کنیم تا بتوانید برنامه ریزی کنکور روزانه خود را بر طبق آن ها انجام دهید.
ویژگی های برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور
از دیدگاه رتبه برترهای کنکور یک برنامه ریزی جامع و صحیح باید ویژگی هایی از جمله اختصاص زمان مناسب برای مطالعه دروس، قابلیت عملی شدن برای داوطلب، حفظ تناسب بین ساعات مطالعه دروس عمومی و اختصاصی را دارا باشد.
دقت داشته باشید که رعایت همین موارد ساده اما مهم می تواند نقشی بسیار مؤثر در کسب رتبه عالی و در نهایت قبولی و پذیرش شما در دانشگاهی سطح بالا داشته باشد.
پس همواره برنامه ریزی خود برای آزمون سراسری را با توجه به ویژگی های ذکر شده برای برنامه ریزی برترین های آزمون ورودی دانشگاه ها انجام دهید.


با اطلاع و پیروی از نحوه برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور شما هم می توانید رتبه برتر شدن و قبولیدر بهترین دانشگاه ها را تجربه کنید
مراحل برنامه ریزی درسی رتبه های برتر کنکور
برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور برای مطالعه دروس در سه دسته بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت قرار می گیرد.
در اینجا به دلیل اهمیت برنامه ریزی هفتگی برای کنکوری ها نکاتی را در این رابطه خدمتتان عرض می کنیم و مراحل انجام این برنامه را برایتان توضیح می دهیم.
جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور (برنامه ریزی هفتگی) پنج مرحله مختلف را در برمی گیرد.




اولین مرحله برنامه ریزی هفتگی
در قدم اول و برای تنظیم جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور باید میزان ساعات مطالعه و همین طور بهترین زمان برای مطالعه کنکور را دقیقاً تنظیم کنید. در صورتی که به داشتن مطالعه زیاد در روز عادت ندارید برنامه خود را سبک بگیرید.
در غیراینصورت، بعد از گذشت یک تا دو هفته کم می آورید. به قولی رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. پس همواره سعی کنید تلاش و کوشش های خود را بر طبق توانایی جسمی و روحی خود بالا ببرید.


دومین مرحله برنامه ریزی هفتگی
بعد از تعیین ساعت مورد نیاز برای مطالعه و این که بازدهی شما در چه ساعتی از روز برای مطالعه بیشتر است، حال باید با توجه به فاکتورهایی مثل ضعیف و قوی بودن در انواع دروس و درجه اهمیت درس ها ساعت های مطالعه را بین آن ها تقسیم بندی کنید.
به فرض مثال، شما به عنوان یک داوطلب گروه ریاضی که قادر به اختصاص 20 ساعت از هفته به مطالعه مفید هستید می توانید بدین طریق ساعات را بین دروس تقسیم نمایید.


زبان انگلیسی 3  ساعت
دین و زندگی 3 ساعت
گسسته و جبر و احتمال 6 ساعت
شیمی 5 ساعت
ادبیات فارسی 3 ساعت
سومین مرحله برنامه هفتگی
بعد از طی دو مرحله و تعیین دروس مورد نیاز جهت مطالعه در طول یک هفته حال باید به طور تقریبی برنامه روزانه خود را بریزید. اگر تاکنون امکان مشاوره با تک رقمی های کنکور  را داشته اید، احتمالاً آن ها راجع به جدول برنامه ریزی رتبه های برتر نیز صحبت هایی با شما داشته اند.
با بررسی جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر متوجه می شوید که این افراد همواره دروس مختلفی را در یک روز مطالعه می کردند و هرگز زمان زیادی را برای مطالعه یک درس عمومی یا اختصاصی صرف نمی کردند.
این گونه، به مراتب درس خواندن برایشان کسل کننده و عذاب آور نمی شد.مورد دیگر این که، مطالعه هر درس و زدن تست های آن علی الخصوص دروس اختصاصی را در طول هفته پخش نمایید.
از جمله مزیت های این کار می توان به تثبیت یادگیری، کاهش فراموشی مطالب و افزایش لحظه به لحظه عمق یادگیری مطالب اشاره کرد.

چهارمین مرحله برنامه هفتگی
از جمله ویژگی های مهم در برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور اختصاص ساعت هایی در طول هفته جهت جبران عقب ماندگی هاست.
اگر شما هم می خواهید مشابه برنامه ریزی رتبه های تک رقمی کنکور عمل کنید در این ساعت ها نباید هیچ درسی را بگذارید تا در صورت عقب افتادن از برنامه بتوانید آن را جبران نمایید.

پنجمین مرحله برنامه ریزی هفتگی
پنجمین و در واقع آخرین مراحل برنامه ریزی پس از عملی کردن و اجرای برنامه شماست. پس از طی یک هفته و در روز جمعه ببینید تا چه اندازه به برنامه عمل کرده اید.
آیا همه چیز مطابق برنامه طرح ریزی شده پیش رفته است؟ آیا برنامه ریخته شده دقیقاً بر طبق توانایی های شما و نحوه صحیح مطالعه کنکور بود؟
این گونه و با اطلاع از مشکلات موجود در برنامه به مراتب می توانید برنامه هفته بعد را دقیق تر و عاری از هر مشکلی بنویسید.





استفاده از بهترین دفتر برنامه ریزی فراموش نشود
از جمله مهم ترین ابزارها در زمان شروع مطالعه برای آزمون ورودی دانشگاه ها دفتر برنامه ریزی است. حتماً الان می پرسید که استفاده از این دفترچه چه سودی می تواند برایتان داشته باشد.
باید عرض کنیم که فواید استفاده از این دفتر آنقدری هست که بعد از خواندن این مطلب مشتاق تهیه آن شوید.
از میان مزیت های استفاده از دفتر برنامه ریزی می توان به کاهش استرس داوطلب، مانعی برای اعتماد بنفس کاذب و تنظیم کننده امور زندگی و ساعات مطالعه اشاره کرد.
پس مطمئن باشید که مانند رتبه های برتر کنکور از خرید آن ضرر نمی کنید. اما با توجه به موضوع بحث ما در این نوشته عنوان بهترین دفتر برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور را به کدام یک از دفترهای برنامه ریزی موجود در بازار می توان نسبت داد؟
مسلماً یک دفتر برنامه ریزی باید خصوصیات خاص و منحصربه فردی داشته باشد تا بتواند جزء بهترین دفتر برنامه ریزی افراد برتر کنکور قرار گیرد.
تشخیص این که کدام از این دفاتر از نظر رتبه های برتر به عنوان بهترین دفتر برنامه ریزی شناخته شده است چیزی است که می توانید.
موارد مهم در برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور
در زمان برنامه ریزی برای کنکور سراسری 99 رعایت شماری از موارد مهم ضرورت دارد. از جمله این موارد می توان از خواب و استراحت یاد کرد.
حتی در جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور بخشی نیز برای درج ساعت خواب و استراحت در نظر گرفته شده است.
اگر شما نیز جدول برنامه ریزی خود را بر طبق جدولی که افراد مؤفق در آزمون سراسری تدوین کرده اید بهتر آن است که زمان خواب و استراحت خود را نیز در آن درج کنید.  
مورد مهم دیگر این که، در جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور مطالعه و تست زنی هر دو در کنار هم وجود دارند. پس در صورت تنظیم جدول برنامه ریزی کنکور این مورد را نیز لحاظ بفرمایید.
از طرف دیگر، ساعاتی را نیز به مرور مطالب مطالعه شده اختصاص دهید. این گونه، به تثبیت مطالب در ذهن خود کمک بسیاری می کنید.
بعلاوه، اختصاص زمانی در طول هفته برای ورزش کردن نیز از دیگر موارد مهم در زمان برنامه ریزی برای کنکور است.


آگاهی از برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور می تواند در رتبه برتر شدن شما نقشی اساسی داشته باشد. در صورت نیاز به اطلاع از این موضوع از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت حاصل فرمایید.



مطالب مرتبط
روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور
برنامه ریزی روزانه برای کنکور
برنامه ریزی کنکور 98
دانلود سوالات کنکور انسانی 98 به همراه پاسخنامه تشریحی
منبع : برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Brick اقتصاد لقمه کنکور مهروماه
  حذفیات کنکور 1403
Humanfemale آزمون های آزمایشی رشته انسانی | ویژه کنکور ۱۴۰۳
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Photo ⤹ پلنر برای برنامه ریزی ࿓
  رشته های بدون کنکور
  مدارس برتر ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
  مجموعه آزمون جامع کنکور | ویژه رشته تجربی
Minioni PDF کتاب های رشته انسانی | ویژه کنکور
Star2 ♧ زبان انگلیسی : ویژه کنکور زبان خارجه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان