امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریال Shameless برای یازدهمین و آخرین فصل تمدید شد

#1
سریال Shameless برای یازدهمین و آخرین فصل تمدید شد 1


شبکه‌ی شوتایم سریال کمدی Shameless را برای فصل یازدهم و پایانی تمدید کرد تا طرفداران متوجه بشوند که دیگر چیزی به تمام شدن دوران همراهی با قصه‌های طولانی و جذاب گلگرها باقی نمانده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Shameless یا همان اثر موفق و طولانی شبکه‌ی تلویزیونی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شوتایم که با اقتباس از روی یک سریال بریتانیایی با همین نام خلق شد، به‌نظر بسیاری از تماشاگرها و منتقدها یکی از بهترین سریال‌های کمدی دهه‌ی اخیر به‌حساب می‌آید و باتوجه‌به مسیر طی‌شده در آن به نظر می‌رسید که دیگر به‌زودی طرفداران باید انتظار پایان یافتنش را داشته باشند. انتظاری که بالاخره به نتیجه هم رسید و با سخنان گری لوین، مدیر بخش سرگرمی شوتایم در کنفرانس انجمن منتقدان تلویزیون، خبر پایان یافتن «شیم‌لس» در فصل یازدهم تایید شد.
نقل قول: گری لوین: Shameless طولانی‌ترین سریال پخش‌شده از شوتایم تا به امروز است. این سریال بیشتر از هر محصول دیگری در تاریخ شوتایم به بینندگان شبکه‌ی ما فرصت‌هایی برای اشک ریختن و خندیدن داد. درحالی‌که ما از نزدیک بودن زمان خداحافظی با گلگرها ناراحت هستیم، نمی‌توانیم بیش از این به شورانر سریال یعنی آقای جان ولز و توانایی او برای ارائه‌ی یک پایان‌بندی به‌جا و درست به مخاطبان مطمئن باشیم. ما خود او، تیم نویسندگان سریال و بازیگران عالی اثر را می‌شناسیم و می‌دانیم که وقتی آن‌ها می‌گویند اکنون زمان مناسب پایان یافتن Shameless به بهترین شکل ممکن است، نباید به نظرشان شک کنیم.
سریال Shameless برای یازدهمین و آخرین فصل تمدید شد 1
این ساخته‌ی موفق جان ولز تا به این لحظه شخصیت‌های متعدد و بازیگرهایی عالی را در خود جا داده است که از میان آن‌ها می‌شود به برخی از مهم‌ترین افراد همچون ویلیام اچ. میسی در نقش فرانک، جرمی الن وایت، ایتان کاتکوسکی، شانولا همپتون، استیو هاوی، اما کنی، کمرون موناگان، کریستین ایسایا، نوئل فیشر، کیت مینر و صد البته امی رسوم در نقش فیونا گلگر اشاره کرد؛ نقش‌آفرین‌هایی که هرکدام حدودا ۱۰ سال در این سریال حضور داشتند و تک‌تک آن‌ها نیز تاثیر مثبت خاص خود را روی شکل‌گیری شخصیت اثر گذاشته‌اند.
نقل قول: جان ولز، شورانر سریال: من برای سال‌ها حمایت گری لوین و همه‌ی کارکنان شوتایم که به من اجازه‌ی تولید «شیم‌لس» را دادند، بی‌اندازه سپاسگزار هستم. ساخت این سریال تجربه‌ای فوق‌العاده بود و همه‌ی ما، از بازیگرها تا افرادی که پشت دوربین‌ها پروسه‌ی تولید را پیش می‌برند، در این دوران زمانی معرکه را سپری کردیم؛ دوره‌ای که طی آن مشغول دنبال کردن زندگی‌های اعضای مختلف خانواده‌ی گلگر و دوستان‌شان بودیم. این یک نعمت و دورانی پرشده از لذت بود.
Shameless به‌عنوان یک سریال کمدی بزرگ‌سالانه و قابل احترام، ساخته‌شده توسط پل ابوت و تولیدشده در استودیوهای Bonanza Productions و John Wells Productions و بخش تلویزیونی شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برادران وارنر بود. دیگر تهیه‌کننده‌های اصلی آن درکنار جان ولز هم نانسی ام. پیمنتال و جو لاوسون بودند که او را در این مسیر طولانی همراهی کردند. مسیری که به‌نظر می‌رسد بالاخره و البته در زمانی فکرشده و مناسب، به‌زودی حرکت آن‌ها و بینندگان در آن به اتمام می‌رسد. راستی فراموش نکنید که پروسه‌ی پخش فصل دهم سریال نیز تا چند روز دیگر پایان می‌یابد و بعد از آن طرفداران دیگر فقط باید منتظر چندین و چند ماه دیگر و از راه رسیدن فصل پایانی Shameless باشند.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین فیلمی که دیدین چیه ؟؟
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان