امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

والت دیزنی نام استودیوهای فیلمسازی فاکس قرن بیستم را تغییر داد

#1
Shocked 
والت دیزنی نام استودیوهای فیلمسازی فاکس قرن بیستم را تغییر داد 1

والت دیزنی رسما نام فاکس قرن بیستم و فاکس سرچلایت را تغییر داده و این دو استودیو دیگر نام برند فاکس را نخواهند داشت.

اسفند سال گذشته بود که قرارداد خرید بخش تلویزیونی و فیلمسازی کمپانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فاکس قرن بیستم  توسط شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
والت دیزنی  رسما دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نهایی شد تا بزرگترین ادغام‌های تاریخ سینما و تلویزیون را شاهد باشیم. حال در جدیدترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
، دیزنی تغییراتی در نام استودیوهای فیلمسازی سابق شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فاکس قرن 21 داده است. دیزنی اخیرا نام دو برند فاکس قرن بیستم و فاکس سرچلایت را تغییر داده و با حذف نام فاکس از نام این دو استودیو، حال نام آن‌ها به ترتیب به 20th Century Studios (استودیوی قرن بیستم) و Searchlight Pictures (سرچلایت پیکچرز) تغییر کرده است. در حال حاضر لوگوی استودیوی سرچلایت پیکچرز نیز بروزرسانی شده و شاهد استفاده از آن در فیلم Downhill با بازی جولیا لوئی درایفوس و ویل فرل، بودیم. شما در ادامه می‌توانید لوگوی جدید سرچلایت پیکچرز را مشاهده کنید:
والت دیزنی نام استودیوهای فیلمسازی فاکس قرن بیستم را تغییر داد 1
همچنین قابل انتظار است که از لوگوی جدید در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم The Call of the Wild  (ندای وحش) که برای اکران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸)  برنامه‌ریزی شده است، نیز رسما رونمایی شود. پیش از این فاکس قرن بیستم در سال ۱۹۳۵ با ادغام Twentieth Century Pictures و Fox Film Corporation به‌وجود آمد و همچنین سرچلایت اخیرا ۲۵امین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته است. این تغییر برند قرار است در بخش تلویزیون نیز صورت بگیرد که هنوز بحث و گفتگو برای انتخاب نام جدید 20th Century Fox Television و Fox 21 Television Studios ادامه دارد و تاکنون توافقی حاصل نشده است. با توجه به اینکه هنوز بخشی از شرکت فاکس در حال فعالیت است، این تغییر برند نمی‌تواند توسط دیزنی خیلی اتفاق عجیب و غیر منتظره‌ای باشد.
در سال ۲۰۱۹، مجموع فیلم‌های دیزنی و استودیوی قرن بیستم/سرچلایت، بیش از ۱۳.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند که سهم 20th Century Studios و Searchlight Pictures حدود دو میلیارد دلار بوده است. همچنین این تغییر نام برند قرار نیست تاثیری را روی عملکرد این دو استودیو بگذارد و آن‌ها قرار است مثل گذشته به فعالیت خود تحت نام جدید ادامه دهند.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  ادای احترام مارول به چادویک بوزمن در لحظات آغازین نسخه دیزنی پلاس فیلم بلک پنتر
  تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال ویچر از تغییر اسب گرالت خبر می‌دهد
  بازیگر نقش «کورتانا» در سریال Halo تغییر کرد
  جیمی فاکس در فیلم مهیج Day Shift شبکه نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند
  سرمایه‌گذار ارشد دیزنی مایل به پخش آنلاین فیلم Black Widow است
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود
  تاریخ اکران فیلم Monster Hunter دوباره تغییر یافت
  جیمی فاکس: الکترو در فیلم Spider-Man 3 ظاهری آبی رنگ نخواهد داشت
  شایعه مرتبط با فروش زیاد فیلم Mulan در دیزنی پلاس تکذیب شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان