امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی فیلم فانوس دریایی The Lighthouse

#1
سلام با یه فیلم اومدم امروز هم در ژانر درام و فانتزی براتون اوردم که در سال 2019 ساخته شده است توسط کشور فرانسه که در این فیلم جوری شما رو با دنیایی عجیب ولی قابل تحمل آشنا می کند که به شما این اجازه رو میده که بهتونید زندگی رو از زاویه های متفاوتی هم ببینید که این به نظر من شخصا فوق العاده است. درست است این فیلم با هر نقطه ضعفی که به آن اشاره شود ، با نقش آفرینی قدرتمند بازیگرانش به اوج شکوه رسیده است. باید اعتراف کرد که دفو یک نعمت الهی است. و پتینسون نیز نقش خودش را در درجات مختلفی از احساسات به شکل کاملی اجرا کرده است. در فاصله بین «افسانه گرگ و میش» و «بتمن» ، پتینسون کارنامه هنری اش را پر از آثار مستقل کرده است. برای اینکه فیلمی تا این حد هیپنوتیزم کننده و گیرا پیدا کنید ، زمان زیادی را باید به جست و جو اختصاص دهید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی فیلم فانوس دریایی  The Lighthouse 1

«فانوس دریایی» مانند نسیم خنک ساحل در استخوان شما می نشیند. این فیلم توسط «رابرت اگرز» به زیبایی کارگردانی شده که فیلمنامه ی اثر را نیز همراه با برادرش مکس به رشته ی تحریر درآورده و با قابی سیاه و سفید که مخصوص دوره ی صامت است ، «فانوس دریایی» را تصویربرداری کرده است. داستان فیلم در سال 1890 در جزیره ای دورافتاده حوالی منطقه «ماین» می گذرد. آنجاست که دو بازیگر فوق العاده بنام های «ویلم دفو» و «رابرت پتینسون» زیر یک فانوس دریایی در مقابل هم قرار می گیرند. دفوی استثنایی نقش «توماس ویک» را ایفا می کند. مردی چپق به دهان که زندگی را برای شاگردش «افریم وینزلو»(رابرت پتینسون) تبدیل به جهنم کرده است. افریم دریافته چند هفته تنها ماندن با توماس بهترین راه رسیدن به جنون است.

تماس به شدت به افراد تازه کار سخت می گیرد و هرگز حاضر نیست از اصول خود کوتاه بیاید. او شاگردان تازه کارش را مجبور می کند تا فانوس دریایی را مانند پوست یک وال برق بیاندازند. توماس چه چیزی را پنهان می کند؟ باید صبر به خرج دهید. توماس عادت دارد تا باد معده اش هنگام وزش طوفان خالی کند و افریم هم با یک «عروس دریایی»(والریا کارامن) که مشخص نیست واقعی است یا خیالی مشغول خودارضایی می شود. هردوی این بازیگران با ریشهایی به درشتی لهجه شان مانند بی خانمان هایی در یک مهمانی بزرگ در نقش خود فرو رفته اند. تقریبا همه ی کارهای آنها نشان از عدم سلامت روان دارد.

ما اگرز را پیش تر با اثر جذابش در ژانر وحشت با سبک گوتیک بنام «جادوگر» که در داستان آن در سال 1630 در نیوانگلند می گذشت، می شناسیم. در «فانوس دریایی» بار دیگر اگرز تلاش کرده تا عقلانیت و خلاف آن را همزمان به تصویر بکشد و ما را به سمت ویژگی های فراطبیعی مختص به آن دوره ی زمانی بکشاند. برادران اگرز برای نوشتن فیلمنامه این اثر از نوشته های «هرمان ملویل» ، «سارا اورن جوئیت» و خاطره های دریانوردان قرن نوزدهم الهام گرفته اند. زبان و لحن فیلمنامه حتی در توهین ها مانند دریا بسیار بی پرواست. به لطف دوربین ناآرام «جارین بلاش» و طراحی صدای بی نظیر از «دیمین ولپ»، مخاطب به شدت ترس از تنگنا و فضاهای بسته را احساس می کند.

این فیلم با هر نقطه ضعفی که به آن اشاره شود ، با نقش آفرینی قدرتمند بازیگرانش به اوج شکوه رسیده است. باید اعتراف کرد که دفو یک نعمت الهی است. و پتینسون نیز نقش خودش را در درجات مختلفی از احساسات به شکل کاملی اجرا کرده است. در فاصله بین «افسانه گرگ و میش» و «بتمن» ، پتینسون کارنامه هنری اش را پر از آثار مستقل کرده است. برای اینکه فیلمی تا این حد هیپنوتیزم کننده و گیرا پیدا کنید ، زمان زیادی را باید به جست و جو اختصاص دهید.

سپاس فراموش نشود که برای این مطالب زحمت کشیده شده است و بعد از صحت کامل ، این مطالب در اختیار شما قرار گرفته است. تشکر فراوان از توجه شما دوست عزیزSmile
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی فیلم فانوس دریایی  The Lighthouse 1

ما روحمون به خون آلوده ست. ما هزارتا احساسو کشتیم.....
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  معرفی فیلم یک جن زده ی آمریکایی - An American Haunting 2005
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال2022 Wednesday Addams
  معرفی فیلم Knives Out 2019 (چاقوکشی)
  معرفی فیلم بلوند (Blonde 2022)
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 2)
  معرفی فیلم قلب های شیمیایی ( Hearts Chemical)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان