امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین بازی های رومیزی دو نفره 2

#1
در این مقاله، بهترین بازی‌های رومیزی را معرفی کردیم که می‌توانید آنها را به صورت دو نفره تجربه کنید.


به طور کلی، بازی‌های رومیزی بازی‌هایی هستند که تجربه آنها به صورت گروهی لذت‌بخش است. اما اگر سری مقالات بازی‌های رومیزی زومجی را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که در بین این بازی‌ها، نمونه‌هایی را حتی می‌توا به صورت تک‌نفره نیز تجربه کرد. گاهی اوقات، شما تنها با یکی از دوستانتان هستید و خبری از جمع بزرگی نیست و دوست دارید که یک بازی رومیزی را انجام دهید. در این مقاله، سعی کرده‌ایم بازی‌هایی را معرفی کنیم که مناسب جمع‌های دو نفره هستند.

بنا به اعتقاد بسیاری از خوره‌های بازی‌های رومیزی، تجربه دو نفره بازی‌ها، «چیز دیگری« است و با اینکه بسیاری از بازی‌های معرفی شده در این مطلب را می‌توانید با افراد بیشتر نیز تجربه کنید، اما تجربه دو نفره بازی،‌ فوق‌العاده عالی است. از طرف دیگر،‌ به دلیل اینکه شمار بازی‌های رومیزی دو نفره بسیار خوب، بسیار زیاد است، تصمیم گرفتیم که تعدادی بازی را در سه دسته بازی‌های سریع، بازی‌های همکاری دو نفره و بازی‌های رقابتی تقسیم کنیم و در هر گروه، تعدادی بازی را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. پس اگر به دنبال یک بازی خوب می‌گردید که بتوانید با یکی از دوستانتان آن را تجربه کنید،‌ با معرفی بهترین بازی‌های رومیزی دو نفره با من همراه باشید:

بازی‌های سریع
این بازی‌ها، بازی‌هایی هستند که به صورت معمول هر دست آنها کمتر از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و تجربه‌های فوق‌العاده‌ای برای زمانی محسوب می‌شوند که شما می‌خواهید کمی وقت بگذرانید.

بهترین بازی‌های رومیزی دو نفره : Patchwork

بازی‌ Patchwork که پیش‌تر آن را در زومجی نیز معرفی کردیم، یکی از بازی‌هایی است که جدا از گیم‌پلی جذاب، از لحاظ بصری، بازی‌ فوق‌العاده زیبایی است. در این بازی، شما با حریفتان به رقابت می‌پردازید تا بتوانید زیباترین «پتو» را ببافید! با اینکه ایده اولیه بازی ممکن است کمی «حوصله‌ سر بر» به نظر برسد، بازی از مکانیزم‌های خوبی بهره می‌برد و می‌تواند برای مدت‌ها شما را سرگرم کند. در هر نوبت، شما تکه‌ای را بر می‌دارید و آن را به پتوی در حال بافت خود اضافه می‌کنید و باید در نظر داشته باشید که بین قطعات پتوی شما، فاصله‌ای وجود نداشته باشد. Patchwork یک بازی رقابتی - معمایی سریع و جذاب است. شما در این بازی که ایده بسیار ساده‌ای دارد، حتی می‌توانید با استراتژی کمی هم کثیف بازی کنید و با بستن راه حریف،‌ موجب برنده شدن خود شوید!

بهترین بازی‌های رومیزی دو نفره : Battle Line / Lost Cities

با اینکه نام بازی Battle Lines، یک جنگ را تداعی می‌کند، اما بازی خشونت کمتری نسبت به اسمش دارد. در این بازی، شما باید با مدیریت کردن تیرکمان‌داران، فیل‌ها و جنگنده‌ها در یک میدان جنگ قدیمی،‌ برنده شوید. شما باید در این بازی، با جمع کردن سه رنگ یا سه عدد یکسان و اختصاص دادن یکی از ۹ پرچم بازی به آنها، برنده شوید. نکته جالب بازی، این است که شما مجبور هستید پیش از اینکه ست‌هایتان را کامل کنید،‌ حرکت خود را شروع کنید و برای همین هیجان بازی، بسیار بالاتر می‌رود. نکته جالبی که در مورد این بازی وجود دارد، این است که می‌توانید با استفاده از کارت‌های موجود درون جعبه بازی، یک بازی کارتی دو نفره به نام Lost Cities را نیز تجربه کنید.

بهترین بازی‌های رومیزی دو نفره : Jaipur

بازی‌های که در آنها مبادله صورت می‌گیرد، معمولا بازی‌هایی هستند که تجربه آنها با چند نفر، بهتر است و رقابت بیشتری را ایجاد می‌کند. بازی Jaipur با پیاده‌سازی یک سیستم اقتصادی، سعی کرده هیجان را به یک بازی مبادله‌ای دو نفره وارد کند. شما در بازی، نقش یک تاجر هندی را بر عهده دارید که با جمع کردن کالاهایی مانند لباس، طلا و چای و فروش عمده آنها، قصد دارد پول به دست بیاورد. با این حال،‌ بازاری که شما در آن حضور دارید، باعث می‌شود که شما برای خرید و فروش کالاهای خود مجبور شوید نکات بسیار زیادی را در نظر بگیرید و باید با استراتژی، کالاهای مورد نظر خود را با قیمت کمتری نسبت به حریفتان خریداری کنید. یکی از نکاتی که ارزش تکرار بازی را بالا می‌رود، مکانیک‌های بازی است که هر گاه زمانی که فکر می‌کنید در بازی حرفه‌ای شده‌اید، اتفاقی می‌افتد که تمام پیش‌بینی‌های شما را نقش بر آب می‌کند!
آگهی
#2
بی کیفیت
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین بازی های رومیزی دو نفره 2 1















 سپاس شده توسط roya.moghadami


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  بخش چند‌نفره‌ی بازی Star Wars: Battlefront به استیم باز می‌گردد
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  بهترین کنترلرها برای یک بازی لذت بخش
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  طراح بازی Dying Light 2: کنترلر DualSense می‌تواند یکی از بهترین‌های تاریخ باشد
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  لیست بهترین بازی های پولی اندروید
  حالت دو نفره بخش بتل رویال ‌Battlefield 5 مجددا غیر فعال شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان