امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تولید Mission: Impossible 7 به‌خاطر ویروس کرونا متوقف شد

#1
Video 
سلام دوستان Smile

تولید Mission: Impossible 7 به‌خاطر ویروس کرونا متوقف شد

شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا باعث تعویق در فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 شد و تام کروز و همکارانش را خانه‌نشین کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولید Mission: Impossible 7 به‌خاطر ویروس کرونا متوقف شد 1
فیلم Mission: Impossible 7 (ماموریت غیرممکن ۷) قرار بود به‌مدت سه هفته در ایتالیا فیلمبرداری شود، اما تولید این فیلم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد. شمار افراد آلوده به این ویروس در ایتالیا ۲۰۰ نفر اعلام شده است و شش نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سخنگوی شرکتپارامونت پیکچرز تایید کرد که برنامه‌ی تولید فیلم «ماموریت غیرممکن 7» تغییر کرده است و برای حفظ سلامتی بازیگران و عوامل تولید شاهد وقفه‌ای در مراحل فیلمبرداری آن خواهیم بود. ذکر این مورد خالی از لطف نیست که تام کروز هنوز برای فیلمبرداری به ایتالیا نرفته است. سخنگوی شرکت پارامونت درباره‌ی توقف تولید فیلم اظهار داشت:

برای سلامتی و تندرستی بازیگران و عوامل تولید و البته ممنوعیت گردهم‌آیی‌های عمومی از سوی دولت محلی ونیز به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ی تولید فیلم Mission: Impossible 7 را که با فیلمبرداری سه‌هفته‌ای در ونیز آغاز می‌شد، تغییر می‌دهیم. ما می‌خواهیم در طول این وقفه به عوامل فیلم اجازه دهیم که تا زمان آغاز دوباره‌ی مراحل تولید به خانه بازگردند.   

تام کروز، بازیگر فیلم‌های Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) و American Made (ساخت آمریکا)،ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown (تاج) و فیلمFast & Furious: Hobbs & Shaw (سریع و خشمگین: هابز و شاو)، هایلی اتول، بازیگر فیلم‌هایAvengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) وAnt-Man (مرد مورچه‌ای)، ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم‌های Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) وReminiscence (خاطره‌پردازی)، سایمون پگ، بازیگر فیلم‌های Terminal (ترمینال) و Ready Player One(بازیکن شماره یک آماده)، وینگ ریمز، بازیگر فیلم‌هایPulp Fiction (داستان عامه‌پسند) و Dawn of the Dead (طلوع مردگان)، هنری چرنی، بازیگر سریال‌هایSupergirl (سوپرگرل) و Revenge (انتقام)، شیا ویگهام، بازیگر فیلم‌های Joker (جوکر) و Vice (وایس) و پام کلمنتیئف، بازیگر فیلم‌های Uncut Gems(جواهرات تراش‌نخورده) و Avengers: Infinity War(انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) از بازیگرانی هستند که در فیلم‌های Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

کمپانی Paramount Pictures پس از موفقیت فیلم‌های Mission: Impossible-Fallout (مأموریت غیرممکن: فال‌اوت) و Mission: Impossible – Rogue Nation (ماموریت غیرممکن – ملت یاغی) قرارداد جدیدی با کریستوفر مک‌کوری، نویسنده و کارگردان دو فیلم قبلی مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» امضا کرد و کارگردانی و نویسندگی دو دنباله‌ی بعدی را به او محول کرد. شرکت Skydance Media نیز که از قسمت چهارم Mission: Impossible به مجموعه اضافه شد، برای تولید دو دنباله‌ی بعدی باز خواهد گشت. مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» در طول ۲۵ سال و با اکران ۶ فیلم به موفقیت‌های بسیاری در گیشه دست یافته است. هر قسمت Mission: Impossible نمرات به مراتب بهتری را نسبت به قسمت‌های پیشین از منتقدان دریافت کرده است و آخرین قسمت آن نیز با بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدان مواجه شد. فیلم Mission Impossible: Fallout رضایت ۹۷ درصد منتقدان راتن تومیتوز را کسب کرد و با فروش ۷۹۰ میلیون دلاری در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» تبدیل شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولید Mission: Impossible 7 به‌خاطر ویروس کرونا متوقف شد 1
برنامه‌ی فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 اولین رویدادی نیست که به‌دلیل ویروس کرونا در ایتالیا لغو می‌شود. دولت ایتالیا اجازه‌ی برگزاری کارناوال ونیز را نیز نداد و رویداد هفته مد میلان نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت. فیلم Mission: Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۰ (۲۳ ژوئن ۲۰۲۱) و فیلم Mission: Impossible 8 برای اکران در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ (۵ اوت ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است. فعلاً اطلاعاتی از داستان این دو فیلم منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این فیلم‌ها به‌صورت پشت سر هم فیلمبرداری و تولید خواهند شد.



سپاس یادت نره Smile
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  فیلم Mortal Kombat به‌خاطر شیوع کرونا تا مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شد
  مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر متوقف شد
  تولید فیلم Sherlock Holmes 3 به تعویق افتاده است
  کالین فارل از ادامه تولید فیلم The Batman تا فوریه ۲۰۲۱ می‌گوید
  مراحل تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شد؛ انتشار اولین تصاویر در ماه دسامبر
  ادی ردمین درباره تأثیر شیوع کرونا روی فیلمبرداری این پروژه می‌گوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان