امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انیمیشن Overwatch و انیمه Diablo در دست ساخت است

#1
سلام دوستان

انیمیشن Overwatch و انیمه Diablo در دست ساخت است

انیمیشن‌هایی از دو مجموعه‌ی محبوب Overwatch و Diablo تولید می‌شوند که انیمیشن دیابلو شباهت زیادی به سریال Castlevania دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انیمیشن Overwatch و انیمه Diablo در دست ساخت است 1
مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن‌هایی براساس دو مجموعه‌ی Diablo و Overwatch در دست ساخت است و انیمیشن دیابلو به مانند سریال Castlevania (کسلوانیا) در سبک انیمه خواهد بود و از شبکه‌ی نتفلیکس پخش می‌شود. این اطلاعات از صفحه‌ی لینکدین نیک ون دایک، رئیس شرکتاکتیویژن بلیزارد نشئت می‌گیرد که پیش‌ازاین تهیه‌کنندگی انیمیشن سریالی Skylanders Academy(آکادمی اسکای‌لندرز) شبکه‌ی نتفلیکس را برعهده داشت. طبق توضیحات ون دایک از موقعیت خود در اکتیویژن، انیمیشنی در سبک انیمه از مجموعه‌ی دیابلو ساخته می‌شود که اکنون در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد و از طریق شبکه‌ی نتفلیکس در سراسر جهان منتشر خواهد شد. از مدت‌ها پیش شایعاتی از این انیمیشن به گوش می‌رسید، اما حالا تولید آن به‌شکل رسمی تایید شده است. البته احتمالاً به این زودی‌ها شاهد انتشار این انیمیشن نخواهیم بود؛ زیرا هنوز در مرحله‌ی پیش تولید به سر می‌برد.

ون دایک در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که در کنار شریک خود یک انیمیشن بر اساس مجموعه‌ی Overwatch را توسعه داده و فروخته است. هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از این انیمیشن در دست نیست و نمی‌دانیم که این محصول به چه کسی فروخته شده است. مجموعه‌ی اورواچ غالباً از انیمیشن‌های کوتاه برای ارائه‌ی پیش‌زمینه‌های داستانی استفاده می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تریلر معرفی بازی Overwatch 2 اشاره کرد. اکتیویژن همچنین مشغول کار روی فیلم Call of Duty است که فعلاً به حالت تعلیق درآمده است. ساخت چندین فیلم از مجموعه‌ی کالاف دیوتی در دستور کار قرار دارد که استفانو سولیما، کارگردان فیلم‌های Sicario: Day of the Soldado(سیکاریو: روز سرباز) و Suburra (سوبورا)، وظیفه‌ی کارگردانی و اسکات سیلور، نویسنده‌ی فیلم‌های Joker(جوکر)، The Fighter (مشت‌زن) و X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی نخستین فیلم را برعهده دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انیمیشن Overwatch و انیمه Diablo در دست ساخت است 1
دو بازی Diablo IV و Overwatch 2 درحال‌حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند، اما تابه‌حال تاریخ انتشار آن‌ها اعلام نشده است. بازی Diablo IV چهارمین نسخه از مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن دیابلو محسوب می‌شود که توسط بلیزارد در دسترس کاربرانِ پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان وویندوز قرار می‌گیرد. این بازی اولین‌بار در رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ معرفی شد و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار آن خواهیم بود. بازی Overwatch 2 نیز که با انتشار تریلری در بلیزکان ۲۰۱۹ معرفی شد، دنباله‌ای برای نسخه‌ی اول بازی به‌حساب می‌آید که در کنار حفظ حال‌وهوای گذشته، تفاوت‌هایی نیز با نسخه‌ی قبلی دارد. بازی Overwatch 2 دارای حالت مشارکتی و شخصی‌سازی کاراکترها خواهد بود و کلیه‌ی آیتم‌های تزئینی و پیشرفت‌های بازیکنان Overwatch به این نسخه منتقل می‌شوند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

سپاس یادت نره Big Grin
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان