امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول

#1
فیلم‌های انیمیشن معمولاً در باکس آفیس عملکرد خوبی دارند. والدین به این فیلم‌ها به چشم ابزاری برای پرت کردن حواس فرزندان خود برای چند ساعت نگاه می‌کنند و سینما نیز یک مکان بی نقص برای نشستن و در آرامش نگاه کردن به مخلوقاتی رنگی چموشی است که این ور و آن ور می‌روند.

به گزارش مووی مگ به نقل از برترین ها، والدین به دنبال محتوا‌های مناسب خانواده هستند، به همین دلیل است که کمپانی‌های تولید کننده فیلم محصولات خاصی را برای آن‌ها تولید می‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن تاریخ سینما آشنا کنیم.

۲۰- دانشگاه هیولا‌ها (۲۰۱۳)

میزان فروش: ۷۴۴.۲۲۹.۴۳۷ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
پیش درآمد بسیار مورد انتظار انیمیشن «شرکت هیولاها» (Monsters,Inc) با عنوان «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) ما را با نحوه آشنایی مایک و سالی در دانشگاه هیولا‌ها آشنا می‌سازند و مشخص شد که این دو همیشه با هم دوست نبوده اند. جالب این است که کمپانی دیزنی انیمیشنی در مورد دانشگاه ساخت درست زمانی که بچه‌هایی که روزگاری عاشق «شرکت هیولاها» بودند ۱۸ ساله شده و در آستانه ورود به دانشگاه بودند. این اتفاق کاملاً عمدی و با برنامه ریزی صورت گرفت و به همین دلیل بود که «دانشگاه هیولاها» به فروش قابل توجه ۷۴۴.۲۲۹.۴۳۷ دلاری در گیشه دست یافت.

۱۹- ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا (۲۰۱۲)

میزان فروش: ۷۴۶.۹۲۱.۲۷۴ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
انیمیشن «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا» (Madagascar ۳: Europe’s Most Wanted) پرفروش‌ترین عنوان در میان فرانچایز ماداگاسکار است. گلوریا، ملمن، الکس و مارتی در این انیمیشن به سختی در تلاشند خود را به خانه شان نیویورک برسانند، اما در این بین با دردسر‌هایی مواجه می‌شوند. به خاطر تعقیب سازمان کنترل حیوانات، آن‌ها دور اروپا را می‌زنند و حتی برای مدت کوتاهی سر از سیرک در می‌آورند. به نظر می‌رسد که سینمارو‌ها تمام آن تعقیب و گریز‌ها در سراسر اروپا را دوست داشتند، زیرا این فیلم به فروش ۷۴۶.۹۲۱.۲۷۴ دلاری در گیشه دست یافت.

۱۸- شرک برای همیشه (۲۰۱۰)

میزان فروش: ۷۵۲.۶۰۰.۸۶۷ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
این اولین فیلم از سری فیلم‌های شرک است که در این فهرست از آن نام می‌بریم. فیلم‌های این فرانچایز هر چقدر که پیش می‌رفتند با استقبال و فروش کمی روبرو می‌شدند و چهارمین و آخرین اپیزود این فرانچایز با عنوان «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After) به اندازه اپیزود‌های قبلی فروش نداشت. با این وجود «شرک برای همیشه» نیز درآمد خوبی برای استودیو DreamWorks داشته و در مجموع توانست ۷۵۲.۶۰۰.۸۶۷ دلار فرو داشته باشد.

۱۷- شرک سوم (۲۰۰۷)

میزان فروش: ۷۹۸.۹۵۸.۱۶۲ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
در «شرک سوم» (Shrek the Third) شرک و فیونا در می‌یابند که پدر و مادر بودن تا چه اندازه می‌تواند دشوار باشد به ویژه وقتی که سه بچه غول داشته باشید. «شرک سوم» کمی فروش بیشتری نسبت به «شرک برای همیشه» داشت، اما نتوانست به فروش «شرک ۲» برسد. به نظر می‌رسد که سینمارو‌ها عاشق بچه غول‌ها داشته و از آنجایی که شخصیت شرک در آن دوران یک شخصیت محبوب بود، برای تماشای آن ۷۹۸.۹۵۸.۱۶۲ دلار پرداختند.

۱۶- کوکو (۲۰۱۷)

میزان فروش: ۸۰۷.۰۸۲.۱۹۶ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
انیمیشن «کوکو» (Coco) فیلمی بود که توانست در مراسم اسکار انیمیشن «بچه رییس» (The Boss Baby) را شکست داده و جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را بدست آورد. این فیلم داستان یک پسربچه ۱۲ ساله به نام میگل را روایت می‌کند که از خانه اش در مکزیک به سرزمین مردگان منتقل می‌شود. در مدت حضورش در این دنیا او ممنوعیت روی آوردن به موسیقی در خانواده اش را نادیده گرفته و به کمک جد مادری اش به خواسته خود می‌رسد. انیمیشن «کوکو» موفقیت بزرگی بود و هم کودکان و هم والدین از تماشای آن لذت بردند به همین دلیل بود که این انیمیشن به فروش قابل توجه ۸۰۷.۰۸۲.۱۹۶ دلار رسید.

۱۵- درون بیرون (۲۰۱۵)

میزان فروش: ۸۵۷.۶۱۱.۱۷۴ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
انیمیشن «درون بیرون» (Inside Out) نگاهی منحصربفرد به شکل گیری فرآیند‌های احساسی در انسان می‌اندازد. این انیمیشن مغز انسان را به شکلی که تاکنون دیده نشده به ما نشان می‌دهد، در قالب احساسات انسانی سازی شده‌ای که هر یک بخش متفاوتی از وجود ما را کنترل می‌کنند. هم کودکان و هم والدین شیفته زیبایی شاعرانه خاص این انیمیشن شدند. ایمی پوهلر که صداپیشگی شخصیت شادی را بر عهده داشت که در ذهن دخترک کوچولوی داستان شادی‌های او را کنترل می‌کرد. این انیمیشن به فروش ۸۵۷.۶۱۱.۱۷۴ دلاری دست یافت.

۱۴- زندگی پنهان حیوانات خانگی (۲۰۱۶)

میزان فروش: ۸۷۵.۴۵۷.۹۳۷ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» (The Secret Life of Pets) در مورد تمامی اتفاقاتی است که ممکن است با ترک کردن خانه هایمان، برای حیوانات خانگی مان رخ دهد. صداپیشگان شناخته شده‌ای مانند لوییس سی کی، اریک استون استریت، کوین هارت، استیو کوگان، الی کمپر و آلبرت بروکس از صداپیشگان اصلی شخصیت‌های این انیمیشن بودند و حضور این همه ستاره در مقام صداپیشه کمک بزرگی به این انیمیشن کرد که به فروش ۸۷۵.۴۵۷.۹۳۷ دلاری در گیشه برسد.

۱۳- عصر یخبندان: رانش قاره‌ای (۲۰۱۲)

میزان فروش: ۸۷۷.۲۴۴.۷۸۲ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
«عصر یخبندان: رانش قاره ای» (Ice Age: Continental Drift) چهارمین اثر در فرانچایز عصر یخبندان بود که همان صداپیشگان قبلی در آن حضور داشتند و کیکی پالمر، نیکی میناژ، دریک، جنیفر لوپز و پیتز دینکلیج نیز در نقش شخصیت‌های جدید صداپیشگی می‌کردند. این انیمیشن با فروش قابل توجه ۸۷۷.۲۴۴.۷۸۲ دلار به پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۲ تبدیل شد.

۱۲- عصر یخبندان: ظهور دایناسور‌ها (۲۰۰۹)

میزان فروش: ۸۸۶.۶۸۶.۸۱۷ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
«عصر یخبندان: ظهور دایناسورها» (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) سومین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان بود که در آن شخصیت سید (تنبل) توسط یک تیرانوسوروس ماده و پس از دزدیدن تخم هایش اسیر ربوده می‌شوند. دوستانش باید او را نجات دهند و در این مسیر آن‌ها با دنیای گمشده دایناسور‌ها در زیر یخ مواجه می‌شوند. «عصر یخبندان: ظهور دایناسورها» پرفروش‌ترین قسمت در فرانچایز خود است که در سراسر جهان به فروش ۸۸۶.۶۸۶.۸۱۷ دلاری دست یافت.

۱۱- شرک ۲ (۲۰۰۴)

میزان فروش: ۹۱۹.۸۳۸.۷۵۸ دلار
معرفی موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما +بخش اول 1
بالاخره به پرفروش‌ترین قسمت از فرانچایز شرک رسیدیم. در «شرک ۲» (Shrek ۲)، شرک شربتی می‌نوشد که هم او و هم فیونا را بار دیگر به انسان تبدیل می‌سازد. همچنین در فرآیندی مشابه الاغ داستان به یک اسب زیبای سفید تبدیل می‌شود. شوربختانه این تغییر باعث می‌شود که فیونا فکر کند شخصیت شاهزاده افسونگر همان شرک است و بدین ترتیب دردسر و آشفتگی روابط آغاز می‌شود. همچنین در این فیلم است که با شخصیت «گربه چکمه پوش» آشنا می‌شویم که البته نقش مهمی در فروش ۹۱۹.۸۳۸.۷۵۸ دلاری فیلم داشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Photo معرفی انیمه Mushoku Tensei
Photo معرفی انیمه Kizumonogatari
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  معرفی تمام ژانر های انیمه!
  معرفی انیمه (Attack On Titan (+۱۷
  تاریخ شروع پخش فصل چهارم انیمه Attack on Titan مشخص شد؛ انتشار تریلر جدید
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان