امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پسر کارگردان هالیوودی به گروه تروریستی داعش پیوست

#1
پسر کارگردان هالیوودی به گروه تروریستی داعش پیوست 1
پسر پاتریک کینی کارگردان و دستیار کارگردان پرکار هالیوود، که قریب به دو سال گمشده بود، در حالی پیدا شده است که به گفته والدینش،به گروه تروریستی النصره سوریه پیوسته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، لوکاس کینی پسر پاتریک کینی کارگردان و دستیار کارگردان 59 ساله هالیوود که در پروژه‌های سینمایی موفقی چون «ایندیانا جونز» و «گرگ و میش» همکاری داشته است، در حالی‌که دو سال گم شده بود، اکنون در دو فیلم تبلیغاتی که از سوی گروه تروریستی النصره سوریه برای پیوستن جوانان به گروه تروریستی النصره در سوریه ضبط شده و در فضای مجازی منتشر شده، دیده شده است.

والدین «لوکاس» 26 ساله تأیید کرده‌اند که پسرشان که پیش از این کاتولیک بوده و همواره از 13 سالگی آرزو داشته که یک کشیش شود، در سال 2013 پس از آنکه در وین با گروه‌های افراط گرا آشنا می‌شود، مسلمان می‌شود و ابتدا به قاهره رفته و پس از آن به گروه تروریستی النصره در سوریه پیوسته و ظاهرا در همانجا نیز ازدواج کرده است. «لوکاس» که متولد لندن است، نام خود را به «ابو بصیر البریتانیایی» تغییر داده است.

بنا بر این گزارش، دبورا فلیپس مادر 53 ساله «لوکاس»، زمانی‌که او کودکی پیش نبوده، از پدرش جدا شده و با فرد دیگری ازدواج می‌کند و پدر لوکاس نیز به فلوریدا می‌رود.

«لوکاس» چند سال بعد وارد دانشگاه لیدز انگلستان می‌شود ولی پس از یک سال به خاطر افت شدید تحصیلی مجبور می‌شود از دانشگاه بیرون بیاید و وارد یک گروه موسیقی راک می‌شود و پس از مدتی به وین می‌رود و در آنجا با پدرش زندگی می‌کند.

دبورا فلیپس گفت: مدتی بود که از پسرمان بی‌خبر بودیم، سال گذشته روز مادر در حال گفتگوی تلفنی با همسر سابقم «پاتریک» بودم که به من گفت، فکر می‌کند که پسرمان مرده باشد چون عکسی از او در اینترنت دیده که پسرمان بی‌جان روی زمین افتاده بوده و به نظر هم نمی‌رسیده که زنده باشد.

فلیپس گفت: روز بعد، فهمیدیم که او نمرده بلکه به شدت مجروح شده است. او مورد اصابت یک خمپاره قرار گرفته بود و بازویش از پوست آویزان بود. او باید عمل می‌شد و برای 18 ماه نمی‌توانست در جنگ شرکت کند.

وی افزود: برای ماه‌ها هیچ خبری از او نداشتم تا آنکه یک ایمیل از او دریافت می‌کردم و تازه یک نفس راحت می‌کشیدم که او زنده است ولی خبری که اخیرا از او گرفته‌ام این است که او آنجا ازدواج کرده ولی هیچ چیز درباره همسرش نمی‌دانم ولی همینقدر می‌دانم که آنها هنوز هیچ فرزندی ندارند. ما فقط می‌خواهیم که او به خانه بازگردد و اگر او کار اشتباهی انجام داده باشد می‌خواهم که او تبعات کارش را بپذیرد، او هنوز جوان است و حداقلش این است که هنوز زنده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آغاز فیلمبرداری سریال دنباله Band of Brothers توسط کارگردان جیمز باند
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  کارگردان آکوامن تهیه‌کنندگی فیلم جدید Van Helsing را بر عهده گرفت
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  کارگردان فیلم The Avengers از پروژه سریال The Nevers محصول HBO کناره‌گیری کرد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست
  روسیف ساترلند به بازیگران فیلم Orphan: First Kill پیوست
  جیم گافیگان به بازیگران فصل دوم سریال Stargirl پیوست
  استیسی فاربر به سریال Superman and Lois پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان