امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با بهترین فیلم های جدید و جنایی در فانیبو آشنا شوید

#1
سینما تنها هنری است در دنیا که می‌تواند تمامی حواس ما را تحریک کند.



کافی است به مستندهای غذایی نگاه کنیم که چطور حس چشایی ما را به چالش می‌کشند یا سینمای وحشت که احساس ترس را درون ما زنده می‌کنند و بعید است اکثرا شب راحت بخوابیم!



زمانی که بهترین فیلم های جدید را نگاه می‌کنیم این قضیه بیشتر مشهود است. اکثرا در قالب سینمای رئال ساخته می‌شوند تا تک‌تک جوانب واقعی زندگی انسان را لمس کنند.



به عنوان مثال بهترین فیلم های عاشقانه ممکن است ما را یاد خاطرات خوش روابط گذشته‌مان بیندازند یا حتی مانند فیلم‌هایی مانند داستان ازدواج، تلخی طلاق و جدایی را در ذهن ما زنده کنند.



از طرفی اگر به فهرست بهترین فیلم های جنایی نگاه کنیم، اکثرا ما را به یاد بعد دیگری از انسان می‌اندازند که همه دوست داریم آن را درون خودمان خفه و سرکوب کنیم.



جنایت چیزی نیست که خوشایند باشد، با این حال این فیلم‌ها می‌خواهند چشم بینندگان خود را به سوی دنیایی باز کنند که در آن جنایت از دل انسان بر می‌آید و باید از آن دوری کرد.

بهترین فیلم های جدید با تاریخ غیرقابل انقضاء
به دلیل کمبود وقت که همه در زندگی امروزی حس می‌کنیم و همچنین حجم فیلم‌هایی که روزانه اکران می‌شوند، امکان ندارد یک نفر بتواند تمامی عناوین جدید را ببیند.



بنابراین باید به کمک سایت‌هایی مانند فانیبو به دنبال بهترین فیلم های جدید بگردیم. ولی فانیبو چه چیزی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند؟



به عنوان مثال فکر کنید دوست دارید یک فیلم برای دیدن با شریک زندگی خود یا کسی که دوستش دارید انتخاب کنید.



جستجوی عبارت بهترین فیلم های عاشقانه در این سایت شما را با مطالبی آشنا می‌کند که دقیقا برای همین منظور نوشته‌ شده‌اند.



همچنین اگر دنبال بهترین فیلم های جنایی می‌گردید تا چند ساعت را همراه با دلهره سپری کنید می‌توانید از مطلب بهترین فیلم های جنایی تاریخ این سایت استفاده کنید که فهرستی از فیلم‌های متفاوت را در خود دارد.



بدون شک انسان موجودی است منطقی که زندگی او بر پایه تجربه به جلو پیش می‌رود و هر تجربه‌ای می‌تواند جدید باشد. همین اصل را می‌توانید در مطلب معرفی بهترین فیلم های جدید فانیبو ببینید.



هدف از تهیه این مطلب معرفی آثاری بوده است که برای اکثر کاربران یک تجربه جدید است و با دیدن آن می‌توانند بهترین و بزرگ‌ترین آثار سینمایی را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.



بهترین فیلم‌ های عاشقانه برای کسانی که دوستشان داریم
همانطور که سینما می‌تواند به تحریک حواس ما کمک کند، قادر است روابط ما را به سطح دیگری برساند یا به اصلاح آن کمک کند.



بدون شک هدف کارگردانان بهترین فیلم های عاشقانه جز این نیست که به کمک این فیلم‌ها بتوانید از یک دیدگاه متفاوت یا مشابه به این موضوع ملموس نگاهی بیندازید، خودتان را جای شخصیت‌های فیلم بگذارید و در نهایت از پیام فیلم برای رابطه خود نیز استفاده کنید.



عناوینی مانند فیلم ستاره‌ای متولد شد که در سایت فانیبو می‌توانید نقد کامل آن را پیدا کنید حتی به شما ثابت می‌کنند روابط عاشقانه می‌توانند باعث رشد، تعالی و شکوه فردی شوند.



اما سمت دیگر این احساسات لطیف انسانی، ذهن‌های خطرناکی قرار می‌گیرد که در بهترین فیلم های جنایی مانند هفت، سکوت بره‌ها یا تاریخ مجهول آمریکا به تصویر کشیده می‌شوند تا به کمک این فیلم‌ها به درون آن‌ها سفر کنیم.



فیلم‌هایی که نشان می‌دهند انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است و چطور مرز بین احساسات خوب و بد او می‌تواند از بین برود و نتیجه آن سینمایی باشد که با آن بترسیم،



دلهره داشته باشیم، بیشتر قدر زندگی را بدانیم و همچنین بیشتر در جهت خوب بودن تلاش کنیم.



در بین این عناوین بهترین فیلم های جدید نیز می‌توانند دیده شوند، به عنوان مثال خیلی از افراد هنوز سه‌گانه پدرخوانده را ندیده‌اند!



یا با بوچ کسیدی و ساندنس کید، اصلا آشنا نیستند. فیلم‌هایی که در فهرست تمامی بهترین فیلم‌های تاریخ جایگاه مشخص و ثابتی دارند و باید پیش از مرگ آن‌ها را دید!



اما زمانی که مطلب بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ فانیبو را نگاه می‌کنیم با عناوینی آشنا می‌شویم که آن‌ها نیز می‌توانند بهترین فیلم‌های تاریخ باشند.



مثلا کسی نیست نخواهد فیلم دفترچه خاطرات را به عزیز خود هدیه ندهد. واکین فینیکس که امسال با فیلم جوکر غوغا کرد با بازی در فیلم «او» نشان داد سینمای عاشقانه چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد و از طرفی اثر بزرگی خلق شود.



بهترین فیلم های جنایی برای یک سفر روانی خطرناک
یکی دیگر از نکاتی که فانیبو را به محیطی عالی برای جستجو بهترین فیلم های جنایی تبدیل می‌کند ساختاربندی محتوا است.



نویسندگان سعی کرده‌اند تنها به صورت فهرست‌وار عناوین مربوطه را معرفی نکنند بلکه پس از هر فیلم توضیح کوتاه و مختصری برای آن آمده است تا نه تنها مزه فیلم و داستان از بین برود، بلکه خواننده پس از خواندن مطلب بداند فیلم مطابق با سلیقه او است یا نه.



به هرحال فیلم‌هایی مانند دارودسته های نیویورکی با بازی درخشان دنیل دی لوئیس به قدری ممکن است خشونت بالایی داشته باشند که هرکس دوست نداشته باشد آن را تجربه کند.



همین اصل در نوشتن مطلب بهترین فیلم های جدید نیز رعایت شده است و فانیبو با مدیریت صحیح، محتوایی را تولید کرده است تا خواننده به راحتی فیلم‌های خود را گلچین کند.



البته باید بگوییم اگر حتی خواسته باشید فیلم جدید ایرانی نیز ببینید، این مجله بزرگ سینمایی مطالبی نیز در همین جهت نوشته است تا با بهترین آثار وطنی آشنا شوید.



پس شاید شما هم تا الان فهمیده باشید چرا فانیبو باید در فهرست بوکمارک‌های مرورگر شما در بالای آن‌ها قرار گیرد:



. این سایت را مانند یک نقشه سینمایی می‌توانید همیشه باز کنید تا در آن با مقالاتی مانند بهترین فیلم های عاشقانه روبه‌رو شوید و قرار عاشقانه سینمایی خود را روی فیلمی تنظیم کنید که روی این نقشه علامت‌گذاری کردید!



. اگر به کمی تحلیل روانکاوانه انسان و مغز پیچیده او نیاز دارید می‌توانید به کمک بهترین فیلم های جنایی که در این سایت معرفی شدند، یک بلوپرینت عالی از مغز بهترین جنایتکاران، قاتلان سریالی و تبهکاران دنیا داشته باشید. از نئونوآر گرفته تا سینمای گنگستری، در فانیبو برای هر نوع سلیقه‌ای فیلم معرفی شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام
  بهترین برنامه های صدا و سیما!
Video بهترین و بدترین فیلمی که دیدی چی بود ؟
  کارگردان آکوامن تهیه‌کنندگی فیلم جدید Van Helsing را بر عهده گرفت
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  تاریخ انتشار فیلم Cherry با بازی تام هالند مشخص شد؛ انتشار تصاویر جدید
  بهترین‌های سینمای روسیه؛ سرد و فلسفی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان