امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این نوجوان 18 ساله تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند

#1
این نوجوان 18 ساله تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند 1
Confused Confused Confused Confused عکس پسر رو پیدا نکردم
جموعه : مجله خبر


این روزها شاهد و شنونده اخبار عجیب و وحشتناک هستیم که همه نیاز به بررسی های روانشناسی دارند.به گزارش فراناز پسر ۱۸ ساله‌اي کـه تصور می کرد والدینش برادر کوچکش را بیشتر از او دوست دارند، در اقدامی جنون آمیز تمام اعضای خانواده‌اش از جمله پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله اش را بـه قتل رساند.



اعترافات خوفناک پسر نوجوانی کـه خانواده‌اش را قتل‌عام کرد : می خواستم پدرم را مثل «خاشقجی» بکشم.پسر نوجوانی در شهرک شاهدشهر شهریار«استان تهران» در اقدامی جنون‌آمیز پدر، برادر و مادرش رابا چاقو بـه قتل رساند. این جنایت شامگاه جمعه سوم آبان رخ داد.



امیرعباس ۱۸ساله درباره این جنایت گفت: آن ها مرا دوست نداشتند اما عاشق برادرم بودند. از همه ی‌شان متنفر بودم.

برای قتل مادر و برادرم نه اما یک سالی بود کـه درباره کشتن پدرم تحقیق می کردم حتی ان موقعی کـه قتل «خاشقجی» مطرح شد، فکر کردم کـه او را همانگونه بکشم تا اثری از او نماند اما بعد منصرف شدم او همیشه بـه من می گفت مفت‌خور بی‌خاصیت. هیچوقت دوستم نداشت.



سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران درباره جزئیات این جنایت گفت: نوجوانی ۱۸ ساله با ظاهری خون آلود و دست مجروح در تاریخ سوم آبان ماه امسال بـه کلانتری شاهد شهر در شهریار مراجعه و ادعا کرد کـه مردی نقاب‌دار بـه زور وارد خانه‌شان شده و اقدام بـه قتل پدر، مادر و برادر کوچکترش کرده و پس از درگیری با او از محل متواری شده اسـت کـه در همین راستا تیمی ویژه از ماموران رسیدگی بـه موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با حضور در محل تحقیقات خودرا آغاز کردند.



وی با بیان این کـه با تشکیل اولیه پرونده، رسیدگی بـه موضوع با دستور قضایی بـه ماموران پلیس آگاهی واگذار شد، گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد کـه اجساد پسر ۱۳ ساله، پدر ۴۵ ساله و مادر ۴۴ ساله دربخش‌هاي‌ مختلف خانه قرارداشته و همگی با ضربات متعدد چاقو بـه قتل رسیده‌اند در همین راستا نیز برای تشخیص علت قطعی مرگ با دستور مقام قضایی اجساد بـه دکتری قانونی منتقل شدند.



سرپناه ادامه داد:‌ با انتقال اجساد ماموران اقدام بـه تحقیق از فرزند خانواده کردند کـه این فرد در شرایطی کـه بسیار مظطرب بـه نظر میرسید بـه ماموران گفت کـه فردی با نقاب سیاه بـه زور وارد خانه‌شان شده و اقدام بـه قتل پدر و مادر و برادر کوچکترش کرده ودر حالی کـه قصد کشتن او را نیز داشته اما با وی درگیر شده و قاتل از خانه فرار کرده اسـت.



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان این کـه اظهارات ضد و نقیض پسر نوجوان شک ماموران را برانگیخت، اظهارکرد:‌ این فرد تحت تحقیقات تکمیلی قرار گرفت و هم زمان تیم‌هاي‌ روانشناسی پلیس نیز رفتار او را تحت نظر قرار دادند تا این کـه مدتی بعد این نوجوان پرده از راز جنایت خوفناک خود برداشت و اقرار کرد کـه خانواده‌اش را خودش بـه قتل رسانده اسـت.



وی در مورد شیوه و انگیزه متهم نیز گفت: بنا بـه گفته متهم، وی از مدت‌ها قبل چندین سناریو را برای کشتن خانواده‌اش در ذهن داشته ودر روز سوم آبان ماه نیز وقتی وارد خانه شد کـه تنها برادرش در خانه بوده بـه همین دلیل نیز با او درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو او را بـه قتل رسانده اسـت. سپس منتظر آمدن پدر و مادرش شده کـه ابتدا پدرش از سرکار بـه خانه آمده و او را نیز با چاقو بـه قتل رسانده، دقایقی بعد نیز مادرش بـه محض ورود بـه خانه مورد حمله پسرش قرار گرفته و بـه قتل رسیده اسـت. پس از جنایت نیز متهم ضرباتی رابا چاقو بـه دست خود وارد کرده و پس از دورانداختن چاقو بـه کلانتری رفته و ادعای اولیه خود در مورد علت قتل مطرح کرده اسـت.



سرپناه در مورد انگیزه این فرد نیز اظهارکرد:متهم دستگیر شده ادعا کرده کـه چون والدینش برادر ۱۳ ساله‌ را بیشتر دوست داشتند ودر رفتارشان با وی تبعیض قائل می شدند ،اقدام بـه قتل آنان کرده اسـت.



معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان این کـه متهم تحت انجام تست‌هاي‌ سلامت روان قرار گرفته اسـت، گفت: عده اي از شواهد حاکی از وجود اختلال شخصیت دراین فرد اسـت کـه البته باید منتظر نظر نهایی دکتری قانونی بود.بـه گفته او، برای این فرد پرونده‌اي تشکیل شده و هم‌اکنون برای رسیدگی بیشتر در اختیار دادسرا قرار دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط یلدا 86
آگهی
#2
اینو باید ببرن امین آباد...
روانیه...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(((:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
•ناشناس•
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر
Heart اردوگاه الهول از تمام سوری‌ها تخلیه می‌شود
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان