امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه چیز در مورد دستگاه میکرودرم ابریژن

#1
دستگاه میکرودرم ابریژن بر اساس لایه برداری مکانیکی پوست با پودر ساینده (Abrasion) و مکش پودر و سلول های لایه برداری شده از سطح پوست استفاده می‌کند که روشی کاملا بی‌خطر و بدون مواد شیمیایی می‌باشد. میکرودرم ابریژن‌ عملی است که در آن پزشک توسط دستگاهی به همین عنوان برای جوان کردن پوست لایه برداری سطحی از پوست انجام می دهد.

استفاده از دستگاه ميكرودرم ابريژن هیچ عوارض جدی به همراه نخواهد داشت که در اکثر مواقع شاید با مواردی مانند قرمزی و خراش سطحی پوست روبه رو شوید که کاملا طبیعی و موقتی است.

کیفیت دستگاه میکرودرم ابریژن در لایه برداری صحیح، عدم ایجاد خراش و خونمردگی، کارایی ان در بهبود کک و مک، لک های پوستی، شل شدگی پوست،جوش های سطحی،منافذباز، جای جوش و اسکار منوط به عواملی همچون قدرت دستگاه در پاشیدن پودر منظم روی پوست و نیز قدرت مکش دستگاه میکرودرم که منجر به خونمردگی نشود، خواهد بود. پیلینگ یا ابریژن (لایه برداری پوست) توسط پاشیدن پودر میکرودرم ابریژن صورت می گیرد.

اگر پاشش پودر بصورت “غیرمنظم” باشد، لایه برداری هم “غیریکنواخت” بوده و پس از ان پوست، نمای دو رنگ یا خط خطی پیدا میکند. دستگاه میکرودرم ابریژن باکیفیت دستگاهی است که قدرت مکش آن استاندارد بوده و متناسب با تحمل پوست باشد. قطعا می‌توان مکش دستگاه را کاهش داد ولی به موازات کاهش مکش دستگاه، از پاشیدن پودر و بالطبع لایه برداری موثر کاسته خواهد شد.

همه چیز در مورد دستگاه میکرودرم ابریژن 1

مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن

محافظت های بعد از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگاه میکرودرم ابریژن آرنا گستر به میزان خویش میکرودرم ابریژن دارای اهمیت فراوان بالای است . با دقت به لایه برداری پوست و شکننده بودن آن در قبال کارداران محیطی و آلاینده های هوا و نوروفروغ آفتاب حتمی است تا اقدامات تحت صورت بپذیرد :

مصرف کرم ضد آفتاب مطلوب با جور پوست به صورت دائمی و همراه با تمدید
مصرف کرم مرطوب کننده مطلوب با مدل پوست
جلوگیری از به کار گیری کرم های آرایشی تا ۴۸ ساعت بعد از لایه برداری
به کار گیری از ماسک های تخصصی بعداز میکرودرم با اعتنا به زدودن بافت های مرده و ارتقاء جذب از روش پوست
دوری در معرض قرارگرفتن در قبال روشنایی شدید آفتاب و بقیه منابع یو او
دوری از به کارگیری کرم های لایه برداری که کرم شب , کرم ضدلک و کرم روشن کننده از اسامی دیگر آن است

شایسته ترین زمان یا این که فصل میکرودرم کدام است ؟

می بایست اظهار کرد که زمان یا این که فصل خاصی برای لایه برداری با دستگاه میکرودرم ابریژن نیست به دلیل آنکه در میان عوام گفته میشود فصل‌تابستان زمان قابل قبولی برای میکرودرم ابریژن نیست , البته مبنای علمی ندارد . بطور کلی می بایست اظهار‌کرد در هر زمان که میکرودرم صورت پذیرد , نگهداری های بعداز لایه برداری , اهمیت متعددی دارااست .

با رعایت نگهداری های بعد از میکرودرم , همچون به کارگیری همیشگی از ضدآفتاب مطلوب و مرطوب کننده , از هرگونه زخم به پوست لایه برداری شده , خودداری خواهد شد .

فواید استفاده از میکرودرم ابریژن

بهبود لکه‌های ایجاد شده

به خاطر سن و نقطه‌های سیاه پوستروشن شدن پوست (بهبود پوست‌های تیره شده مانند سیاهی زیر بغل)

لایه برداری و پاکسازی پوست صورت

که باعث ایجاد ظاهر شاداب‌تر برای آن می‌شودکاهش علائم حاصل از کشیدگی بر روی پوستکاهش خطوط چین و چروک بر روی پوست (مانند چروک دور چشم)

کاهش یا حذف سوراخ‌ها یا بستن منافذ باز پوست

درمان جای جوش، رفع کک و مک و رفع تاتو و جراحت‌های باقی مانده از آن فرورفتگي هاي ناشی از جوش ها و جای آکنه، با ميکرودرم قابل رفع است. طي جلسات لازم، پوست صاف و کشيده می‌شود.

جوان سازي پوست

از اين روش در درمان چروک های سطحي و کم عمق پوست می‌توان استفاده کرد. چندين جلسه درمان در اين مورد بکار مي رود. فواصل درمان را بر حسب وضعيت بيمار می‌توان تغيير داد. چروک های خيلی عميق با اين روش درمان نمی‌شوند، ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می‌شود.

لک های پيری يا کبدی

لک هاي پيری مربوط به نور آفتاب بوده و يا در سنين بالا در پوست های روشن ديده مي شوند. اين لک ها با ميکرودرم ابريشن قابل درمان می‌باشند.

لک های حاملگی

مهم ترين اثر ميکرودرم ابريژن، کمرنگ يا محو کردن لک هاي حاملگی يا ملاسما است، مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهاي لک بر (تحت نظر پزشک) استفاده شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟
  دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) چیست؟
  آنچه باید در مورد گلو درد چرکی و گلو درد چرکی بدانید
  آنچه لازم است در مورد ضایعات پیگمنتانه بدانید
  بادکش صورت :همه چیز در مورد این عمل شفابخش باستانی
  آنچه لازم است در مورد حساسیت به پنی سیلین بدانید
  بهترین منابع گیاهی حاوی پروتئین مورد نیاز بدن
  همه چیز در مورد گوشت بوقلمون
  اطلاعاتی در مورد داروی “سنکل” و موارد مصرف آن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان