امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی نژاد سگ ها 13 (سگ اسکیمو امریکایی)

#1

سگ اسکیمو آمریکایی با نژاد شمالی

معرفی نژاد سگ ها 13 (سگ اسکیمو امریکایی) 1
 
این نژاد توسط طرفدارانش به عنوان سگ زیبا نامیده می شود.  سگ اسکیمو آمریکایی یا اسکی، با دور گردن سفید،  بیان شیرین و چشمان مشکی می تواند یک رفیق بزرگ برای شما باشد. او از نژاد سگ شمالی است و جزء خانواده سگ های اشپیتز محسوب می شود. اسکیمو ها سگ های بسیار فعال و پر تحرکی هستند که علاقه زیادی به شرکت در فعالیت ها و سرگرمی های خانوادگی دارند. این نژاد با دوستان و خانواده به صورت دوستانه و صمیمی رفتار می کند در صورتی که در برابر غریبه ها رفتار محافظه کارانه‌ای دارد. اگرچه اسکیمو های آمریکایی سگ هایی در جثه کوچک هستند ولیکن میتوان سگ های بزرگی را در این نژاد پیدا کرد.
مشخصات نژادی
تطبیق پذیری کلی: خوب
تطبیق پذیری با زندگی آپارتمانی: خیلی خوب
برخلاف اعتقادات عمومی، اندازه کوچک لزوما یک سگ آپارتمانی نمی سازد. سگ های زیادی با اندازه کوچک وجود دارند که با توجه به میزان انرژی و نوع شخصیت برای نگهداری در آپارتمان مناسب نیستند. از ویژگی های یک سگ آپارتمانی خوب و مناسب می توان به ساکت بودن، کم انرژی بودن، رفتار مودبانه با ساکنان منزل اشاره کرد.
مناسب برای صاحبان تازه کار: خوب
نگهداری برخی از سگ ها نسبت به سایر آنها ساده تر است. آنها  ساده تر می آموزند و انعطاف پذیری بالاتری دارند تا در مقابل اشتباهات یا ناسازگاری های صاحبان خود عقب نشینی کنند. این گونه سگ ها بسیار حساس هستند و تفکر مستقلی دارند که ادعا می شود نگهداری آنها ممکن است برای صاحبان تازه کار سخت تر باشد.
[url=https://farsipet.com/wp-content/uploads/2019/11/37469551242_f018fbd6c3_o.jpg][/url]
معرفی نژاد سگ ها 13 (سگ اسکیمو امریکایی) 1

سطح حساسیت: زیاد
انواع نژاد های سگ می توانند میزان حساسیت بالایی داشته باشند یا به هر اتفاقی بی توجه باشند. سگ هایی با حساسیت کم که به آنها “بی قید”، “شکیبا”، “انعطاف پذیر” و “پوست کلفت” می گویند؛ بهتر می توانند یک خانواده ‌ی پر سرو صدا، پر هرج و مرج، با ادعای زیاد و روتین متغیر را تحمل کنند. بچه های کوچک دارید؟ میهمانی های شام پر سر و صدا برگزار می کنید؟ یا یک زندگی گیج کننده را هدایت می کنید؟ نیاز به یک سگ با حساسیت کم خواهید داشت.
میزان تحمل پذیری تنها بودن: کم
بعضی از نژاد ها در برقراری ارتباط و پیوند دادن خود با خانواده بسیار عالی عمل می کنند؛ به گونه‌ای که اگر به دلایل مختلفی از خانواده و صاحبان خود دور بمانند، ممکن است شرایط متشنج و نگران کننده‌ای را بوجود آورند. در این نژاد ها در صورتی که سگ در طول روز با خانواده خود وقت بگذراند یا به محل کار برده شود، رفتار و عکس العمل مناسب تری از خود نشان خواهد داد.
گاهے اوقات سخت مے گذرد ، ولے مے گذرد.
پاسخ
آگهی
#2
Heart 
ممنون بابت معرفی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان